[PiS i nieruchomości]Kolejny pisior ma problemy z pamięcią

Data: 2019-10-17 08:53:52
Autor: Bruno Brunowski
[PiS i nieruchomości]Kolejny pisior ma problemy z pamięcią
"Aż trzech korekt potrzebowały oświadczenia majątkowe posła PiS Dominika Tarczyńskiego - zapomniał wpisać do nich, że sprzedał dom, źle wpisał działki i nie wskazał, że jego działalność gospodarcza jest w stanie zawieszenia. Korektę do oświadczenia z 30 kwietnia tego roku i poprzednich poseł wysłał na miesiąc przed wyborami, 9 września."
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,25319798,tarczynski-miesiac-przed-wyborami-korygowal-oswiadczenie-majatkowe.html#s=BoxOpLink

Za to o zegarkach pamiętają wszyscy.

--
Bruno

Data: 2019-10-17 18:37:29
Autor: u2
[PiS i nieruchomości]Kolejny pisior ma pro blemy z pamięcią
Za to o zegarkach pamiętają wszyscy.

brutuś nie pamięta, że pełomafia udupiła setki polskich firm podczas budowy autostrad:)

Data: 2019-10-17 10:22:45
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 17 października 2019 18:37:30 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> Za to o zegarkach pamiętają wszyscy.

brutuś nie pamięta, że pełomafia udupiła setki polskich firm podczas budowy autostrad:)

PiS kontynuuje tę tradycję.
"Lawinowo rośnie liczba upadłości w branży budowlanej

Inwestycji infrastrukturalnych w Polsce przybywa, ale branża budowlana na tym nie korzysta. Firmy borykają się z rosnącym zadłużeniem, które wynika zarówno z rosnących kosztów, jak i zatorów płatniczych. Ceny produktów niezbędnych w produkcji budowlanej rosną nawet o 30 proc., a odczuwają to zwłaszcza te firmy, które zawierały kontrakty 2-3 lata temu i robiły znacznie niższe wyceny. Tym samym pogarsza się sytuacja finansowa przedsiębiorstw budowlanych - spada ich rentowność i lawinowo rośnie liczba upadłości."
https://m.bankier.pl/wiadomosc/Lawinowo-rosnie-liczba-upadlosci-w-branzy-budowlanej-7606370.html

--
Bruno

Data: 2019-10-17 20:27:33
Autor: u2
[PiS i nieruchomości]Kolejny pisior ma pro blemy z pamięcią
brutuś nie pamięta, że pełomafia udupiła setki polskich firm podczas
budowy autostrad:)

PiS kontynuuje tę tradycję.

bzdura, drogi się budują, pieniędzy nie brakuje, jak za nierządów pełomafii

Data: 2019-10-17 12:22:56
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 17 października 2019 20:27:34 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> PiS kontynuuje tę tradycję.

bzdura, drogi się budują, pieniędzy nie brakuje, jak za nierządów pełomafii

Nadal wolniej niż za poprzedniej koalicji. I skąd ta plaga zerwanych kontraktów?

--
Bruno

Data: 2019-10-17 12:46:11
Autor: Zenek Kapelinder
[PiS i nieruchomości]Kolejny pisior ma problemy z pamięcią
Nie wiesz pizdziak skąd tyle zerwanych kontraktów? Były przetargi. Oczywiscie ustawione. Ale żeby zachować pozory uczciwosci wygrywały ustawione z niską ceną. Kolejnym etapem w trakcie realizacji było podwyższanie ceny. Oczywiscie zleceniodawca godził się na to. Przyszedł nowy gospodarz i powiedział że zaplaci tyle co w kontrakcie i ani złotówki więcej.

Data: 2019-10-17 23:59:16
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 17 października 2019 21:46:13 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Pisiory zrywały też kontrakty które same podpisały:
S7 w. Lotnisko (bez węzła) do w. Lesznowola (z węzłem) Umowa nr 63/2017 z dnia 17.08.2017 r. Tu od razu ciekawostka, powtórny przetarg (16.10.2019) na dokończenie budowy budżet GDDKiA: 331 mln PLN, najniższa oferta 457 mln PLN brutto. Pierwotny kontrakt podpisano za 221 mln PLN.

S61 Podborze - Śniadowo umowa 30 stycznia 2018 r.

S61 Suwałki - Budzisko umowa 6 czerwca 2017 r.

S3/A6 odc. w. Kijewo - w. Rzęśnica wrzesień 2017r.

A co do tych podpisanych przez poprzedników, to wystarczyło dopilnować by kontrakty realizowano zgodnie z planem. Przecież były przepłacone, nieprawdaż?

--
Bruno

Data: 2019-10-18 10:18:22
Autor: Runt
W dniu 2019-10-17 o 21:46, przygłup Zenek Kapelinder pisze:
[...]

Runt

Data: 2019-10-17 22:41:14
Autor: u2
[...]

nie ma takich dramatów podczas budowania dróg jak za nierządów pełomafii, nie pamiętasz tego biznesmena, który wygarnął twojej pełomafii podczas posiedzenia komisji sejmowej ?

Data: 2019-10-17 22:42:26
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 17 października 2019 22:41:19 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> nie ma takich dramatów podczas budowania dróg jak za nierządów pełomafii, nie pamiętasz tego biznesmena, który wygarnął twojej pełomafii podczas posiedzenia komisji sejmowej ?

"W Witankowie, przez które przebiega droga krajowa nr 10, protestują podwykonawcy, którym Energopol Szczecin SA nie zapłacił za wykonane prace przy budowie obwodnicy Wałcza. Pracownicy kilkunastu firm, które są wierzycielami generalnego wykonawcy obwodnicy od godz. 10 blokują przejazd ,,dziesiątką" przechodząc bez przerwy przez przejście dla pieszych."
https://24kurier.pl/aktualnosci/wiadomosci/protest-na-dziesiatce-podwykonawcy-energopolu-domagaja-sie-wynagrodzen/

--
Bruno

Data: 2019-10-17 22:42:34
Autor: u2
W dniu 17.10.2019 o 22:41, u2 pisze:
[...]

tutaj video :

https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=yMnNKjuFT-s

Data: 2019-10-18 10:19:07
Autor: Runt
W dniu 2019-10-17 o 22:41,ćpun u2 pisze:
[...]

No to przypomnij pijaczyno! ;-)))

--
Runt

Data: 2019-10-18 10:17:51
Autor: Runt
W dniu 2019-10-17 o 20:27, pijaczyna i ćpun u2 pisze:
brutuś nie pamięta, że pełomafia udupiła setki polskich firm podczas
budowy autostrad:)

PiS kontynuuje tę tradycję.

bzdura, drogi się budują, pieniędzy nie brakuje, jak za nierządów pełomafii

POdaj jakies przykłady budowy dróg które rozpoczął i zakończył PiS?

--
Runt

Data: 2019-10-18 00:22:12
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 17 października 2019 17:53:54 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

Jako że, problemy pisiorów z pamięcią w zakresie nieruchomości wzbudziły duże zainteresowanie grupy, pozwolę sobie na szybkie przypomnienie perypetii rządzących z oświadczeniami majątkowymi:

Jarosław Kaczyński - zapomniał wspomnieć o działalności deweloperskiej;

Jan Szyszko - miał problemy z określeniem wartości stodółki i obszaru posiadanego lasu;

Michał Dworczyk - zapomniał wspomnieć o udziałach w działce z domem i odnotować zysku uzyskanego z powodu rozstania się z kolejnym;

Marian Banaś - kamienica, zyski z niej czerpane i inne "puchnące nieruchomości";

Mateusz Morawiecki - taktycznie przepisał majątek na żonę, ale i tak się wydało, że znajomy ksiądz był prawie tak hojny jak bezdomni i akowcy.

Dominik Tarczyński - zapomniał, że sprzedał dom.

O kimś zapomniałem?

--
Bruno

Data: 2019-10-18 10:16:47
Autor: Runt
W dniu 2019-10-17 o 17:53, Bruno Brunowski pisze:
[...]

I o ośmiorniczkach. O żądaniu 40 mln łapówki nikt juz nie pamięta. Zamieciona pod dywan jak AirTaxi i ukraińskie małoletnie dziwki.
--
Runt

[PiS i nieruchomości]Kolejny pisior ma problemy z pamięcią