Kolejny polski zboczeniec złapany w UK

Data: 2010-02-07 11:31:22
Autor: Grzegorz Z.
Kolejny polski zboczeniec złapany w UK
41-letni Marek D., Polak zamieszkały w Enfield (północne obrzeża Londynu)
stanął przed sądem pokoju w dzielnicy Westminster z oskarżenia o
naprzykrzanie się znanej aktorce Keirze Knightley.

Według telewizji Sky Polak został aresztowany w czwartek wieczorem. Dzień
wcześniej aktorka zatelefonowała na policję, skarżąc się na niewłaściwe
zachowanie mężczyzny przed teatrem Comedy na londyńskim West Endzie.

Mężczyzna miał kilkakrotnie przychodzić na przedstawienia, starając się
nawiązać kontakt z celebrytką. Wprawdzie jej nie groził, ale miała być ona
zestresowana jego nagabywaniami.

25-letnia Keira Knightley występuje w teatrze Comedy, w cieszącej się dużym
wzięciem sztuce Moliera "Mizantrop".

Termin rozprawy sąd wyznaczył na 4 czerwca.

Knightley także w przeszłości skarżyła się policji na mężczyzn, którzy
uparcie za nią chodzą. Przed dwoma laty doliczyła się ich pięciu. Był to
jeden z powodów, który skłonił ją do przeniesienia się z Anglii do USA.

Międzynarodową sławę przyniósł jej występ w filmie "Piraci z Karaibów", w
której główną rolę grał Johnny Depp. Grała też w takich filmach jak
"Pokuta" i "Król Artur".

http://fakty.interia.pl/swiat/news/polak-w-sadzie-za-przesladowanie-slynnej-aktorki,1435730

Data: 2010-02-07 10:43:51
Autor: Hans Kloss
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
41-letni Marek D., Polak zamieszkały w Enfield (północne obrzeża Londynu)
stanął przed sądem pokoju w dzielnicy Westminster z oskarżenia o
naprzykrzanie się znanej aktorce Keirze Knightley.

Te pedrylskie ścierwa zbezczelniały już do tego stopnia że wymyślają
publicznie  od zboczeńców  mężczyznom usiłującym poderwać kobietę ;)
J-23

Data: 2010-02-07 11:55:20
Autor: mkarwan

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hkm5h7$683$1inews.gazeta.pl...
[...]

Chamidło zgrzesio upodabnia się do kupy, widocznie przeszedł na judaizm i nie uważa się już za Polaka.

Data: 2010-02-07 11:27:01
Autor: Antenka
On 7 Lut, 12:55, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYT...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:hkm5h7$683$1inews.gazeta.pl...

> [...]
> publicznie  od zboczeńców  mężczyznom usiłującym poderwać kobietę ;)

Chamidło zgrzesio upodabnia się do kupy, widocznie przeszedł na judaizm i

Przecież to szwab ze Szczecina o podobnych korzeniach jak naczelny
szaman RP, żaden z niego Polak. Nie wiedziałeś?

Antenka

"Każdy myślący człowiek nie jest GrzegorzemZ." - A.

Data: 2010-02-07 20:42:25
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 7 Feb 2010 11:27:01 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

[...]

Gdzie Szwabia a gdzie Szczecin...

Do szkoły, rydzyjny ciemniaku!

Data: 2010-02-07 11:58:51
Autor: Antenka
On 7 Lut, 21:42, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> Przecież to szwab ze Szczecina

Gdzie Szwabia a gdzie Szczecin...

Do szkoły, rydzyjny ciemniaku!

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanów"- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Nie mędrkuj, pryszczaty! Boś jest bamber i tyle! Za każdym razem
kompromitujesz się - nędzny kopisto! Nie mam czasu, imbecylu, żeby ci
tłumaczyć znaczenie każdego użytego przeze mnie słowa, ty tępaku, ty
miernoto intelektualna! Mierene, szwabskie narzędzie w ręku  Merkel.

Data: 2010-02-08 00:20:20
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 7 Feb 2010 11:58:51 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

[...]

No to gdzie leży Szwabia?

Data: 2010-02-07 12:24:45
Autor: Grzegorz Z.
Kolejny polski zboczeniec złapany w UK
Dnia Sun, 7 Feb 2010 11:55:20 +0100, mkarwan napisał(a):

i nie uważa się już za Polaka.

Ostrzegam was, ze piszecie nieprawdę mając na celu pomówienie i znieważenie mnie. Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.

Data: 2010-02-07 12:11:00
Autor: `heÂŽsk`
Kolejny polski zboczeniec złapany w UK
On Sun, 7 Feb 2010 11:31:22 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

41-letni Marek D., Polak zamieszkały w Enfield (północne obrzeża Londynu)
stanął przed sądem pokoju w dzielnicy Westminster z oskarżenia o
naprzykrzanie się znanej aktorce Keirze Knightley. [...]

 i z czego sie cieszysz ?

--

 HeSk

Data: 2010-02-07 12:26:23
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-07 11:31, Grzegorz Z. pisze:
[...]

"Złapany", czy to nie za wielkie słowo? Tak samo słowo zboczeniec jest zupełnie nie na miejscu..

Data: 2010-02-07 12:07:11
Autor: Antenka
On 7 Lut, 13:26, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> zestresowana jego nagabywaniami.

> 25-letnia Keira Knightley wyst puje w teatrze Comedy, w ciesz cej si du ym
> wzi ciem sztuce Moliera "Mizantrop".

> Termin rozprawy s d wyznaczy na 4 czerwca.

> Knightley tak e w przesz o ci skar y a si policji na m czyzn, kt rzy
> uparcie za ni chodz . Przed dwoma laty doliczy a si ich pi ciu. By to
> jeden z powod w, kt ry sk oni j do przeniesienia si z Anglii do USA.

> Mi dzynarodow s aw przyni s jej wyst p w filmie "Piraci z Karaib w", w
> kt rej g wn rol gra Johnny Depp. Gra a te w takich filmach jak

"Z apany", czy to nie za wielkie s owo? Tak samo s owo zboczeniec jest
zupe nie nie na miejscu..

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

"Kolejny", bo urodził się w ciemnej mózgownicy GrzegorzaZ.- Za
"pierwszego" ten ćmok uznał skazanego w procesie poszlakowym
niewinnego Jakuba T., którego Kaczyński rzucił na pożarcie brytyjskiej
policji. Kubę spotkał ten los, bo  ma rdzennie polskie korzenie.
Pejsatego by ochronił.

Antenka :-(

P.s. J. j. b. s. :-))

Data: 2010-02-08 23:07:27
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-07 21:07, Antenka pisze:
[...]

No cóż, wygląda na to że masz rację :-(

A. j. b. ś. i J. j. b. k. :-)

Data: 2010-02-07 16:47:59
Autor: raff
[...]

Grzesio manipuluje. Nie odbierajmy mu tego.

R.

Data: 2010-02-07 11:33:05
Autor: Antenka
On 7 Lut, 17:47, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

> "Złapany", czy to nie za wielkie słowo? Tak samo słowo zboczeniec jest
> zupełnie nie na miejscu..

Grzesio manipuluje. Nie odbierajmy mu tego.

Raffik jak to? Czy ty aby nie jesteś za bardzo tolerancyjny? Szwab
zawsze będzie węszył, aby oczerniać niewinnych Polaków - za to
przecież mu płacą. Dlatego należy takich jak G.Z. miażdżyć jak
pluskwy.

Data: 2010-02-07 20:55:46
Autor: raff
[...]

Tyle jego co sobie po listach pogada. Europejczyk.

Bedzie cienko kwiczal jak sie UE rozpadnie.

R.

Kolejny polski zboczeniec złapany w UK