Kolejny polski zboczeniec złapany w UK

Data: 2010-02-07 10:43:51
Autor: Hans Kloss
Kolejny polski zboczeniec złapany w UK
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
41-letni Marek D., Polak zamieszkały w Enfield (północne obrzeża Londynu)
stanął przed sądem pokoju w dzielnicy Westminster z oskarżenia o
naprzykrzanie się znanej aktorce Keirze Knightley.

Te pedrylskie ścierwa zbezczelniały już do tego stopnia że wymyślają
publicznie  od zboczeńców  mężczyznom usiłującym poderwać kobietę ;)
J-23

Data: 2010-02-07 11:55:20
Autor: mkarwan

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hkm5h7$683$1inews.gazeta.pl...
[...]

Chamidło zgrzesio upodabnia się do kupy, widocznie przeszedł na judaizm i nie uważa się już za Polaka.

Data: 2010-02-07 11:27:01
Autor: Antenka
On 7 Lut, 12:55, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYT...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:hkm5h7$683$1inews.gazeta.pl...

> [...]
> publicznie  od zboczeńców  mężczyznom usiłującym poderwać kobietę ;)

Chamidło zgrzesio upodabnia się do kupy, widocznie przeszedł na judaizm i

Przecież to szwab ze Szczecina o podobnych korzeniach jak naczelny
szaman RP, żaden z niego Polak. Nie wiedziałeś?

Antenka

"Każdy myślący człowiek nie jest GrzegorzemZ." - A.

Data: 2010-02-07 20:42:25
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 7 Feb 2010 11:27:01 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

[...]

Gdzie Szwabia a gdzie Szczecin...

Do szkoły, rydzyjny ciemniaku!

Data: 2010-02-07 11:58:51
Autor: Antenka
On 7 Lut, 21:42, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> Przecież to szwab ze Szczecina

Gdzie Szwabia a gdzie Szczecin...

Do szkoły, rydzyjny ciemniaku!

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanów"- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Nie mędrkuj, pryszczaty! Boś jest bamber i tyle! Za każdym razem
kompromitujesz się - nędzny kopisto! Nie mam czasu, imbecylu, żeby ci
tłumaczyć znaczenie każdego użytego przeze mnie słowa, ty tępaku, ty
miernoto intelektualna! Mierene, szwabskie narzędzie w ręku  Merkel.

Data: 2010-02-08 00:20:20
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 7 Feb 2010 11:58:51 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

[...]

No to gdzie leży Szwabia?

Data: 2010-02-07 12:24:45
Autor: Grzegorz Z.
Kolejny polski zboczeniec złapany w UK
Dnia Sun, 7 Feb 2010 11:55:20 +0100, mkarwan napisał(a):

i nie uważa się już za Polaka.

Ostrzegam was, ze piszecie nieprawdę mając na celu pomówienie i znieważenie mnie. Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.

Kolejny polski zboczeniec złapany w UK