Kolejny popis zakłamania Kaczyńskiego!

Data: 2010-06-05 19:20:26
Autor: precz z gnomem
Kolejny popis zakłamania Kaczyńskiego!
Jeszcze nie tak dawno trudno było znaleźć wypowiedzi Jarosława Kaczyńskiego, w których chwaliłby Niemcy. A dziś kandydat PiS na prezydenta chwali naszego zachodniego sąsiada. Mało tego, Kaczyński uważa, że Polska powinna czerpać przykład z Berlina.

Kandydat PiS uważa, że Polska - myśląc o rozwoju gospodarczym - powinna czerpać pomysły zza zachodniej granicy. Kaczyński tłumaczył w Słubicach, że dobra polityka i plan gospodarczy wprowadzony w tym kraju po II wojnie światowej doprowadził do dynamicznego rozwoju tego kraju.

Mówiąc o relacjach polsko-niemieckich, szef PiS ocenił, że mają one długą historię i bardzo często były dramatyczne i trudne, szczególnie w XX wieku. Zaznaczył jednak, że trzeba pamiętać o przyszłości. "Musimy tę przyszłość budować. To jest nasze niezwykle ważne zadanie" - podkreślił Kaczyński.

Jego zdaniem, budowa owej przyszłości to m.in. nawiązywanie kontaktów międzyludzkich. Za szczególnie cenne uznał kontakty między młodzieżą obu krajów oraz turystykę, która służy pojednaniu.

Kaczyński przypomniał też, że Niemcy są największym partnerem gospodarczym Polski. Dalszy rozwój współpracy z Niemcami uznał za warunek rozwoju Polski.

"Trzeba to umacniać, bo to jest we wzajemnym interesie. To jest w interesie Polski. Nasz sukces gospodarczy jest w niemałej mierze związany z sukcesem Niemiec i musimy o tym wiedzieć. Ale czym silniejsza Polska, czym bogatsza Polska, tym łatwiej będzie także Niemcom" - przekonywał prezes PiS.

Jarosław Kaczyński mówił też o Unii Europejskiej.

"Ten wielki eksperyment Unia Europejska powinien trwać, ale na zasadach równości, kompromisu, gotowości do zgody" - mówił kandydat PiS na prezydenta. Zaznaczył, że Polska - jak każde państwo suwerenne w UE - powinna mieć prawo do własnego zdania.

"Unia Europejska jest wielką szkołą kompromisu między różnymi państwami, między różnymi nacjami, i tak powinno pozostać" - podkreślił Kaczyński.

Przypomniał, że gdy był premierem, udało się spełnić warunki wejścia do Układu Schengen, co pozwoliło na otwarcie granic. "Za naszych rządów ostatecznie weszliśmy do UE" - dodał.

Na wiecu w Słubicach zebrało się ponad 100 osób. Scena stanęła na deptaku w pobliżu granicznego mostu.

Ze Słubic kandydat PiS w wyborach prezydenckich udał się do Frankfurtu nad Odrą (bliźniaczego miasta). Przed tamtejszym ratuszem powitał go nadburmistrz Frankfurtu Martin Wilke.

http://www.dziennik.pl/polityka/wybory-prezydenckie-2010/article621391/Kaczynski_Wzorujmy_sie_na_Niemcach.html

Albo Kaczyński jest gigantycznym hipokrytą, albo jest po prostu chory umysłowo. Jedno nie wyklucza drugiego.

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-05 19:30:41
Autor: Slawek SWP
Kolejny popis zakłamania Kaczyńskiego!
Użytkownik precz z gnomem napisał:
[...]
[...]

A które to źle, że chwali czy, że gani?

Co myślą Polacy za granicą...? Spójrz na moją sygnaturkę!

--
Sławek SWP
http://korwin-mikke.pl/

Data: 2010-06-05 21:16:11
Autor: precz z gnomem
Kolejny popis zakłamania Kaczyńskiego!
Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał

A które to źle, że chwali czy, że gani?

Dla mnie nie jest istotne czy Kaczyński chwali lub gani, bo uważam go za idiotę. Chodzi o to, że zmienia zdanie w zależności od zapotrzebowania politycznego. Tylko srodowisko moherów może tolerowac taką postawę swojego idola. Normalni ludzie nigdy by nie pozwolili na robienie z nich wariatów.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-06-06 00:23:49
Autor: awe

Użytkownik "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hue7q0$72$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
wy nie musicie robic z siebie wariata wy jestescie nim
awe

Data: 2010-06-06 12:34:45
Autor: Slawek SWP
> [...]

A które to źle, że chwali czy, że gani?

Dla mnie nie jest istotne czy Kaczyński chwali lub gani, bo uważam go za

Spróbuj kiedyś zastosować swoje oświadczenie w praktyce. Jeśli cię nie obchodzi to nie poruszaj tematu. Nooo chyba, że cię obchodzi...

Data: 2010-06-06 13:55:19
Autor: precz z gnomem
Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c0b79c5$0$17094$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

Spróbuj kiedyś zastosować swoje oświadczenie w praktyce. Jeśli cię nie obchodzi to nie poruszaj tematu. Nooo chyba, że cię obchodzi...

Kto ci powiedział, że mnie nie obchodzi?  Tak jak napisałem uważam Kaczyńskiego za idiotę, a jego wypowiedzi obchodzą mnie jeśli mają wpływ (niestety) na to co się dzieje w Polsce.

 Przemysław Warzywny

Data: 2010-06-06 12:58:30
Autor: Slawek SWP
[...]

Na tym - dzieciaku, polega polityka.

Data: 2010-06-06 13:57:20
Autor: precz z gnomem

Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c0b7f56$0$17087$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pomyliła ci się polityka z hipokryzją, obłudą i zakłamaniem.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-06-07 13:26:32
Autor: Slawek SWP
[...]

Cel uświęca środki i choćby z diabłem do piekła byleby Polska była potężna!

Data: 2010-06-07 14:50:40
Autor: cirrus
Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c0cd768$0$17104$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To złota myśl Lenina, czy Stalina?

--
stevep

Data: 2010-06-07 22:53:50
Autor: Slawek SWP
Użytkownik cirrus napisał:
[...]

Ta o potężnej Polsce...? Moja!

Data: 2010-06-06 14:40:58
Autor: Gdzie waluta EUR obiecana do 2009
Użytkownik "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hue10u$8g9$1inews.gazeta.pl...
[...]

TAK TAK
pensje dla nauczycieli takie jak w Berlinie i to w walucie EUR!
Po drugiej Japonii, drugiej Irlandii przyszedł czas na

Kolejny popis zakłamania Kaczyńskiego!