Kolejny poseł PO chce być w zespole Macierewicza.

Data: 2010-07-23 23:00:54
Autor: Kaczysta
Kolejny poseł PO chce być w zespole Macierewicza.

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i2cgs8$gfh$1inews.gazeta.pl...
Poseł PO Grzegorz Raniewicz podobnie jak Janusz Palikot chce przystąpić do parlamentarnego zespołu Antoniego Macierewicza. Swój wniosek w sekretariacie marszałka Sejmu złożył dzisiaj.

Poszedłem dzisiaj do marszałka i powiedziałem mu, że chce uczestniczyć w pracach zespołu. Przyznał, że skoro chcę to mam do tego prawo - relacjonuje w rozmowie z reporterem TOK FM Grzegorz Raniewicz i tłumaczy, dlaczego chce pracować w zespole smoleńskim. - Prezydent, który zginął w tej katastrofie był wszystkich Polaków. Nie rozumiem więc zawłaszczania tej tragedii przez jedną partię - mówi poseł. Deklaruje, że będzie wspierał Janusza Palikota. Ma też nadzieje, że jego wniosek nie zostanie odrzucony tak jak zrobiono to z deklaracją członkostwa posła z Lublina.

Wcześniej Antoni Macierewicz powołując się na punkty regulaminu zespołu stwierdził, że Janusz Palikot nie może wejść w skład zespołu. Kwestionował jednak to marszałek Sejmu Grzegorz Schetyna, którego zdaniem każdy parlamentarzysta, jeśli wyrazi taką chęć, może wejść w skład takiej parlamentarnej grupy. Palikot zapowiedział jednak, że - będą członkiem zespołu czy nie - to i tak zamierza brać udział w pracach zespołu Macierewicza. Dziś jednak go nie było, bo posiedzenie parlamentarnej grupy nieoczekiwanie przeniesiono na popołudnie, a polityk Platformy miał już niemal o tej samej porze zaplanowaną konferencję w Chełmie.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8172311,Kolejny_posel_PO_chce_byc_w_zespole_Macierewicza.html

Przemysław Warzywny
Poseł Raniewicz pochodzi z Chełma - a dzisiaj właśnie w trybie pilnym przybył tu Wieśniak z Biłgoraja, aby udzielić Raniewiczowi niezbędnych wskazówek i naradzić się, jak tu rozwalić zespół Macierewicza.
Pod Chełmem, w miejscowości Uher odbyło się spotkanie chełmskich historyków (wszyscy z PZPR-owskim rodowodem) z okazji kolejnej rocznicy tzw. Manifestu PKWN - oni też postanowili wspierać posła Raniewicza i Palikota.
AZ

Kolejny poseł PO chce być w zespole Macierewicza.