Kolejny poseł pic dołącza do "Solidarnej Polski"

Data: 2011-11-21 18:20:48
Autor: Przemysław W
Kolejny poseł pic dołącza do "Solidarnej Polski"
Jarosław Jagiełło, który dostał się do Sejmu po wygaszeniu mandatu wybranego z list PiS Dariusza Barskiego (marszałek Sejmu uznał, że Barski jako prokurator w stanie spoczynku nie może zasiadać w Sejmie; z oceną tą zgodził się również Sąd Najwyższy) dołączy do klubu Solidarna Polska założonego przez posłów PiS, którzy nie zgadzali się z decyzją władz partii o wykluczeniu z jej szeregów eurodeputowanych: Zbigniewa Ziobry, Tadeusza Cymańskiego i Jacka Kurskiego. Informację o planach Jagiełły podał TVN24.
Jagiełło, podobnie jak Andrzej Dąbrowski (zajął w Sejmie miejsce znajdującego się w takiej samej sytuacji jak Barski Bogdana Święczkowskiego) od początku deklarowali swoją sympatię do tzw. ziobrystów. Nie chcieli jednak zadeklarować jednoznacznie, czy dołączą do klubu kierowanego przez Arkadiusza Mularczyka. Ostatecznie jednak Jagiełło podjął decyzję o związaniu się z ziobrystami
(wcześniej do Soldarnej Polski dołączył również Dąbrowski).
Decyzja Jagiełły oznacza, że sejmowy klub Solidarnej Polski liczy dziś 18 posłów. Solidarna Polska ma również jednego reprezentanta w Senacie.
http://www.wprost.pl/ar/272933/Kolejny-posel-PiS-dolacza-do-Solidarnej-Polski/

Przemek

--

Prokurator Wełna podkreśla, że wydając tego rodzaju polecenia "Święczkowski, Ziobro i
Kaczmarek mówili wprost, że takie są oczekiwania pana Jarosława

Data: 2011-11-22 08:58:26
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:jae19g$ggs$1news.onet.pl...
[...]

No to nieźle. J.Kaczyńskiemu wątrobę skręca. Ciekaw jestem kiedy pryśnie Hofman?

BBR

Data: 2011-11-22 11:57:35
Autor: CeSaR
Kolejny poseł pic dołącza do "Solidarnej Polski"
No to nieźle. J.Kaczyńskiemu wątrobę skręca. Ciekaw jestem kiedy pryśnie Hofman?

Bardzo bym chciał, żeby prysnął, och jak bardzo bym chciał. Mówie powaznie jaki nigdy.
Bardzo bym chcial zobaczyc, jak ten wyrachowany i zimny koles uzasadnia powody swojego odejscia, jak zaprzecza wszystkiemu, co do tej pory reprezentowal. To by bylo mistrzostwo swiata. I okolic.

Data: 2011-11-22 13:03:49
Autor: MH
CeSaR <adres@mail.com> napisał(a):
> [...]

Bardzo bym chcial zobaczyc, jak ten wyrachowany i zimny koles uzasadnia powody swojego odejscia, jak zaprzecza wszystkiemu, co do tej pory reprezentowal. To by bylo mistrzostwo swiata. I okolic.

Jeszcze "Płaszczak" przydałby się do towarzystwa.

MH

Data: 2011-11-22 14:17:00
Autor: CeSaR
Kolejny poseł pic dołącza do
Jeszcze "Płaszczak" przydałby się do towarzystwa.

I Karol K :-)

Rozmarzyłem się.........

Kolejny poseł pic dołącza do "Solidarnej Polski"