Kolejny posiadacz PS3

Data: 2010-05-20 19:01:59
Autor: Moltisanti
Kolejny posiadacz PS3

Użytkownik "Barteq (s.z.t.o.)" :

- pad, do ergonomii X'owego mu "wy chuj" daleko, poza tym te gałki.. uhh

Duzo tu nas takich, ale jak kupisz
nakladki na galki, do tego nakladki na triggery wyprofilowane
w druga strone :), to mozna by rzec ze problem zostaje zminimalizowany.

M.

Data: 2010-05-21 08:58:20
Autor: Catalyst
Kolejny posiadacz PS3

"Moltisanti" <pff@pff.ko> wrote in message news:ht3pu5$k48$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tyle, ze to chyba dla jakichś osobników z ograniczonymi możliwościami adaptacyjnymi - jak już pisałem po 3 miesiącach grania prawie tylko na ps3 nie widzę żadnej różnicy w komforcie grania (mam na myśli konkretnie BC2 gdzie radzę sobie obecnie IMO dość dobrze a gdzie jeszcze jakiś czas temu wyzywałem na potęgę na pada od sony)

Pozdr

Data: 2010-05-21 12:43:38
Autor: Moltisanti
Kolejny posiadacz PS3

Użytkownik "Catalyst" :

[...]

W takim razie jestem "osobnikiem z ograniczonymi mozliwosciami
adaptacyjnymi", swoja droga pieknie powiedziane, sam to wymysliles?  :)

Zgadza sie, do wszystkiego mozna sie przyzwyczaic,
do mieszkania w 5 w 20m2 kawalerce tez. Z tym ze biorac pierwszy
raz balona w starym x`ie, pierwsza mysl: "narescie ktos pomyslal
o doroslych graczach", chodzi mi tu o wielkosc, nie mam raci
jak 10 letnia dziewczynka i zwyczajnie sie mecze po jakims czasie,
szczegolnie wykrzywienie nadgarstkow.

Wszystko jest jednak do zaakceptowania, poza triggerami w druga strone - takiego
ruchu nie zrozumiem i galek wypuklych. Na szczescie po tuningu pad zmienia
sie o 180 stopni i mozna cieszyc BC2 po..... angielsku :)

M.

Data: 2010-05-21 15:12:49
Autor: Catalyst
Kolejny posiadacz PS3

"Moltisanti" <pff@pff.ko> wrote in message news:ht5o4q$t07$1inews.gazeta.pl...
W takim razie jestem "osobnikiem z ograniczonymi mozliwosciami
adaptacyjnymi", swoja droga pieknie powiedziane, sam to wymysliles?  :)
He he no pewno :)

[...]

No możliwe - pad od xO teraz wydaje mi się duży i nieporęczny ale x stoi i się kurzy dość długo już, zapewne odwykłem. Nie będę się spierał co jest lepsze ale IMO to, jak niektórzy jadą na DSa to przesada.

Wszystko jest jednak do zaakceptowania, poza triggerami w druga strone - takiego
ruchu nie zrozumiem i galek wypuklych. Na szczescie po tuningu pad zmienia
sie o 180 stopni i mozna cieszyc BC2 po..... angielsku :)

Ja się cieszę i teraz (choć nie jestem pewnien czy wiem co to znaczy "po angielsku" ;)
Mój PSN to catalyster_PL - nie mam wiele czasu na granie ale obecnie to tylko GOW3 i BC2 łupię jak mogę :)

Pozdro!

Kolejny posiadacz PS3