Kolejny post z cyklu "jakie auto?"...

Data: 2011-06-19 19:02:08
Autor: Maciek
Kolejny post z cyklu "jakie auto?"...
Dnia Sun, 19 Jun 2011 18:37:07 +0200, .Peeter napisał(a):
(...)

Moze Ciroen C5? Wersja z dwulitrowym silnikiem benzynowym ma chyba 140
koni, samochod jest bardzo wygodny i dobrze sie prowadzi. Mysle, ze zadbany
egzemplarz z rocznika 2005 kupisz za maks. 20 tysiecy.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-06-19 19:12:30
Autor: gazeta.pl
Kolejny post z cyklu "jakie auto?"...
(...)

lancka kappa

Gosia

Data: 2011-06-20 00:44:38
Autor: hamberg
Kolejny post z cyklu "jakie auto?"...
lancka kappa

2003 mialo byc

Data: 2011-06-19 20:04:30
Autor: .Peeter
"Maciek" wrote:
Moze Ciroen C5? Wersja z dwulitrowym silnikiem benzynowym ma chyba 140
koni, samochod jest bardzo wygodny i dobrze sie prowadzi. Mysle, ze zadbany
egzemplarz z rocznika 2005 kupisz za maks. 20 tysiecy.

Myślałem o tym, ale 2.0 jest jak na lekarstwo, można zaryzykować stwierdzenie,
że prawie ich nie ma w ogłoszeniach. No i pre-lift odpada, jest szpetny...

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2011-06-20 09:47:08
Autor: Massai
..Peeter wrote:

"Maciek" wrote:
> [...]

Myślałem o tym, ale 2.0 jest jak na lekarstwo, można zaryzykować
stwierdzenie, że prawie ich nie ma w ogłoszeniach. No i pre-lift

Przemyśl jeszcze tę szpetność.
Zawias Hydroactiv oprócz tego że może robić problemy jak będziesz
serwisował "u pana miecia", jest niezwykle funkcjonalny.

Dodatkowo przed liftowego można dostać liftbacka, którego docenisz jak
pierwszy raz będziesz próbował cos większego do samochodu włożyć.

--
Pozdro
Massai

Kolejny post z cyklu "jakie auto?"...