Kolejny poziom wtajemniczenia w kosciele apple

Data: 2011-11-24 09:07:23
Autor: Ghost
Kolejny poziom wtajemniczenia w kosciele apple
Zaprezentowal przemus.

Od teraz mamy wierzyc w prawdy objawione. Subiektywne oceny przemola sa od
tej pory absolutnie obiektywnym i niepodwazalnym credo.

Vide watek:"iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD"

Probka argumentacji:  "nie ma tu nic subiektywnego"

Data: 2011-11-24 15:10:11
Autor: J.F
Użytkownik "Ghost"  napisał w wiadomości grup
[...]

Wiesz, musialbym sie udac do sklepu i porownac - ale to naprawde moze byc czysto obiektywne.
No dobra, moze niektorzy lubia wielkie pixele, mdle kolory, migajacy obraz i co tam jeszcze mozna ekranom zarzucic.

Choc podejrzewam ze Samsungi wcale takich zlych ekranow nie maja, a zbyt male piksele to zadna zaleta, a w zasadzie wada - choc tu juz zahaczamy o subiektywizm.

J.

Data: 2011-11-24 14:11:36
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 24 Nov 2011 15:10:11 +0100, J.F napisał(a):

[...]

Nie, tu zahaczamy o odwieczne podejście wyznawców kościoła Apple:
http://youtu.be/6h5JSojJN3Y
Reklama jest absolutnie genialna i 200% trafna.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Pecety beda folklorem w kilku domach. Reszta nie potrzebuje tego typu

Data: 2011-11-24 18:10:06
Autor: ToMasz
W dniu 24.11.2011 15:23, atm pisze:

[...]

to przetłumaczcie jeszcze dialogi....

ToMasz

Data: 2011-11-24 17:20:03
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 24 Nov 2011 18:10:06 +0100, ToMasz napisał(a):

to przetłumaczcie jeszcze dialogi....

Stoją w kolejce do Apple Store, już 3 tygodnie, umilając sobie czas różnymi
rozważaniami:
- jak inni ludzie zauważą, że kupił już nowy model, przecież wyglądają tak
samo
- dlaczego ktoś opuścił kolejkę, przecież już za 9 godzin otworzą
- o.. napisali coś o problemach z baterią
i takie tam.
Wtedy zauważają telefony, proszą o pokazanie, że ładne, duże, imponujące i
mają duże ekrany oraz sieć 4G, wtedy pada nazwa Samsung..
Samsung?
Samsung...
nie.. nie kupię samsunga, jestem kreatywny

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS

Data: 2011-11-24 18:27:06
Autor: ALEX
W dniu Cz 24 11 2011 18:20, Waldek Godel pisze:

[...]

To ostatnie powala :-D

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2011-11-25 22:56:24
Autor: TGor
On 2011-11-24 18:20, Waldek Godel wrote:

nie.. nie kupię samsunga, jestem kreatywny

Powala "Dude, you're a barista." ;-)
"Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

Data: 2011-11-26 09:15:03
Autor: Pszemol
On 2011-11-24 18:20, Waldek Godel wrote:

nie.. nie kupię samsunga, jestem kreatywny

Powala "Dude, you're a barista." ;-)

To nie powala bo tego mu nie przetłumaczyli...

Data: 2011-11-24 17:35:48
Autor: Waldek Godel
Kolejny poziom wtajemniczenia w kosciele apple

Nie, tu zahaczamy o odwieczne podejście wyznawców kościoła Apple:
http://youtu.be/6h5JSojJN3Y
Reklama jest absolutnie genialna i 200% trafna.

Ktoś ostro pojechał w temacie tej reklamy, tak, że teraz się starannie
ukrywa:
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/384082_284396904937912_101553226555615_911603_607913446_n.jpg
http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,10701466,Szalenstwa_Apple_Polska_na_Facebooku.html

Klasyczny poziom kultury korporacyjnej wyznawców :-)
Jeszcze tylko brakuje you're holding it wrong!

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

Data: 2011-11-24 18:55:23
Autor: Piotr z Frosty
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:vp2qlu6aermb.dlglepper.institute.com...
[...]

Co oni tam mówią zamiast Samsung to sem san?

Data: 2011-11-24 23:36:50
Autor: DoQ
W dniu 24-11-2011 15:11, Waldek Godel pisze:

Reklama jest absolutnie genialna i 200% trafna.

ATSD Pszemol właśnie sprawdza "jaki kontrast ma SAMOLED+" w SGS2, nigdzie nie może znaleźć! ;)))

--
Paweł

Data: 2011-11-25 09:18:04
Autor: ALdroid
Kolejny poziom wtajemniczenia w kosciele apple
Dnia Thu, 24 Nov 2011 23:36:50 +0100, DoQ <pawel.doq@gmail.com> naskrobał przy słoiku:
> Reklama jest absolutnie genialna i 200% trafna.

Cos w tym jednak jest - samo zycie

ATSD Pszemol właśnie sprawdza "jaki kontrast ma SAMOLED+" w SGS2, nigdzie nie może znaleźć! ;)))

Niedlugo premiera SGS3

--
AL

Data: 2011-11-25 21:50:55
Autor: atm
On 2011-11-25 09:18, ALdroid wrote:
> [...]

Cos w tym jednak jest - samo zycie

ATSD Pszemol właśnie sprawdza "jaki kontrast ma SAMOLED+" w SGS2,

Podobno jeszcze wieksza dachowka niz SGS2: 4.65"
Niech sobie go w buty wsadza albo dolacza w komplecie odpowiednie spodnie ;]
To jakas paranoja, niedlugo plazma 40" to bedzie pikus przy SGS5
To jednak nie byloby problemem gdyby nie brak alternatywy w ofercie Samsunga (chyba, ze cos przegapilem). Z przyjemnoscia zobaczylbym
SGS2 mini z ekranem 3.8-4.0" i tymi samymi wnetrznosciami.

Data: 2011-11-25 22:52:01
Autor: J.F.
Dnia Fri, 25 Nov 2011 21:50:55 +0100, atm napisał(a):
Niedlugo premiera SGS3

Podobno jeszcze wieksza dachowka niz SGS2: 4.65"
Niech sobie go w buty wsadza albo dolacza w komplecie odpowiednie spodnie ;]

Nie martw sie - bedzie potrzeba to i spodnie zaczna szyc :-)

To jakas paranoja, niedlugo plazma 40" to bedzie pikus przy SGS5

Widac badania rynkowe pokazaly ze klienci chca wieksze :-)

J.

Data: 2011-11-26 09:19:14
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1kd5kidkro3mc$.1mrrcpau27vng$.dlg40tude.net...
[...]

Ciekawe czy Apple robi badania rynkowe...
Czy może robił to, co się Jobsowi podobało i kropka.
Chyba to drugie, bo nie sądzę aby rynek o braku flasha zadecydował :-)

Data: 2011-11-28 14:03:51
Autor: J.F.
Dnia Sat, 26 Nov 2011 09:19:14 -0600, Pszemol napisał(a):
[...]

I dlatego wlasnie nie lubimy Apple :-)

Tzn - o ile ukroci tego flasha to mu bede wdzieczny, ale poza tym lubie
wyroby jakie mi sie podobaja, a nie jakiemus guru :-)

J.

Data: 2011-11-28 12:14:42
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1x68w1tz48cs3$.1vnj3ldkh3xql$.dlg40tude.net...
[...]

Sądzę że to i tak lepsze niż gdy firma zmienia plan działania jak
chorągiewka na wietrze i co roku ma inny system operacyjny
w planach bo tak im wyszło z ankiet użytkowników - patrz Nokia.

Data: 2011-11-29 21:37:01
Autor: Piotr z Frosty
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:javtvi.6rs.0poczta.onet.pl...
[...]

Ale gdy apple wypuszcza jabłkowy OS z nowym numerkiem, to już jest rewolucja i przodująca firma, żałosny trolu szarlotkowy

Data: 2011-11-30 07:28:01
Autor: Pszemol
"Piotr z Frosty" <piotr@frosta.com> wrote in message news:jb3fph$1k0$1usenet.news.interia.pl...
[...]

A kto tak twierdzi? Zacytuj, trollu.

Data: 2011-11-26 09:18:13
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:jaov3k$t05$1news.onet.pl...
Niedlugo premiera SGS3

Podobno jeszcze wieksza dachowka niz SGS2: 4.65"
Niech sobie go w buty wsadza albo dolacza w komplecie odpowiednie spodnie ;]

Rzeczywiście coś tu komuś pod beretem nie tego u Samsunga...

Samsunga (chyba, ze cos przegapilem). Z przyjemnoscia zobaczylbym
SGS2 mini z ekranem 3.8-4.0" i tymi samymi wnetrznosciami.

Ale gdyby miał te 640x960 pikseli i jaśniejszy, widoczny w słoneczny
dzień na dworze ekran :-)

Data: 2011-11-26 09:12:51
Autor: Pszemol
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:jalj86$skb$1news.onet.pl...
Wiesz, musialbym sie udac do sklepu i porownac - ale to
naprawde moze byc czysto obiektywne.

No nie wiem jak może być nieobiektywna ocena dużych różnic
jasności ekranów. Czy sami nie napisali że ekrany AMOLED są
ciemniejsze? Albo jeśli chodzi o wyrazistość tekstu z powodu
większej ilości widocznych szczegółów - też jak to może być
subiektywne skoro widać różnicę jak na dłoni? Przejdź się do sklepu!
Tą radę powinni sobie wziąć do serca wszyscy co nie wierzą temu
co napisałem bo różnice nie są subtelne i widać je wyraźnie.

[...]

Jak małe piksele mogą być wadą, skoro jest ich 50% więcej??
Rozumiem że byłoby to wadą gdyby były mniejsze i było ich
tyle samo. Ale nie jest tak.

Kolejny poziom wtajemniczenia w kosciele apple