Kolejny problem z Androidem 4.4

Data: 2014-02-04 20:57:16
Autor: Marek
Kolejny problem z Androidem 4.4
Witam,

Mam ustawion膮 kopi臋 zapasow膮. Zrobi艂em 2 zdj臋cia, kt贸re po jakim艣 czasie zapragn膮艂em usun膮膰. Wchodz臋 wi臋c do galerii i widz臋 te zdj臋cia podw贸jnie cho膰 niczego nie pi艂em i nie w膮cha艂em :-) Duplikat pochodzi z kopii zapasowej. Ok, usun膮艂em je z galerii, wchodz臋 za pomoc膮 Chrome, jak i aplikacji Google Plus (z telefonu Nexus 5) do profilu Google+, klikam zdj臋cia - lecz nie widz臋 偶adnych z kopii zapasowej. Odpalam Firefoxa, wchodz臋 na m贸j profil - i s膮... Usuwam - znikaj膮 z telefonu r贸wnie偶 - czyli jest OK. Ki diabe艂?

Co ciekawe - do tej pory zdarza艂o mi si臋 usuwa膰 zdj臋cia z kopii bez problemu. Mieli艣cie podobne do艣wiadczenia? Czy Chrome ukrywa cz臋艣膰 zdj臋膰 w profilu??? Wygl膮da na to, 偶e b臋d臋 musia艂 jeszcze t膮 przegl膮dark臋 wywali膰 z telefonu bo chyba jak ka偶da aplikacja Google ma jaki艣 powa偶ny feler.

Mo偶e czego艣 nie rozumiem lub jaki艣 b艂膮d robi臋? Korzysta艂em te偶 z aplikacji "zdj臋cia", kt贸ra grzebie r贸wnie偶 w profilu. Te偶 nie pomog艂o.

Marek

Kolejny problem z Androidem 4.4