Kolejny producent naprawia wadliwe auta

Data: 2010-03-17 06:14:53
Autor: Grejon
Kolejny producent naprawia wadliwe auta
Wybaczcie, ale nie mogłem się powstrzymać:

http://biznes.onet.pl/honda-wezwie-do-naprawy-412-tys-samochodow,18561,3192814,1,news-detal

"Koncern motoryzacyjny Honda poinformował we wtorek, że zamierza wezwać do warsztatów około 412 tys. samochodów w USA w związku z obawami, że naprawy może wymagać w nich pedał hamulca.(...)Rzecznik Hondy poinformował, że według amerykańskich władz transportowych usterka ta doprowadziła do kilku wypadków, w których lekko ranne zostały trzy osoby."

Jeśli kogoś tym linkiem uraziłem, to przepraszam ;)

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2010-03-17 00:04:01
Autor: PJ
Kolejny producent naprawia wadliwe auta
po tym jak potraktowano Toyote kazdy producent sprzedajacy auta w USA
bedzie tak postepowal, strach jest wielki kasa do stracenia tez :-)

P.

Data: 2010-03-17 09:04:07
Autor: Pan Piskorz
Kolejny producent naprawia wadliwe auta
po tym jak potraktowano Toyote kazdy producent sprzedajacy auta w USA
bedzie tak postepowal

każdy nieamerykański producent,
bo bubel made in usa nikogo nie zaskakuje
P.

Data: 2010-03-17 08:18:12
Autor: JAM
On Mar 17, 4:04 am, Pan Piskorz <pisko...@buziaczek.pl> wrote:

każdy nieamerykański producent,
bo bubel made in usa nikogo nie zaskakuje
P.

Amerykanskie koncerny tak samo to obowiazuje. Po prostu robia lepsze
pedaly gazu i hamulca. W samochodach GM pedaly sie nie zacinaja :-)

JAM
http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

Data: 2010-03-17 16:20:06
Autor: Ghost

Użytkownik "JAM" <ja_1410@yahoo.com> napisał w wiadomości news:b516e88b-ab73-4bfc-b6a4-e7598fc6a248t23g2000yqt.googlegroups.com...
[...]

Taaa, na razie mamy jednego podejrzanego o mistyfikacje - ciekawe jak sie skonczy cale sledztwo?

Data: 2010-03-18 04:28:11
Autor: JAM
On Mar 17, 11:20 am, "Ghost" <gh...@everywhere.pl> wrote:
Użytkownik "JAM" <ja_1...@yahoo.com> napisał w wiadomościnews:b516e88b-ab73-4bfc-b6a4-e7598fc6a248t23g2000yqt.googlegroups.com...
> [...]

>pedaly gazu i hamulca. W samochodach GM pedaly sie nie zacinaja :-)

Taaa, na razie mamy jednego podejrzanego o mistyfikacje - ciekawe jak sie

Taaa, myslisz, ze te 50 co nie zyje to tez tak dobrze udawali ?

Data: 2010-03-19 22:08:34
Autor: Ghost

Użytkownik "JAM" <ja_1410@yahoo.com> napisał w wiadomości news:a3523db1-570d-4a8a-b312-2df81716c54419g2000yqu.googlegroups.com...
> [...]

skonczy cale sledztwo?

Taaa, myslisz, ze te 50 co nie zyje to tez tak dobrze udawali ?

Taaa, myslisz, ze opowiedzieli na seansach spirytystycznych?

Data: 2010-03-20 06:57:39
Autor: JAM
On Mar 19, 5:08 pm, "Ghost" <gh...@everywhere.pl> wrote:
Użytkownik "JAM" <ja_1...@yahoo.com> napisał w wiadomościnews:a3523db1-570d-4a8a-b312-2df81716c54419g2000yqu.googlegroups.com...
> [...]

>Taaa, myslisz, ze te 50 co nie zyje to tez tak dobrze udawali ?

Taaa, myslisz, ze opowiedzieli na seansach spirytystycznych?

Nie, w drodze do szpitala.

JAM

Data: 2010-03-21 12:09:10
Autor: Ghost

Użytkownik "JAM" <ja_1410@yahoo.com> napisał w wiadomości news:94097445-eb34-4976-9ba9-0f13e5af7172t20g2000yqe.googlegroups.com...

>Taaa, myslisz, ze te 50 co nie zyje to tez tak dobrze udawali ?

Taaa, myslisz, ze opowiedzieli na seansach spirytystycznych?

Nie, w drodze do szpitala.

Smiala teza.

Data: 2010-03-17 08:16:19
Autor: glang
Kolejny producent naprawia wadliwe auta
Wybaczcie, ale nie mogłem się powstrzymać:
Jeśli kogoś tym linkiem uraziłem, to przepraszam ;)

nie wstydź sie Wera nie gryzie :)))))))))))
pzdr
GL

Data: 2010-03-17 09:34:08
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "glang" <glang@o2222222.pl> napisał w wiadomości news:hnpvp0$rmi$1atlantis.news.neostrada.pl...
Wybaczcie, ale nie mogłem się powstrzymać:
Jeśli kogoś tym linkiem uraziłem, to przepraszam ;)

nie wstydź sie Wera nie gryzie :)))))))))))

Komu styka Weronika ;-)
--
Yogi(n)

Data: 2010-03-17 10:43:34
Autor: kamil

"glang" <glang@o2222222.pl> wrote in message news:hnpvp0$rmi$1atlantis.news.neostrada.pl...
Wybaczcie, ale nie mogłem się powstrzymać:
Jeśli kogoś tym linkiem uraziłem, to przepraszam ;)

nie wstydź sie Wera nie gryzie :)))))))))))

eee, to nie warto podrywac na civica ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-17 10:42:54
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Grejon" <grejon83@gazeta.pl> napisał w wiadomości

"Koncern motoryzacyjny Honda poinformował we wtorek, że zamierza wezwać
do warsztatów około 412 tys. samochodów

A co Ty myslisz ze w ogóle są jakieś auta niewadliwe.
Optymisto.
Dowiadujemy się o tym wcześniej czy później

Artur(m)

Data: 2010-03-17 19:28:07
Autor: Weronika Styka
Grejon <grejon83@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> napisał(a):
Wed, 17 Mar 2010 15:17:51 +0100, w <hnqoa8$r02$1@news.onet.pl>, Mirek =
Ptak
<nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisa=B3(-a):

http://motoryzacja.interia.pl/samochody/producenci/news/hondy-maja-usterk=
e,1452849

Masz moźe link do tej oryginału tej informacji w Stanach? Pytam, bo na niemieckim forum Hondy twierdzą, że ten pedał hamulca obniża się o 0,7 mm na każde 10 tyś przejechanych km. I podobno tych 3 lekko rannych to nie z tej usterki; to z powodu trudo odkręcającej się niekiedy nakrętki - zatyczki wentyla tylnego koła. Lewego.

Pozdrawiam
Weronika   --

Data: 2010-03-18 02:35:16
Autor: maciej debski
Kolejny producent naprawia wadliwe auta
On Mar 17, 7:28 pm, "Weronika Styka" <werastyka.SKA...@gazeta.pl>
wrote:

Masz moźe link do tej oryginału tej informacji w Stanach? Pytam, bo na
[...]

o moj boze, twoj swiat sie rozsypuje!

apeluje,
nie robcie tego Weronice:

tyle lat ciezkiej pracy, grosiki odkladane do skarpety, szynka
odejmowana od ust,
pierwszy samochod z salonu... pierwszy rok euforii, radosci, pogarda
na widok mijanych na ulicy mniejszych, starszych, brzydszych, tanszych
samochodow,
cudowne wspomnienia z wyprzedzania fiata 500 na autostradzie,
radosne dziecinstwo synow spedzone na tylnej kanapie na parkingu
Tesco.

wszystko to teraz runie w gruzach.

Weroniko, nie sluchaj zawistnych zazdrosnikow, honda civic 4d to
samochod najlepszy, nie tylko przebija wszystkie inne marki, ale
rowniez inne modele hondy i tak zwane wyzsze (to oszustwo, tak
naprawde sa duzo gorsze od twojego ukochanego civika) i nizsze
modele.

ja sam z zazdrosci nie moge spac w nocy i codziennie rano specjalnie
ide do garazu zeby splunac na moja toyote.

proponuje tez zebysmy juz zamkneli ten temat, udowodnilas wszystkim na
tej grupie swoje racje. szczesliwi posiadacze hond skacza z radosci,
wszyscy pozostali jada juz na zlomowiska oddac swoje samochody i
ruszaja szturmowac salony H, zrozumielismy swoje bledy. twoja misja
jest spelniona mozesz oddac sie innym zainteresowaniom np.
ogrodnictwu.

mac

Data: 2010-03-18 12:00:50
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
maciej debski pisze:
pierwszy samochod z salonu... pierwszy rok euforii, radosci,

I wkur....nia: "dlaczego ten sąsiad z Accorda nie spogląda wogóle na naszą Hondzię, a jak już mu się zdarzy to z taaaaakim politowaniem."

> pogarda na widok mijanych na ulicy mniejszych

Mniejszych? Chodzi o Braci?

starszych,

No fakt. Ale to tylko dlatego, że to Polska.

brzydszych,

Hmm, to takie musi dość rzadko mijać. Przynajmniej jeśli chodzi o równolatki i starsze o 5-7 lat.

tanszych samochodow,

A co na widok droższych? Mi we Wrocku się dwa razy udało za Veyronem pogonić. I nawet trudne to nie było (raz to i rowerem dałbym radę ;)).

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-03-19 17:56:57
Autor: Weronika Styka
maciej debski <mac@bar.pl> napisał(a):
o moj boze, twoj swiat sie rozsypuje!
apeluje,
nie robcie tego Weronice:
tyle lat ciezkiej pracy, grosiki odkladane do skarpety, szynka
odejmowana od ust

Wiesz co, - powinno Ci być wstyd za takie nie fair teksty. Brakuje Ci argumentów, to wypisujesz godne politowania bajdy :((
Faktem bezsprzecznym jest, że dwie japońskie marki są markami światowymi i nic - żadne pseudo techniczne paszkwile im nie zaszkodzą. To, że FSO nigdy w historii nie ogłosiło akcji serwisowej, nie świadczy że jej produkty są (były) najniezawodniejsze na świecie. Moim argumentem jest fakt, że mam kultowy samochód sprzedawany w 127 (!!!) krajach świata, rok w rok lokujący się na topie rankingów klientów i rzeczoznawców nie tylko w Stanach i Francji.
Twoim natomiast jest plotka: "jedna baba drugiej babie...", że w amerykańskim modelu Hondy obniża się pedał hamulca o ułamek milimetra na 10 tyś kilometrów. Pewnie nie wiesz, że w Ameryce nie tylko szukają, ale nawet wyznaczyli poważą nagrodę, za odnalezienie tych trzech, lekko (sic!) rannych z powodu tego pedału gości.
Jednym słowem, jeśli nie masz rzeczowych argumentów, to nie siej plotek, a  mnie nie zaczepiaj.

Pozdrawiam
Weronika

Data: 2010-03-19 14:47:07
Autor: hamberg
[...]

o kurde - Ty tak powaznie? a o milionach much ktore sie nie moga mylic
slyszalas?

juz sam nie wiem czy jestes zwyklym trollem czy osoba hmmm...
powiedzmy z troche innym stanem swiadomosci.

Wiec twierdzisz ze te osoby ktore masowo kupuja jakas tanioche bo
kryzys, kredyt do splaty itd. gdyby mialy wiecej kasy tez wybralyby
"wspaniala" honde?

Data: 2010-03-19 22:01:06
Autor: Weronika Styka
hamberg <radoslaw.gawlik@gmail.com> napisał(a):
Wiec twierdzisz ze te osoby ktore masowo kupuja jakas tanioche bo
kryzys, kredyt do splaty itd. gdyby mialy wiecej kasy tez wybralyby
"wspaniala" honde?

Jestem pewna, że tak. Oczywiście mam tu na myśli ludzi potrafiących liczyć, rozsądnych i z wyobraźnią.

Pozdrawiam
Weronika

Data: 2010-03-19 16:28:22
Autor: Maciej Debski
Kolejny producent naprawia wadliwe auta
On Mar 19, 10:01 pm, "Weronika Styka" <werastyka.SKA...@gazeta.pl>
wrote:

Jestem pewna, e tak. Oczywi cie mam tu na my li ludzi potrafi cych liczy ,
rozs dnych i z wyobra ni .

to bylby piekny swiat... wszyscy naokolo w hondach civic.

mac

Data: 2010-03-19 23:15:47
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Weronika Styka pisze:
[...]

Ale wiesz, że niektórzy mają gdzieś rozsądek przy kupnie auta? Np. wzrokowcy - takiemu auto musi się podobać, źle by się czuł, w czymś co nie wygląda. Taki na 98% nie wybierze Civica 4d.

Data: 2010-03-20 20:18:13
Autor: castrol
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

Ale wiesz, że niektórzy mają gdzieś rozsądek przy kupnie auta? Np. wzrokowcy - takiemu auto musi się podobać, źle by się czuł, w czymś co nie wygląda. Taki na 98% nie wybierze Civica 4d.

5d tez raczej nie wybiora ;) Predzej cos francuskiego ;)

Jacek Kustra

Data: 2010-03-20 20:25:23
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
castrol pisze:
[...]

5d wogóle wygląda jak uzupełnienie galowego mundurka marki Adibas. ;)

Data: 2010-03-20 14:27:30
Autor: hamberg
Kolejny producent naprawia wadliwe auta
Jestem pewna, e tak. Oczywi cie mam tu na my li ludzi potrafi cych liczy ,
rozs dnych i z wyobra ni .

oczywiscie Ci ludzie nie maja pojecia co moga miec za wieksze
pieniadze bo i tak dopiero co przesiedli sie z malucha i sa
zachwyceni. Tacy nigdy sie nie dowiedza co oznacza brak skrzypienia/
tluczenia/wycia 4 cylindrow/ kiepskiej jakosci materialow itp
(niepotrzebne skreslic)

Data: 2010-03-19 16:25:18
Autor: Maciej Debski
Kolejny producent naprawia wadliwe auta
On Mar 19, 5:56 pm, "Weronika Styka" <werastyka.SKA...@gazeta.pl>
wrote:

[...]

argumenty juz dostalas. nie rozumiesz tylko tego ze wiekszosc ludzi
tutaj pokpiwa sobie z ciebie.
naprawdemalo kogo tu interesuje jak bardzo jestes szczesliwa dzieki
temu ze posiadasz jeden z typowych samochodow sredniej nizszej klasy,
ani twoja tania propaganda, ani twoje przezycia.
ani nawet twoje teorie dotyczace fluktuacji wartosci uzywanych
samochodow.
nie znajdujesz i nie znajdziesz tu zrozumienia a im bardziej probujesz
polemizowac tym mniej powaznie jestes traktowana.

a propos akcji serwisowych brniesz w idiotyzmy, przypisujesz mi cudze
wypowiedzi, bredzisz cos o plotkach.
w innym watku podalem ci link w ktorym opisane sa  3 akcje serwisowe
Hondy z roku 2010 (sic!).
zejdz juz na ziemie i zrozum ze posiadasz normalny, przecietny
samochodzik ktorego nikt ci nie bedzie zazdroscil.

jesli nie pasuja Ci cudze wypowiedzi to przestan zaczepiac ludzi na
tej grupie swoimi kretynizmami na temat civikow - zawsze mozesz tez
przestac sie tu pojawiac.

czy papier toaletowy jest kultowy, uzywaja go przeciez miliardy ludzi?
(pytanie retoryczne).

mac

Data: 2010-03-19 22:08:27
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Weronika Styka pisze:
Moim argumentem jest fakt, że mam kultowy samochód

Przepraszam, że się ośmielę: JAKI?!?!?

Data: 2010-03-19 22:06:57
Autor: Weronika Styka
Marcin \Kenickie\ Mydlak <eikcinek@34xob.lp> napisał(a):
Weronika Styka pisze:
> Moim argumentem jest fakt, że mam > kultowy samochód

Przepraszam, że się ośmielę: JAKI?!?!?

Srebrny metalik.

Pozdrawiam
Weronika

Data: 2010-03-19 23:13:30
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Weronika Styka pisze:
Moim argumentem jest fakt, że mam kultowy samochód
Przepraszam, że się ośmielę: JAKI?!?!?

Srebrny metalik.

Sprytny wybieg. Ale dobrze wiesz o co pytałem.

Data: 2010-03-19 23:04:05
Autor: Grejon
Weronika Styka pisze:

Moim argumentem jest fakt, że mam kultowy samochód sprzedawany

Kultowy to był VW Kafer albo Citroen 2CV. A ty masz zwykłego sedana...

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2010-03-19 23:12:34
Autor: Artur Maśląg
Grejon pisze:
Weronika Styka pisze:

Moim argumentem jest fakt, że mam kultowy samochód sprzedawany

Kultowy to był VW Kafer albo Citroen 2CV.

Zaprotestuję. Znam tysiące marek/modeli, które są kultowe. Weronikowa
honda pod to nie podpada - w żadnej wersji. Pozostaje oczywiście ta
z dzieckiem na parkingu, ale daruj - nikt normalny tak nie postępuje.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-03-19 23:17:28
Autor: Grejon
Artur Maśląg pisze:
Grejon pisze:
Weronika Styka pisze:

Moim argumentem jest fakt, że mam kultowy samochód sprzedawany

Kultowy to był VW Kafer albo Citroen 2CV.

Zaprotestuję. Znam tysiące marek/modeli, które są kultowe.

Wiem, po prostu o tej porze nie chce mi się wszystkich wypisywać ;)

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Kolejny producent naprawia wadliwe auta