Kolejny przekręt PO

Data: 2013-01-17 11:09:17
Autor: u2
Kolejny przekręt PO
.... tym razem chodzi o fotoradary :

http://niezalezna.pl/37354-wielka-afera-fotoradarowa-panstwo-zarabia-podwojnie

W świetle tych informacji, nikogo nie powinno już dziwić, dlaczego na polskich drogach, jak grzyby po deszczu wyrastają nowe fotoradary. Okazuje się, że ich głównym dostawcą, jest kontrolowana przez państwo spółka.

  Z ustaleĹ„ „Pulsu Biznesu” wynika, ĹĽe paĹ„stwo zarabia na fotoradarach podwĂłjnie. Poza tym, ĹĽe wedĹ‚ug kierowcĂłw sÄ… one „maszynkami do wyciÄ…gania pieniÄ™dzy” z ich kieszeni, gĹ‚Ăłwnym dostawcÄ… urzÄ…dzeĹ„ jest firma Zurad naleĹĽÄ…ca do paĹ„stwowej grupy Bumar Elektronika.

  Do tej pory firma sprzedaĹ‚a juĹĽ ponad 300 stacjonarnych radarĂłw, a ostatnio wygraĹ‚a przetarg na kolejnych ok. 100 i przygotowuje siÄ™ do dostawy nastÄ™pnej setki.

  KonkurencjÄ… dla Zuradu jest firma Lifor, ktĂłra sprzedaĹ‚a juĹĽ 130 niemieckich fotoradarĂłw Jenoptik Robot straĹĽy miejskiej i 90 sprzeda Inspekcji Transportu Drogowego . Popularne sÄ… teĹĽ czeskie urzÄ…dzenia firmy Ramet oraz szwajcarskiej Multanova.

Jak podaje „Puls Biznesu” Inspekcja Transportu Drogowego chce w tym roku zamontować 300 fotoradarów, a docelowo jeszcze 100. Podpisała już z Centrum Unijnych Projektów Transportowych umowę dotyczącą unijnego dofinansowania zakupu 400 fotoradarów stacjonarnych, 20 urządzeń mobilnych i budowy centrum zbierania i przechowywania danych. Koszt inwestycji 188 mln zł. Bruksela dorzuci 103 mln zł.

Data: 2013-01-17 11:51:37
Autor: Krzysztof.
Kolejny przekręt PO

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50f7cdcf$0$1302$65785112news.neostrada.pl...
... tym razem chodzi o fotoradary :

http://niezalezna.pl/37354-wielka-afera-fotoradarowa-panstwo-zarabia-podwojnie

Zamiast cieszyć się , że kupiują polskie to jeszcze marudzicie...

Data: 2013-01-17 12:02:39
Autor: u2
Kolejny przekręt PO
W dniu 2013-01-17 11:51, Krzysztof. pisze:

... tym razem chodzi o fotoradary :

http://niezalezna.pl/37354-wielka-afera-fotoradarowa-panstwo-zarabia-podwojnie

Zamiast cieszyć się , że kupiują polskie to jeszcze marudzicie...

Zamiast budowac drogi lubisz loic skore kierowcow, za pieniadze kierowcow ?

Data: 2013-01-17 14:12:59
Autor: Krzysztof.
Kolejny przekręt PO
[...]

A ile wybudujesz tych drĂłg za te fotoradary ?
Ile wybudował drog PiS ?
Fotoradary miały być już za PiSu i będa więc nie pier**l , przynamniej tyle z tego, że nasze polskie i kasa zostanie u nas.

PS: jak będziesz jeździł przepisowo to żaden fotoradar nie będzie ci straszny.

Data: 2013-01-17 15:49:45
Autor: u2
Kolejny przekręt PO
W dniu 2013-01-17 14:12, Krzysztof. pisze:
Zamiast budowac drogi lubisz loic skore kierowcow, za pieniadze
kierowcow ?

A ile wybudujesz tych drĂłg za te fotoradary ?
Ile wybudował drog PiS ?

Za PiSu von tusek grzmial, ze PiS chce fotoradarami karac kierowcow, teraz von tusek pierdoli, ze chodzi mu o bezpieczenstwo.

A Jean Vincent bez pesel zalozyl wplywy 1,5 mld z mandatow z fotoradarow na ten rok.

PO buduje najdrozsze drogi na swiecie - vide kawalek pod Warszawa 10 km za 2,2 mld. Nic wiec dziwnego, ze wszystko sie u nich pierdoli.

Data: 2013-01-18 07:33:58
Autor: xan
Kolejny przekręt PO
W dniu 17.01.2013 15:49, u2 pisze:
W dniu 2013-01-17 14:12, Krzysztof. pisze:
Zamiast budowac drogi lubisz loic skore kierowcow, za pieniadze
kierowcow ?

A ile wybudujesz tych dróg za te fotoradary ?
Ile wybudował drog PiS ?

Za PiSu von tusek grzmial, ze PiS chce fotoradarami karac kierowcow,
teraz von tusek pierdoli, ze chodzi mu o bezpieczenstwo.

Akurat za PiS-u to oddali tylko 220km autostrady z czego 200km powstało jeszcze za SLD.

A Jean Vincent bez pesel zalozyl wplywy 1,5 mld z mandatow z fotoradarow
na ten rok.

To mi się akurat nie podoba.

PO buduje najdrozsze drogi na swiecie - vide kawalek pod Warszawa 10 km
za 2,2 mld. Nic wiec dziwnego, ze wszystko sie u nich pierdoli.

To jest kolejny bzdet, tak jak było o "najdroższych stadionach".

Data: 2013-01-18 05:59:58
Autor: u2
Kolejny przekręt PO
W dniu pi±tek, 18 stycznia 2013 07:33:58 UTC+1 użytkownik xan napisał:

Akurat za PiS-u to oddali tylko 220km autostrady z czego 200km powstało jeszcze za SLD.

Wiesz, to co mi sie podobalo za PIS-u to nieustepliwa walka z korupcja. Obecnie przetargi to przekrety. Mafia pruszkowska wychodzi z pierdla, seryjni zabojcy rowniez wychodza z pierdla.

A szaraczki sa wsadzani do pierdla za to, ze nie splacili lichwiarskich parapozyczek. Z 4,5 mln zajec kont komorniczych polowa to wlasnie windykatorzy z parabankow.

To mi się akurat nie podoba.

Ale tak jest, w dodatku ty popierasz tych parszywcow z pelomafii.

To jest kolejny bzdet, tak jak było o "najdroższych stadionach".

Ludzie nie wierza, ze u nas buduje sie najdrozej na swiecie. Chodzi o kawalek S-8 pod Warszawa.

SN to rowniez najdrozszy na swiecie bubel.

Teraz w planach ubecy maja budowe tunelu pod Ursynowem. 6 km za 20 mld. W tym tunel 2,7 km pod linia metra. Tylko debile albo dywersanci moga tak planowac.
Jednym z projektantow S-8 byl Grotte z ubeckiego Budimeksu, a tunel pod Ursynowem planuje niejaki Berlinski. Nazwiska mowia same za siebie.

Data: 2013-01-18 18:46:51
Autor: pluton_
Kolejny przekręt PO
Zamiast budowac drogi lubisz loic skore kierowcow, za pieniadze kierowcow
?

A ty lubisz loic skore moheru za pieniadze moheru ?

Nullification

Data: 2013-01-17 20:22:38
Autor: jr
Kolejny przekręt PO

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:50f7cdcf$0$1302$65785112news.neostrada.pl...

Data: 2013-01-17 20:23:50
Autor: jr
Kolejny przekręt PO

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:50f7cdcf$0$1302$65785112news.neostrada.pl...
| ... tym razem chodzi o fotoradary :
|
| http://niezalezna.pl/37354-wielka-afera-fotoradarowa-panstwo-zarabia-podwojnie

Nie wystarczy ci ten link pasciarzu?

Data: 2013-01-17 20:28:53
Autor: u2
Kolejny przekr�t PO
W dniu 2013-01-17 20:23, jr pisze:
Nie wystarczy ci ten link pasciarzu?

Nie, bo to usenet, a linkownia. Po pewnym czasie teksty znikaja na www, ale sa w usenecie i mam archiwum.

Data: 2013-01-17 20:40:51
Autor: jr
Kolejny przekr?t PO

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:50f850f7$0$1307$65785112news.neostrada.pl...

| Nie, bo to usenet, a linkownia. Po pewnym czasie teksty znikaja na www,

Gdyby tak kazy w usenecie pastowal www, znikalby takze usenet.

| ale sa w usenecie i mam archiwum.

Archiwizuj sobie w domu.

Data: 2013-01-17 20:43:30
Autor: u2
Kolejny przekr?t PO
W dniu 2013-01-17 20:40, jr pisze:

Archiwizuj sobie w domu.

Wole miec to w usenecie.

Data: 2013-01-17 21:18:16
Autor: jr
Kolejny przekr?t PO

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:50f85464$0$26682$65785112news.neostrada.pl...

| Wole miec to w usenecie.

Byc moze, ale w ten sposob obciazasz serwery a takze uzytkownikow, ktorzy musza sciagac to, czego nie musza czytac.
Podaj link, tytul i najciekawszy wg. ciebie fragment. Co do reszty pozostaw ludziom wolnosc wyboru, czy chca to miec, czy nie (byc moze nie przeczytaja, ale beda cie powazniej traktowac).

Data: 2013-01-17 21:24:11
Autor: u2
Kolejny przekr?t PO
W dniu 2013-01-17 21:18, jr pisze:
Byc moze, ale w ten sposob obciazasz serwery a takze uzytkownikow, ktorzy
musza sciagac to, czego nie musza czytac.

Bez przesady, to mogla byc prawda w erze wolnych laczy analogowych o przeplywnosci 2400 bd.

Oczywiscie podanie samego linku ma swoje zalety - vide muto2100, ale w dobie szerokopasmowego internetu usenet nie jest ograniczony slabymi laczami. Ja preferuje pastowanie calych tekstow, choc czasami je skracam.

Data: 2013-01-17 21:50:07
Autor: jr
Kolejny przekr?t PO

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:50f85dee$0$1213$65785112news.neostrada.pl...

| Bez przesady, to mogla byc prawda w erze wolnych laczy analogowych o
| przeplywnosci 2400 bd.

Nie chodzi tylko o szybkosc, ale o ilosc.
Za komuny liczyla sie kazda zdobyta informacja. Dzisiaj sztuka jest umiejetnosc przesiewania informacji z jej nadmiaru (poza tym liczy sie czas). Wrzucasz tasiemca, ktory nie jest twoj, a wlecze sie w wiekszosci odpowiedzi. To zniecheca do merytorycznej dyskusji.

| Oczywiscie podanie samego linku ma swoje zalety - vide muto2100, ale w
| dobie szerokopasmowego internetu usenet nie jest ograniczony slabymi
| laczami. Ja preferuje pastowanie calych tekstow

Chcialbys, zeby inni czytali to co ty - to ludzkie. Wez jednak pod uwage, ze pastujac caly tekst zubazasz go w jakis sposob. Ktos zdecydowal sie publikowac dajmy na to w 'niezaleznej', gdyz jemu odpowiada to srodowisko, sasiedztwo innych publikacji, czy wreszcie szata graficzna. Z pewnoscia wolalby, aby jego tekst czytany byl w orginale, a nie w polamany i pociety w grupie dyskusyjnej, ozdobiony roznymi 'uwagami' czesto natury personalnej. Miej choc troche szacunku do tych, ktorych pastujesz.
jb

, choc czasami je skracam.

Data: 2013-01-17 21:52:11
Autor: u2
Kolejny przekr?t PO
W dniu 2013-01-17 21:50, jr pisze:
  Wrzucasz tasiemca, ktory nie jest twoj, a wlecze sie w wiekszosci
odpowiedzi. To zniecheca do merytorycznej dyskusji.

Usenet to niusgrupy, czyli niusy. Dyskusje nie sa niezbedne. Dla mnie liczy sie informacja a nie rozmydlanie tematu.

Data: 2013-01-17 22:01:02
Autor: jr
Kolejny przekr?t PO

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:50f8647d$0$26701$65785112news.neostrada.pl...

| Usenet to niusgrupy, czyli niusy.

Usenet powstał na bazie poczty. Formula jest taka, ze umożliwia publiczna wymiane mysli. Tym rozni sie od serwisow informacyjnych, ze jest interaktywny.

 Dyskusje nie sa niezbedne. Dla mnie
| liczy sie informacja a nie rozmydlanie tematu.

To po co odpowiadasz na czyjes posty?
(muto prawie w ogole nie odpowiada, ale nie i pastuje grupy)

Data: 2013-01-17 22:12:19
Autor: u2
Kolejny przekr?t PO
W dniu 2013-01-17 22:01, jr pisze:
To po co odpowiadasz na czyjes posty?
(muto prawie w ogole nie odpowiada, ale nie i pastuje grupy)

I muto2100 odpowiada czasami, ale ze Arabowie zwykle slabo znaja polski wiec nie wdaje sie w dluzsze dyskusje.

Data: 2013-01-17 23:08:29
Autor: jr
Kolejny przekr?t PO

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:50f86935$0$1227$65785112news.neostrada.pl...

| I muto2100 odpowiada czasami, ale ze Arabowie zwykle slabo znaja polski
| wiec nie wdaje sie w dluzsze dyskusje.

Daje newsy, ale grupy nie pastuje.
jb

Data: 2013-01-17 23:30:32
Autor: u2
Kolejny przekr?t PO
W dniu 2013-01-17 23:08, jr pisze:
Daje newsy, ale grupy nie pastuje.

No przeciez pisze, ze Arab to slabo zna polski. Zreszta tekst mu sie rozjezdza. Jak by pastowal to by byla makabra.

Data: 2013-01-18 13:51:26
Autor: jr
Kolejny przekr?t PO

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:50f87b8a$0$26703$65785112news.neostrada.pl...

| No przeciez pisze, ze Arab to slabo zna polski. Zreszta tekst mu sie
| rozjezdza. Jak by pastowal to by byla makabra.

jakby u2 nie mial wasow, to pewnie tez byl babcia.

Data: 2013-01-18 18:48:23
Autor: pluton_
Kolejny przekr?t PO
Nie, bo to usenet, a linkownia. Po pewnym czasie teksty znikaja na www,
ale sa w usenecie i mam archiwum.

To grzej do gmyza wydawac dodatek "w usenecie" do jego pisemka "w sieci".

Nullification

Kolejny przekręt PO