Kolejny przekręt

Data: 2013-10-28 13:05:40
Autor: Mark Woydak
Kolejny przekręt
PKP: Za Pendolino dałem 2,8 miliarda, by oddać 50 % PKP Cargo i 60 % rynku
przewozów towarowych w Polsce za marne 1,3 miliarda złotych

Cóż za ironia losu, że drugi skład przeszybkiego pendolino dotarł do Polski
właśnie teraz, niejako wieńcząc akt sprzedaży PKP Cargo za 1,3 miliarda
złotych.

Wg Prospektu Emisyjnego, PKP Cargo, drugi co do wielkości po niemieckim
konkurencie gracz przewozów towarowych w Unii Europejskiej, obsługuje 60%
rynku wewnętrznego w Polsce, dysponując taborem w skład którego wchodzą:
1298 lokomotyw spalinowych (średnia wieku 32 lata), 1161 lokomotyw
elektrycznych (średnia wieku 28 lat), a także 63 tysiące 488 wagonów...

Wróćmy do nowiutkich 20 składów pendolino za 665 milionów euro (2,8
miliarda złotych), z którymi już teraz nie wiadomo co robić. W tuskolandii
nie ma przecież granic absurdu! Po co nam pendolino, skoro do szybkich
prędkości dostosowano póki co zaledwie 90 km torów w Polsce wg Prospektu
Emisyjnego PKP Cargo! Ech, wieść niesie, że geniusze PR-u, Graś z Tuskiem
przekują zaraz już bezsensowne pendolino w spektakularny sukces... -
Kolejową Formula I. Tor doświadczalny pod Żmigrodem ponoć jak znalazł.
Trybuny sie weźmie z Narodowego. Nowak zmierzy czasy. A składy po małych
przeróbkach będą pendolić na gaz z Kataru, który wg Rostowskiego jest za
darmo, bo i tak zapłacić z góry trzeba. Tymczasem, w NIK szepcą, że za
zakupem stoi niechciane PKP Cargo, które obłowiło się na samym transporcie
obu pendolino z Włoch do Polski (póki co same nie jeżdżą). A teraz obwozi
je po Polsce, jak długa i szeroka, bo cudeńka takie każdy obywatel na
własne gały zobaczyć przecież winien. W końcu całą uciechę gwarantuje i
opłaca Skarb Państwa. Hulaj dusza!

Na koniec prawna nutka: pendolino zapewne dumnie konkuruje z dreamlinerami,
jeśli chodzi o przejrzystość umowy kupna i gwarancje jakości. Bo najtęższe
umysły przecież nad tym pracowały, a teraz gotowe swych racji bronić za
najwyższą cenę. Więc cisza nad tym pendo-nieboszczykiem i cargo-wykrętem.

Data: 2013-10-28 21:31:05
Autor: Budzik
Kolejny przekręt
Osobnik posiadający mail mark.woydak@forst.gmx.de napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Co mają pendolino do pkp cargo?

--
Pozdrawia... Budzik
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

Data: 2013-10-29 05:58:14
Autor: Mark Woydak
Kolejny przekręt
PiS-owski PSYCHOPATA podpisyjący się "Mark Woydak" piszacy z
mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika 40tude_Dialog/2.0.15.1pl to
OSZOŁOM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod moje dane swiadczy o daleko
posunietej chorobie alkoholowej. Tani alkohol i marne wina
dokonaly calkowitego spustoszenia w mózgu tego osobnika. Nie ma juz dla
niego ratunku! Albo zamknąć go do psychiatryka albo utylizacja!>

MW