Kolejny przekret PO

Data: 2009-03-19 10:32:42
Autor: konserwator
Kolejny przekret PO
Tym razem z licznikami na energie w wykonaniu ekipy Tuska.
Sprawe wlasnie podniosl w sejmie Macierewicz.

dzien bez afery (za rzadow PO) dniem straconym!

rym
(generał) Waldemar Pawlak naszym przyjacielem jest.....
Czlowiek, ktory w swoim otoczeniu toleruje aferzystow nie moze byc prezydentem Polski!

Data: 2009-03-19 10:33:39
Autor: konserwator
Kolejny przekret PO

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:gpt3j3$8sg$1atlantis.news.neostrada.pl...
Tym razem z licznikami na energie w wykonaniu ekipy Tuska.
Sprawe wlasnie podniosl w sejmie Macierewicz.

dzien bez afery (za rzadow PO) dniem straconym!

idzie o miliard euro!

rym

Data: 2009-03-19 10:49:04
Autor: jadrys
Kolejny przekret PO
konserwator pisze:
Tym razem z licznikami na energie w wykonaniu ekipy Tuska.
Sprawe wlasnie podniosl w sejmie Macierewicz.

dzien bez afery (za rzadow PO) dniem straconym!

rym

Najwyższy czas żeby pan Macierewicz podniósł w sejmie sprawę swojego zdrowia psychicznego..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego systemu...   Również ja

Data: 2009-03-19 13:58:18
Autor: Karol
Kolejny przekret PO
jadrys <ilicz@wp.pl> napisał(a):
konserwator pisze:
> [...]
>
> dzien bez afery (za rzadow PO) dniem straconym!

Najwyższy czas żeby pan Macierewicz podniósł w sejmie sprawę swojego zdrowia psychicznego..

kolejny przyklad typowo bolszewickiej argumentacji...

Data: 2009-03-19 14:34:03
Autor: awe
Kolejny przekret PO

Użytkownik "jadrys" <ilicz@wp.pl> napisał w wiadomości news:gpt4ea$i5p$2news.task.gda.pl...
konserwator pisze:
[...]

-- -- -- -- -- --
Masz jakies watpliwosci palancie?
awe

Data: 2009-03-19 14:34:53
Autor: Vic
Kolejny przekret PO
awe wrote:
Masz jakies watpliwosci palancie?

PowaĹźne...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-19 15:06:19
Autor: jadrys
Kolejny przekret PO

konserwator pisze:

[...]

A tak nie podoba mi się niezdrowy błysk w jego oku. Nawiedzony dupku.

Data: 2009-03-19 07:21:54
Autor: mrdevilyn
Kolejny przekret PO
On 19 Mar, 15:06, jadrys <il...@wp.pl> wrote:

A tak nie podoba mi się niezdrowy błysk w jego oku. Nawiedzony dupku.

Ciekawe kryteria oceny ludzi macie, nawiedzone komuchy. Błysk ci sie
nie podoba, mina moze też? Albo to że  ma krzywo czapeczke załozoną?
Zaprawde powiadam ci , wystrzelać sie was powinno i wywieszać ZANIM
narobicie kolejnego neszczęścia.
J-23

Data: 2009-03-19 07:33:20
Autor: mrdevilyn
Kolejny przekret PO
On 19 Mar, 15:26, "antyanatinae" <ad...@email.pl> wrote:

Przypomnij mi kto pierwszy zaczął bełkotac o wilczych oczach premiera
Tuska...

Znowu kłamiesz. Po pierwsze, tusk wtedy nie był premierem. Po drugie,
kaczor rzekł iż cieszy sie ze tusek owych wilczych oczu NIE MA.
Wreszcie po ostatnie- nikt nigdy nie twierdził że wytrzeszczone gały
tuska maja jakikolwiek związek z jego brakiem kompetencji, to raczej
sprawa dla endokrynologa (tarczyca?).
J-23

Data: 2009-03-19 15:44:29
Autor: Vic
Kolejny przekret PO
mrdevilyn@gmail.com wrote:
Zaprawde powiadam ci , wystrzelać sie was powinno i wywieszać ZANIM
narobicie kolejnego neszczęścia.

No dobra, taki pogląd cię z bolszewikami łączy. A czy jest coś co cię różni od bolszewika?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-19 15:47:56
Autor: jadrys
Kolejny przekret PO
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

Hans wybacz twoje urażone sympatie, ale z tym facetem jest coś naprawdę nie tak..

Data: 2009-03-19 10:53:08
Autor: KatonStarszy
Kolejny przekret PO
konserwator pisze:
Buhahahahaha.
Wystąpienie wprost z tworek.

--
Nie będzie Niemiec gniótł nam płaszcz
ni skuwał kajdanami.

"Zapylała raz pszczółka jakiegoś badyla,
wtem czuje, że od tyłu też ją ktoś zapyla.
Patrzy się, a to truteń niejaki Zenobi!
Morał: rób dobrze innym, tobie też ktoś zrobi."

Kolejny przekret PO