Kolejny przekręt nie-rządu Pluska

Data: 2010-06-11 11:00:20
Autor: u2
Kolejny przekręt nie-rządu Pluska
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100611&typ=po&id=po01.txt

"Za niewiele ponad równowartość 3,5-letniego czarteru Embraerów 175 od
PLL LOT - 150 mln zł - można było kupić dwa nowe samoloty o parametrach
odpowiadających wymogom stawianym maszynom do przewozu VIP-ów.
Ministerstwo obrony z takiej oferty nie skorzystało, wybierając drogę
bezprzetargową."

Data: 2010-06-11 11:10:30
Autor: CeSaR
[...]

Kupić czy kupić i utrzymać? Bo to jakby różnica

Data: 2010-06-11 11:31:32
Autor: Bombelek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c11fb25$0$2606$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tu jest przekręt!

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-11 11:44:49
Autor: lord_donald
W dniu 11.06.2010 11:00, u2 pisze:
[...]

A co wy k... d...., myślicie że bilbordy i czas antenowy jest za darmo, wybory kosztują, musimy sobie jakoś radzić!

Data: 2010-06-11 13:32:25
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-11 11:00, u2 pisze:
[...]

To dobra decyzja - utrzymanie i serwis samolotów kosztuje majątek.

Data: 2010-06-11 18:38:05
Autor: Anatol

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hut737$lnr$1news.onet.pl...
[...]

Dochodzi koszt szkolenia oraz utrzymania załogi i obsługi naziemnej dla nowych samolotów - w przypadku dzierżawy od Lotu wszystko jest w cenie. Poza tym część wydanej kasy zostanie w Locie w którym państwo ma spore udziały.

Anatol

Data: 2010-06-11 18:43:44
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-11 18:38, Anatol pisze:

[...]

Tak, właśnie oglądałem w TVP3 obszerną konferencję prasową na ten temat. I odnoszę wrażenie że decyzja podjęta przez rząd jest najwłaściwsza z możliwych.

Data: 2010-06-11 16:44:50
Autor: apr...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

205 rocznie, 205 milionów złotych rocznie, 550 tysięcy złotych dziennie !!!

Data: 2010-06-11 18:56:48
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-11 18:44,  apr... pisze:
u2<u_2@o2.pl>  napisał(a):

[...]

Oglądałeś konferencję w TV na ten temat?

Data: 2010-06-11 18:04:00
Autor: apr...
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
W dniu 2010-06-11 18:44,  apr... pisze:
> u2<u_2@o2.pl>  napisał(a):
>
>    >> http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100611&typ=po&id=po01.txt

>    Oglądałeś konferencję w TV na ten temat?

widziałem jedynie migawkę, jak najlepsza dzienikarka w/g tvnu, pani modelka werner pokazała relację z tej konferencji i gęą powiedziała, że 205 mln rocznie będzie nas kosztować ta zabawa, i taki bezstronny link zapodaję:
http://tiny.pl/htns4

Data: 2010-06-11 18:10:14
Autor: apr...
 apr... <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a): > W dniu 2010-06-11 18:44,  apr... pisze:

> widziałem jedynie migawkę, jak najlepsza dzienikarka w/g tvnu, pani modelka werner pokazała relację z tej konferencji i gęą powiedziała, że 205 mln rocznie będzie nas kosztować ta zabawa, i taki bezstronny link zapodaję:
> [...]

poprawione bo może nie doczytacie:
widziałem jedynie migawkę, jak najlepsza dziennikarka w/g tvnu, pani modelka
werner pokazała relację z tej konferencji i gębą powiedziała, że 205 mln rocznie będzie nas kosztować ta zabawa, i taki bezstronny link zapodaję:
http://tiny.pl/htns4

Data: 2010-06-11 20:08:21
Autor: Anatol

Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:huttqg$1e8$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ale tu jest napisane 25 mln rocznie.

Anatol

Data: 2010-06-11 18:27:00
Autor: apr...

no to mamy gips, przed aktualizacją strony / http://tiny.pl/htns4 / o 19.12 było jeszcze 205 mln, zresztą anitka też taką kwotę wymieniła...

Data: 2010-06-11 19:04:36
Autor: Bogdan Idzikowski

u2<u_2@o2.pl>  napisał(a):

[...]

Przecież wiesz doskonale, że nie o to chodzi. Jeśli fakty nie są korzystne, tym gorzej dla faktów.
Tylko w tym jest pewien szkopuł - tak postępują sympatyzujący z PiS-em i sympatyzujący z PO.

Data: 2010-06-11 18:07:12
Autor: apr...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):

> [...]

Tylko w tym jest pewien szkopuł - tak postępują sympatyzujący z PiS-em i sympatyzujący z PO.
uprzejmy kolego, jak już wielokrotnie podkreślałem mam w ..... to coś co uprawiają polscy "politycy", więc z dala ode mnie takie teksty, a fakty, proszę bardzo:
http://tiny.pl/htns4

Data: 2010-06-11 20:35:25
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hutu0g$24f$1inews.gazeta.pl...
> [...]

uprzejmy kolego, jak już wielokrotnie podkreślałem mam w ..... to coś co
uprawiają polscy "politycy", więc z dala ode mnie takie teksty, a fakty,

Przeczytałem. Jest tam napisane, że roczny czarter 2 Embraerów wynosi 25 milionów, czyli 3,5 roku - 87,5 miliona. Za Chiny nie chce mi wyjść 150 milonów.
Nie wiem, czy to jest drogo, czy tanio. Tu powinien wypowiedzieć się niezależny specjalista. I tyle.

Data: 2010-06-11 21:24:06
Autor: precz z gnomem
Kolejny przekręt nie-rządu Pluska

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

http://www.naszdziennik.

Uwaga! nie czytac, sekciarskie gówno!

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Kolejny przekręt nie-rządu Pluska