Kolejny przyklad skurwysynstwa wladz II RP

Data: 2009-09-17 09:14:07
Autor: VicAbarca
Kolejny przyklad skurwysynstwa wladz II RP
Kolejny przyklad skurwysynstwa wladz II RP - armia uciekla, zas za obrone musiala wziac sie ludnosc cywilna - harcerze, uczniowie...
Harcerzyki kontra regularna armia wroga:

http://wiadomosci.onet.pl/2044486,11,item.html

Polskiej czesci Gornego Slaska tez bronily dzieci w harcerskich mundurkach. Bo polska armia uciekla zanim rozpoczely sie walki.
Najwazniejszy okreg przemyslowy RP broniony byl przez dzieci...
Dzieci, dodajmy, ktore po schwytaniu przez wroga mogly byc zgodnie z prawem rozstrzeliwane, bo w swietle prawa byly zwyklymi przestepcami - cywilami atakujacymi regularna armie...

--
Vic

Data: 2009-09-17 09:30:50
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
[...]

Naprawdę szkoda słów.. A jakie posadki sobie uwili ci "tchórze" w Londynie - "prezydent, premier na uchodzctwie" Powinno się tych strachliwych zdrajców siłą ściągnąć do Polski i postawić przed sądem....

Data: 2009-09-17 09:38:55
Autor: konserwator

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h8sojh$cbo$1news.onet.pl...
VicAbarca pisze:
[...]

co ten pojebany VIC pierdoli?
zgodnie z JAKIM prawem mozna rozstrzeliwac "dzieci"?

co za nazistoska kurwa niemiecka!

Data: 2009-09-17 09:48:19
Autor: jadrys

VicAbarca pisze:

[...]

No niestety mogli - cywilów z bronią w ręku nie broni żadne prawo.

Data: 2009-09-17 00:57:28
Autor: Antenka
Kolejny przyklad skurwysynstwa wladz II RP
> co za nazistoska kurwa niemiecka!

Vicek jest kosmopolitą - tam moja oczyzna, gdzie mi dobrze, dlatego w
Reichu siedzi.

No niestety mogli - cywilów z bronią w ręku nie broni żadne prawo..

 Ale chyba nie usprawiedliwiasz szkopów, że do malutkich dzieci
strzelali? :-((

Antenka

Data: 2009-09-17 10:19:26
Autor: jadrys
Antenka pisze:
co za nazistoska kurwa niemiecka!

Vicek jest kosmopolitą - tam moja oczyzna, gdzie mi dobrze, dlatego w
Reichu siedzi.

Niestety w tej kwestii muszę mu przyznać rację. :-(

No niestety mogli - cywilów z bronią w ręku nie broni żadne prawo.

 Ale chyba nie usprawiedliwiasz szkopów, że do malutkich dzieci
strzelali? :-((

Antenka

No coś Ty? Wogóle uważam że rozstrzeliwanie kogoś bezbronnego bez sądu  to normalna zbrodnia.

Data: 2009-09-18 09:39:56
Autor: konserwator

VicAbarca pisze:

[...]

idz moze do lekarza....

Data: 2009-09-18 10:18:25
Autor: VicAbarca
konserwator пишет:
No niestety mogli - cywilów z bronią w ręku nie broni żadne prawo.

idz moze do lekarza....

Ty konserwator to idz do biblioteki miejskiej.

--
Vic

Data: 2009-09-17 11:29:52
Autor: VicAbarca
konserwator пишет:
co ten pojebany VIC pierdoli?
zgodnie z JAKIM prawem mozna rozstrzeliwac "dzieci"?

Jak juz ci jadrys napisal, cywil z bronia w reku jest przestepca, w swietle wszelkich konwencji.
W sformulowaniu "dzieci" chodzilo zas, wyobraz sobie, nie o noworodki z bronia w reku, tylko o harcerzy - nastolatkow (nastolatek to tez dziecko).

co za nazistoska kurwa niemiecka!

Zwolennik wysylania dzieci na wojne?

--
Vic

Data: 2009-09-17 10:36:09
Autor: Hans Kloss
Kolejny przyklad skurwysynstwa wladz II RP
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
Naprawde szkoda slołw.. A jakie posadki sobie uwili ci "tchorze" w Londynie - "prezydent, premier na uchodzctwie" P

Gówno prawda. Politycy sanacyjni odpowiedzialni za kleske wrzesniowa (a nawet
zupełnie niewinni) byli konsekwentnie odsuwani od wszelkich stanowisk w
rządach emigracyjnych. Przeczytaj sobie choćby zyciorysy Smigłego, Wieniawy-
Długoszowskiego czy Becka. A owi pogardzani przez ciebie "prezydent i premier"
zajeli sie w blyskawicznym tempie organizacja polskiej armii. Udalo im sie,
armia powstala i nawet gdzieniegdzie walczyla z niemcami odnosząc nawet na tym
polu niejakie sukcesy. Niestety, nie udało się bo udac się nie mogło...ale o
tym "prezydent i premier" w żadnym wypadku wiedzieć w 1940 roku nie mogli. J-23

Data: 2009-09-17 14:46:43
Autor: jadrys
Hans Kloss pisze:
[...]

Ale jednak sami się do dymisji nie podali. A gardzę nimi tylko z tego powodu że zostawili Polskę, wojsko Polskie i normalnych Polaków na pastwę losu. Tak nie postępują ludzie honoru.
Ich późniejsze działania poza terenem Polski nie maja najmniejszego znaczenia.

Data: 2009-09-17 05:59:02
Autor: Marek
On 17 Wrz, 14:46, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Hans Kloss pisze:

> [...]

pastwę losu. Tak nie postępują ludzie honoru.
Ich późniejsze działania poza terenem Polski nie maja najmniejszego

A co ma znaczenie ?
Zrzucenie na spadochronach 8 Zydow w okolicy Lublina w 1944  ???

Data: 2009-09-17 20:50:52
Autor: jadrys

Hans Kloss pisze:

jadrys <C...@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Nie ma znaczenia w ocenie ich zachowania z 39-tego Roku.

Data: 2009-09-17 22:18:55
Autor: Hans Kloss
Kolejny przyklad skurwysynstwa wladz II RP
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
Ich późniejsze działania poza terenem Polski nie maja najmniejszego znaczenia.

Chybaś nie doczytał- oni nie podjęli żadnych późniejszych dzialań.
"Prezydentem i premierem" zostali zacieklie polityczni przeciwnicy sanacji,
oskarżanie ich o błędy sanatorów to absurd czystej wody.
J-23

Data: 2009-09-18 08:23:58
Autor: VicAbarca
Hans Kloss пишет:
Chybaś nie doczytał- oni nie podjęli żadnych późniejszych dzialań.
"Prezydentem i premierem" zostali zacieklie polityczni przeciwnicy sanacji,
oskarżanie ich o błędy sanatorów to absurd czystej wody.

Budujesz zbyt zlozone zdania, aby moc liczyc na zrozumienie jadrysa.

--
Vic

Data: 2009-09-18 10:24:46
Autor: VicAbarca
Kolejny przyklad skurwysynstwa wladz II RP
jadrys пишет:
Znowu zarzut?

Odpisujesz Hansowi w taki sposob, ze nie ma watpliwosci, ze umknal ci sens jego wypowiedzi.

--
Vic

Data: 2009-09-18 15:33:19
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
Znowu zarzut?

Odpisujesz Hansowi w taki sposob, ze nie ma watpliwosci, ze umknal ci sens jego wypowiedzi.

-- Vic

Ty jesteś niemożliwy.. Czepiasz sie wszystkich i wszystkiego.

Data: 2009-09-17 12:00:26
Autor: CYC

VicAbarca pisze:
[...]

Myslisz , zd jak kaczka wywola juz wojne to zrobi inaczej ?.
Odleci , jak to kaczki do cieplych lrajow zabrawszy ze soba najblizszych , rodzine , oczywiscie prezesa , oraz najwierniejsze slugi ministrami zwane .
Odleci aby dzialac tam dla dobra Polski oczywiscie .

cyc

Data: 2009-09-17 14:47:22
Autor: jadrys
CYC pisze:

[...]

Nie Cycu, niekoniecznie. Na razie p. L. Kaczyński wydaje sie być słabym prezydentem, ale nie ma co wyciągać z tego zbyt daleko idących wniosków.. W trudnych chwilach może się okazać herosem.. bywało już tak w historii.

Data: 2009-09-17 15:49:26
Autor: CYC

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h8tb4q$34a$2news.onet.pl...
CYC pisze:

[...]

Wolalbym aby nie prowadzil polityki , ktora pozwalalaby mu udowadniac swoj heroizm .

cyc

Data: 2009-09-17 16:24:07
Autor: kogutek
Kolejny przyklad skurwysynstwa wladz II RP

Nie zauważyłeś że wojna była sprzedana. Niemcy byli silni. Ale nie tak bardzo
żeby samodzielnie bez pomocy wygrać we wrześniu. Polacy chwalą się ze mieli
enigmę. To znaczy ze powinni znać główne kierunki uderzenia. Nie przeprowadzono
żadnych większych akcji dywersyjnych, nie zbudowano pól minowych. Było kilka
bitew praktycznie oddanych. Żaden polski bombowiec nie poleciał nad Berlin ani
żadne inne niemieckie miasto. Wtedy według encyklopedii w Polsce było 120
nowoczesnych bombowców łoś i 240 myśliwskich karasi. Łoś zabierał ponad dwie
tony bomb. Poleciały do Rumunii żeby je skonfiskowano.  --

Data: 2009-09-18 10:53:08
Autor: Antenka
Kolejny przyklad skurwysynstwa wladz II RP
Ty lepszy nie jesteś - też uciekłeś! :-P
Właściwie nie masz moralnego prawa komentować polskich spraw :-P

Antenka

Data: 2009-09-18 21:34:22
Autor: VicAbarca
Antenka пишет:
Ty lepszy nie jesteś - też uciekłeś! :-P
Właściwie nie masz moralnego prawa komentować polskich spraw :-P

Antenka, co ty pierdolisz?

--
Vic

Data: 2009-09-18 13:01:22
Autor: Antenka
On 18 Wrz, 21:34, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> Ty lepszy nie jesteś - też uciekłeś! :-P
> Właściwie nie masz moralnego prawa komentować polskich spraw :-P

Antenka, co ty pierdolisz?

Nie pierdolę tylko nazywam rzeczy po imieniu

Antenka

Data: 2009-09-18 22:03:57
Autor: VicAbarca
Antenka пишет:
Nie pierdolę tylko nazywam rzeczy po imieniu

Cos ci sie pomerdalo, kolezanko...

--
Vic

Data: 2009-09-18 13:08:45
Autor: Antenka
On 18 Wrz, 22:03, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> Nie pierdolę tylko nazywam rzeczy po imieniu

Cos ci sie pomerdalo, kolezanko...

Nie jestem twoją koleżanką...

Antenka

P.s. Całe szczęście

Data: 2009-09-18 22:17:29
Autor: VicAbarca
Kolejny przyklad skurwysynstwa wladz II RP
Antenka пишет:
Nie jestem twoją koleżanką...

Jak to nie?

--
Vic

Kolejny przyklad skurwysynstwa wladz II RP