Kolejny ranking kont osobistych wg. Gazety Wyborczej

Data: 2010-05-30 15:48:34
Autor: astro
Kolejny ranking kont osobistych wg. Gazety Wyborczej
"Bank Ochrony ¦rodowiska ma najlepsze konto dla tradycyjnego klienta, a w
Toyota Banku powinien założyć konto klient chc±cy mieć wygodny dostęp do
pieniędzy przez internet - to wyniki kolejnego rankingu kont osobistych
"Gazety Wyborczej" i Open Finance."
www.wyborcza.biz/biznes/1,101716,7923821,Ranking_kont_osobistych__wygrywaja_BOS_i_Toyota_Bank.html
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2010-05-30 16:17:03
Autor: Mithos
W dniu 2010-05-30 15:48, astro pisze:
[...]

Konto w BO¦ - koszt 19 PLN miesięcznie (wg. rankingu). To ma być dobry rachunek ?

Standardowo ROR powinien mieć :
- darmowe przelewy,
- darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów,
- dobry dostęp via internet,
- dostęp do placówki gdy trzeba "co¶" załatwić.

Reszta typu oprocentowanie to pierdoły, bo ROR nie służy do trzymania na nim pieniędzy (a w BO¦ im więcej ich trzymamy tym niższe oprocentowanie) w celach oszczędno¶ciowych. Wiadomo, że jak±¶ kwotę trzeba tam mieć stale zdeponowan± ale to już indywidualna sprawa każdego posiada rachunku.

Oczywi¶cie je¶li kto¶ chce w jednym, głównym banku skupić większo¶ć produktów (np. rachunek + KK) to trzeba patrzeć na ofertę kompleksowo.

--
Mithos

Data: 2010-05-30 19:01:15
Autor: Grzexs
[...]

To jaka¶ paranoja ten ranking. To już dbNet, VW czy nawet mBank bij± BO¦ na głowę. Nawet takie PKOBP nie jest wiele gorsze. Czyżby tekst sponsorowany?
--
Grzexs

Data: 2010-05-30 12:04:38
Autor: BK
On 30 Maj, 19:01, Grzexs <grz...@gaXzeta.pXl> wrote:

> [...]

To jaka¶ paranoja ten ranking. To już dbNet, VW czy nawet mBank bij± BO¦
na głowę. Nawet takie PKOBP nie jest wiele gorsze. Czyżby tekst

Nie zebym sie czepial ale mam wrazenie, ze czasami czytajacy ranking
maja wiekszy problem z postrzeganiem rzeczywistosci niz tworzacy ;-)

Dlaczego?

BOS wygral w kat. kont tradycyjnych - ranking kont obslugiwanych w
oddziale.

Jak Twoim zdaniem dbNet, VW czy mBank mialy konkurowac w tej kategorii
z BOS?

Data: 2010-05-31 01:14:52
Autor: Krzysiek
On 30 Maj, 21:04, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:

BOS wygral w kat. kont tradycyjnych - ranking kont obslugiwanych w
oddziale.
Jednak nawet w takiej sytuacji  nie jest to rewelacja.

Je¶li na przykład kto¶ w ogóle nie chce dostępu internetowego to nawet
taki Alior czy BZWBK (W&Z) i tak będzie tańszy i lepszy...
a je¶li komu¶ nie potrzebna także karta to rachunek a Aliorze będzie
całkiem gratis.

Data: 2010-05-31 02:04:32
Autor: BK
On 31 Maj, 10:14, Krzysiek <k...@o2.pl> wrote:
> [...]

taki Alior czy BZWBK (W&Z) i tak będzie tańszy i lepszy...
a je¶li komu¶ nie potrzebna także karta to rachunek a Aliorze będzie

Nie no ja sie zgadzam, że ranking moze wypadac inaczej niz odczucia,
zwlaszcza grupowiczow.

Czesto w tych rankingach sa brane pod uwage rzeczy, z ktorych
normalnie klienci nie korzystaja.

Ale chyba warto zaczynac "od siebie". Slabo mi sie robi jak pod
rankingami kont tradycyjnych obslugiwanych w placowce padaja ciagle
pytania o banki typu mBank, Toyota, VWbank etc.

Data: 2010-06-24 02:04:24
Autor: krzysztofsf
BK pisze:

[...]

Posiadacz dbnet nie zostanie obsluzony w oddziale?
Jakie operacje sa dla niego niedostepne przy wizycie w marmurku?

Data: 2010-05-30 20:14:32
Autor: Paweł
Kolejny ranking kont osobistych wg. Gazety Wyborczej
Grzexs wrote:

"Bank Ochrony Ĺšrodowiska ma najlepsze konto dla tradycyjnego klienta, a
w Toyota Banku powinien założyć konto klient chcący mieć wygodny dostęp
do pieniędzy przez internet - to wyniki kolejnego rankingu kont
osobistych "Gazety Wyborczej" i Open Finance."

www.wyborcza.biz/biznes/1,101716,7923821,Ranking_kont_osobistych__wygrywaja_BOS_i_Toyota_Bank.html

Konto w BOŚ - koszt 19 PLN miesięcznie (wg. rankingu). To ma być dobry
rachunek ?

Standardowo ROR powinien mieć :
- darmowe przelewy,
- darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów,
- dobry dostęp via internet,
- dostęp do placówki gdy trzeba "coś" załatwić.

To jakaĹ› paranoja ten ranking. To juĹĽ dbNet, VW czy nawet mBank bijÄ… BOĹš
na głowę. Nawet takie PKOBP nie jest wiele gorsze. Czyżby tekst
sponsorowany?

dajcie mi konto, a ranking sie znajdzie :)

Data: 2010-05-31 08:00:00
Autor: xbartx
Dnia Sun, 30 May 2010 15:48:34 +0200, astro napisał(a):

[...]

Tak pobieżnie tylko rzuciłem okiem i od razu widać, że ranking jak to ranking czyli co się chce to się udowodni ;) Mi na pierwszy rzut oka to nie gra strasznie duża różnica między Toyota a mBankiem - naciągane to jak cholera. Bo za dobrze % konto oszczędnościowe są dodatkowe pkt a w mBanku mamy np lokatę jednodniową, która jest jeszcze lepsza. W mBanku wypłaty za free ze wszystkich bankomatów na świecie to 5pln/m-c w Toyota nic się nie płaci, ale tylko są 3 wypłaty, trochę mało jak na ROR ... itd itp.
ReasumujÄ…c pokaĹĽcie mi konto to siÄ™ i ranking znajdzie :D

--
xbartx

Data: 2010-05-31 02:05:49
Autor: BK
On 31 Maj, 10:00, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

Tak pobieżnie tylko rzuciłem okiem i od razu widać, że ranking jak to
ranking czyli co się chce to się udowodni ;) Mi na pierwszy rzut oka to
nie gra strasznie duża różnica między Toyota a mBankiem - naci±gane to
jak cholera. Bo za dobrze % konto oszczędno¶ciowe s± dodatkowe pkt a w
mBanku mamy np lokatę jednodniow±, która jest jeszcze lepsza. W mBanku
wypłaty za free ze wszystkich bankomatów na ¶wiecie to 5pln/m-c w Toyota
nic się nie płaci, ale tylko s± 3 wypłaty, trochę mało jak na ROR ... itd
itp.
Reasumuj±c pokażcie mi konto to się i ranking znajdzie :D

--
xbartx

Rankingi maja to do siebie, ze sa malo elastyczne w porownaniu z
klientem. Ty korzystajac z mBanku wybierzesz lokate 1 dniowa zamiast
konta oszczednosciowego, ranking juz nie. Moglby sie tez narazic na
zarzut porownywania roznych produktów :)

Dlatego rankingi warto traktowac z pewna rezerwa. Jako zrodlo
informacji ale nie wyrocznie :)

Data: 2010-05-31 10:08:48
Autor: xbartx
Dnia Mon, 31 May 2010 02:05:49 -0700, BK napisał(a):

Rankingi maja to do siebie, ze sa malo elastyczne w porownaniu z
klientem. Ty korzystajac z mBanku wybierzesz lokate 1 dniowa zamiast
konta oszczednosciowego, ranking juz nie. Moglby sie tez narazic na
zarzut porownywania roznych produktĂłw :)

Dlatego rankingi warto traktowac z pewna rezerwa. Jako zrodlo informacji
ale nie wyrocznie :)

Ja to wiem jak i pewnie większość klientów. Znalazłem pierwszy z brzegu przykład manipulacji właśnie pozycją rankingową, bo wzięto pod uwagę KO a można by brać wszystkie produkty, które udostępniają, oszczędzenie, ale i szybki dostęp do pieniędzy czyli lokaty jedno czy powiedzmy 7 dniowe też się łapią. Druga sprawa to limit tylko 3 wypłat Toyoty i opłata za kartę 30 pln jest dosyć niekomfortowy np w porównaniu do dbnet gdzie te 5 pln unikamy już przy pierwszej wypłacie w miesiącu z bankomatu, więc teoretycznie przy założeniach rankingu ROR dbnet nie ma praktycznie opłaty za kartę ;) No ale wiadomo, ktoś chciał tam coś tam udowodnić i mu się udało.

--
xbartx

Kolejny ranking kont osobistych wg. Gazety Wyborczej