Kolejny ranking kont osobistych wg. Gazety Wyborczej

Data: 2010-05-30 16:17:03
Autor: Mithos
Kolejny ranking kont osobistych wg. Gazety Wyborczej
W dniu 2010-05-30 15:48, astro pisze:
"Bank Ochrony Środowiska ma najlepsze konto dla tradycyjnego klienta, a w
Toyota Banku powinien założyć konto klient chcący mieć wygodny dostęp do
pieniędzy przez internet - to wyniki kolejnego rankingu kont osobistych
"Gazety Wyborczej" i Open Finance."
www.wyborcza.biz/biznes/1,101716,7923821,Ranking_kont_osobistych__wygrywaja_BOS_i_Toyota_Bank.html

Konto w BOŚ - koszt 19 PLN miesięcznie (wg. rankingu). To ma być dobry rachunek ?

Standardowo ROR powinien mieć :
- darmowe przelewy,
- darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów,
- dobry dostęp via internet,
- dostęp do placówki gdy trzeba "coś" załatwić.

Reszta typu oprocentowanie to pierdoły, bo ROR nie służy do trzymania na nim pieniędzy (a w BOŚ im więcej ich trzymamy tym niższe oprocentowanie) w celach oszczędnościowych. Wiadomo, że jakąś kwotę trzeba tam mieć stale zdeponowaną ale to już indywidualna sprawa każdego posiada rachunku.

Oczywiście jeśli ktoś chce w jednym, głównym banku skupić większość produktów (np. rachunek + KK) to trzeba patrzeć na ofertę kompleksowo.

--
Mithos

Data: 2010-05-30 19:01:15
Autor: Grzexs
[...]

To jakaś paranoja ten ranking. To już dbNet, VW czy nawet mBank biją BOŚ na głowę. Nawet takie PKOBP nie jest wiele gorsze. Czyżby tekst sponsorowany?
--
Grzexs

Data: 2010-05-30 12:04:38
Autor: BK
On 30 Maj, 19:01, Grzexs <grz...@gaXzeta.pXl> wrote:

> [...]

To jakaś paranoja ten ranking. To już dbNet, VW czy nawet mBank biją BOŚ
na głowę. Nawet takie PKOBP nie jest wiele gorsze. Czyżby tekst

Nie zebym sie czepial ale mam wrazenie, ze czasami czytajacy ranking
maja wiekszy problem z postrzeganiem rzeczywistosci niz tworzacy ;-)

Dlaczego?

BOS wygral w kat. kont tradycyjnych - ranking kont obslugiwanych w
oddziale.

Jak Twoim zdaniem dbNet, VW czy mBank mialy konkurowac w tej kategorii
z BOS?

Data: 2010-05-31 01:14:52
Autor: Krzysiek
On 30 Maj, 21:04, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:

BOS wygral w kat. kont tradycyjnych - ranking kont obslugiwanych w
oddziale.
Jednak nawet w takiej sytuacji  nie jest to rewelacja.

Jeśli na przykład ktoś w ogóle nie chce dostępu internetowego to nawet
taki Alior czy BZWBK (W&Z) i tak będzie tańszy i lepszy...
a jeśli komuś nie potrzebna także karta to rachunek a Aliorze będzie
całkiem gratis.

Data: 2010-05-31 02:04:32
Autor: BK
On 31 Maj, 10:14, Krzysiek <k...@o2.pl> wrote:
> [...]

taki Alior czy BZWBK (W&Z) i tak będzie tańszy i lepszy...
a jeśli komuś nie potrzebna także karta to rachunek a Aliorze będzie

Nie no ja sie zgadzam, że ranking moze wypadac inaczej niz odczucia,
zwlaszcza grupowiczow.

Czesto w tych rankingach sa brane pod uwage rzeczy, z ktorych
normalnie klienci nie korzystaja.

Ale chyba warto zaczynac "od siebie". Slabo mi sie robi jak pod
rankingami kont tradycyjnych obslugiwanych w placowce padaja ciagle
pytania o banki typu mBank, Toyota, VWbank etc.

Data: 2010-06-24 02:04:24
Autor: krzysztofsf
BK pisze:

[...]

Posiadacz dbnet nie zostanie obsluzony w oddziale?
Jakie operacje sa dla niego niedostepne przy wizycie w marmurku?

Data: 2010-05-30 20:14:32
Autor: Paweł
Grzexs wrote:

[...]

dajcie mi konto, a ranking sie znajdzie :)

Kolejny ranking kont osobistych wg. Gazety Wyborczej