Kolejny ranking kont osobistych wg. Gazety Wyborczej

Data: 2010-05-31 08:00:00
Autor: xbartx
Kolejny ranking kont osobistych wg. Gazety Wyborczej
Dnia Sun, 30 May 2010 15:48:34 +0200, astro napisał(a):

"Bank Ochrony Ĺšrodowiska ma najlepsze konto dla tradycyjnego klienta, a
w Toyota Banku powinien założyć konto klient chcący mieć wygodny dostęp
do pieniędzy przez internet - to wyniki kolejnego rankingu kont
osobistych "Gazety Wyborczej" i Open Finance."
www.wyborcza.biz/
biznes/1,101716,7923821,Ranking_kont_osobistych__wygrywaja_BOS_i_Toyota_Bank.html

Tak pobieżnie tylko rzuciłem okiem i od razu widać, że ranking jak to ranking czyli co się chce to się udowodni ;) Mi na pierwszy rzut oka to nie gra strasznie duża różnica między Toyota a mBankiem - naciągane to jak cholera. Bo za dobrze % konto oszczędnościowe są dodatkowe pkt a w mBanku mamy np lokatę jednodniową, która jest jeszcze lepsza. W mBanku wypłaty za free ze wszystkich bankomatów na świecie to 5pln/m-c w Toyota nic się nie płaci, ale tylko są 3 wypłaty, trochę mało jak na ROR ... itd itp.
ReasumujÄ…c pokaĹĽcie mi konto to siÄ™ i ranking znajdzie :D

--
xbartx

Data: 2010-05-31 02:05:49
Autor: BK
On 31 Maj, 10:00, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

Tak pobieżnie tylko rzuciłem okiem i od razu widać, że ranking jak to
ranking czyli co się chce to się udowodni ;) Mi na pierwszy rzut oka to
nie gra strasznie duża różnica między Toyota a mBankiem - naci±gane to
jak cholera. Bo za dobrze % konto oszczędno¶ciowe s± dodatkowe pkt a w
mBanku mamy np lokatę jednodniow±, która jest jeszcze lepsza. W mBanku
wypłaty za free ze wszystkich bankomatów na ¶wiecie to 5pln/m-c w Toyota
nic się nie płaci, ale tylko s± 3 wypłaty, trochę mało jak na ROR ... itd
itp.
Reasumuj±c pokażcie mi konto to się i ranking znajdzie :D

--
xbartx

Rankingi maja to do siebie, ze sa malo elastyczne w porownaniu z
klientem. Ty korzystajac z mBanku wybierzesz lokate 1 dniowa zamiast
konta oszczednosciowego, ranking juz nie. Moglby sie tez narazic na
zarzut porownywania roznych produktów :)

Dlatego rankingi warto traktowac z pewna rezerwa. Jako zrodlo
informacji ale nie wyrocznie :)

Data: 2010-05-31 10:08:48
Autor: xbartx
Dnia Mon, 31 May 2010 02:05:49 -0700, BK napisał(a):

Rankingi maja to do siebie, ze sa malo elastyczne w porownaniu z
klientem. Ty korzystajac z mBanku wybierzesz lokate 1 dniowa zamiast
konta oszczednosciowego, ranking juz nie. Moglby sie tez narazic na
zarzut porownywania roznych produktĂłw :)

Dlatego rankingi warto traktowac z pewna rezerwa. Jako zrodlo informacji
ale nie wyrocznie :)

Ja to wiem jak i pewnie większość klientów. Znalazłem pierwszy z brzegu przykład manipulacji właśnie pozycją rankingową, bo wzięto pod uwagę KO a można by brać wszystkie produkty, które udostępniają, oszczędzenie, ale i szybki dostęp do pieniędzy czyli lokaty jedno czy powiedzmy 7 dniowe też się łapią. Druga sprawa to limit tylko 3 wypłat Toyoty i opłata za kartę 30 pln jest dosyć niekomfortowy np w porównaniu do dbnet gdzie te 5 pln unikamy już przy pierwszej wypłacie w miesiącu z bankomatu, więc teoretycznie przy założeniach rankingu ROR dbnet nie ma praktycznie opłaty za kartę ;) No ale wiadomo, ktoś chciał tam coś tam udowodnić i mu się udało.

--
xbartx

Kolejny ranking kont osobistych wg. Gazety Wyborczej