Kolejny raz...

Data: 2011-11-22 20:20:51
Autor: Rychu
Kolejny raz...
Temat już poruszany wcześniej...

http://img26.imageshack.us/img26/838/imag0441copy.jpg

Tym razem akurat się zatrzymałem i miałem okazję chwilę
pogadać (myślałem, że z kierowcą). "...ale to tak tylko na chwilkę".

Jak ktoś nie jest skurwysynem i mać choć odrobinę empatii to wie
co się w takiej* chwili myśli...

*) http://img401.imageshack.us/img401/5859/imag0442copy.jpg

Ten budynek w tle to Komenda Rejonowa Policji Warszawa V
ul. Broniewskiego 58... jak widać najciemniej jest pod latarnią.

PS. To juĹĽ nie pierwszy i nie drugi raz tego kierowcy...

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana WY**00E :)

Data: 2011-11-22 20:43:05
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Kolejny raz...
Rychu, Tue, 22 Nov 2011 20:20:51 +0100, pl.misc.samochody:
PS. To już nie pierwszy i nie drugi raz tego kierowcy...

Jaj brakło, żeby po SM zadzwonić? Smutne w sumie...

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2011-11-22 22:07:22
Autor: Rychu
Kolejny raz...
Rychu, Tue, 22 Nov 2011 20:20:51 +0100, pl.misc.samochody:
PS. To już nie pierwszy i nie drugi raz tego kierowcy...
Jaj brakło, żeby po SM zadzwonić? Smutne w sumie...

Zastanów się, co taka SM zrobi? Może w Twoim idealnym ¶wiecie
co¶ by zrobiła. Natomiast u nas zanim przyjedzie, to kierowca
i jego auto zd±ż± się oddalić. Mi natomiast nie u¶miecha się
bujać po komendach (ewentualnie s±dach), bo nic złego nie zrobiłem.

Sprawa trafiła do odpowiedniej osoby z SPC, z któr± już wcze¶niej
poruszałem ten temat. Pozostaje czekać jak to się skończy.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana WY**00E :)

Data: 2011-11-22 23:13:22
Autor: Kris_Poland
Kolejny raz...

Użytkownik "Rychu" <ryszard@activTRZY.pl> napisał w wiadomości news:4ecbf615$1news.home.net.pl...
[...]

no i co z tego?
gosc wyjechal audika na holegenach A6 z strefy zakazu ruchu po 23
policja stala, widziala, nie nie zrobila
gosc jezdzi po miescie na halogenach bez kierunkowskazow
jest boski w wlasnym mniemaniu
polcija mu cos zrobi? poki tak puszczaja plazem...
gpu 22uk

Data: 2011-11-22 22:16:18
Autor: to
Kolejny raz...
[...]