Kolejny raz :) dualsim - co wybrać?

Data: 2014-04-29 17:54:10
Autor: Dylon
Kolejny raz :) dualsim - co wybrać?
Witam.

Nie mogę się zdecydować jaki wybrać sobie smartfon.
Wymagania:
- lekko topowy model :)
- dual sim dla obu kart do rozmów (jeśli się da z active dusalsim)
- rozmiar 4,3-5"
- android
- min 1GB ram
- wykluczony procesor mediatek (mam awersję po tym jak widziałem w nim obsługę gps-a no i obsługuje chyba tylko pasive dualsim)

Szukam po necie i w zasadzie nic ciekawego nie mogę znaleźć :(
znalazłem np:
- HTC Desire 700 dual sim - tutaj dualsim jest pasive :(
- Motorola Moto G Dual SIM - tutaj też ten nieszczęsny dualsim :(
- HTC One Dual Sim - gdyby nie (znów) pasive dual sim byłby chyba idealny

Czy oprócz nich jest jeszcze coś ciekawego (bez chińczyków) ?

Pozdrawiam,
--
Maciej Dylski
"[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania

Data: 2014-04-29 10:35:13
Autor: krzysztofsf
Kolejny raz :) dualsim - co wybraæ?
Data: 2014-04-29 22:01:39
Autor: Dylon
On 2014-04-29 19:35, krzysztofsf wrote:
Spawdz  cos o nazwie http://m.mall.pl/telefony-komorkowe/evolveo-xtraphone-53-q4-16gb-3g-bialy

eee to zwykła chińszczyzna na mediateku :( no i dualsim standby :(
Na oko bardzo podobny do goclevera insigni 5x mojej żony :)

Data: 2014-04-29 19:43:48
Autor: krzysztofsf
Kolejny raz :) dualsim - co wybraæ?
W dniu wtorek, 29 kwietnia 2014 22:01:39 UTC+2 u¿ytkownik Dylon napisa³:
On 2014-04-29 19:35, krzysztofsf wrote:

> Spawdz  cos o nazwie http://m.mall.pl/telefony-komorkowe/evolveo-xtraphone-53-q4-16gb-3g-bialy

eee to zwyk³a chiñszczyzna na mediateku :( no i dualsim standby :(

no to....

http://www.skapiec.pl/site/cat/200/filtr/_56751_58311_0_0_0_0_0_0_0_0

Data: 2014-04-29 22:32:52
Autor: sunwick
Kolejny raz :) dualsim - co wybraæ?
eee to zwyk³a chiñszczyzna na mediateku :( no i dualsim standby :(
a jaki dualsim chcesz? to juz nie te czasy ze 2 radia wrzucaja :( no
chyba ze pojedyncze modele :((

ehhh, pamietam mojego samsunga c jak pieknie obslugiwal 2 karty -
informowal o 2gim polaczeniu...

Data: 2014-04-29 23:42:27
Autor: K
W dniu 29-04-2014 19:35, krzysztofsf pisze:
Spawdz  cos o nazwie http://m.mall.pl/telefony-komorkowe/evolveo-xtraphone-53-q4-16gb-3g-bialy

moto g dual, albo poczekac na xperie m2 dual z lte, ktora ponoc weszla do sprzedazy w kwietniu. na dniach bede zamawial z .uk moto g dual.

Data: 2014-04-30 00:36:44
Autor: animka
W dniu 2014-04-29 23:42, K pisze:
[...]

Ciekawa jestem czy w Playu majÄ… jakieÅ› możliwe, niedrogie  telefony z dualsim i HSPD, Gsm 1900 i G3. Wszystko co tam widziaÅ‚am to drogie, wiÄ™kszość to jakieÅ› stare telefony....i ogromny abonament do tego.

--
animka

Data: 2014-04-30 12:33:25
Autor: J.F
Kolejny raz :) dualsim - co wybrać?
Użytkownik "animka"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
Ciekawa jestem czy w Playu majÄ… jakieÅ› możliwe, niedrogie  telefony z dualsim i HSPD, Gsm 1900 i G3.

Operatorom na dualach absolutnie nie zalezy ...

J.

Data: 2014-04-30 10:43:24
Autor: User &
On 2014-04-30, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "animka"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
Ciekawa jestem czy w Playu majÄ… jakieÅ› możliwe, niedrogie  telefony z dualsim i HSPD, Gsm 1900 i G3.

Operatorom na dualach absolutnie nie zalezy ...

A co z Samsungiem? Ma przynajmniej pare w ofercie.
Samsung Galaxy Grand, Galaxy Duos, jeszcze jakies

Data: 2014-04-30 15:06:02
Autor: J.F
Kolejny raz :) dualsim - co wybrać?
Użytkownik "User &"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
On 2014-04-30, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

A ktory z nich do dostania za zlotowke u operatora ?

J.

Data: 2014-04-30 19:09:08
Autor: animka
On 2014-04-30, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Niech będzie nawet za 50 czy 100 zł w Play-u, ale nie ma.
Samsungi prawie wszystkie podobne wyglądem, ja mam taki dual sim, niestety bez UMTS i GSM 900,1900 i G3. Z karty Aero2 nie mogę korzystać :-(

--
animka

Data: 2014-05-01 10:53:35
Autor: jakson
Kolejny raz :) dualsim - co wybrać?
moto g dual, albo poczekac na xperie m2 dual z lte, ktora ponoc weszla do sprzedazy w kwietniu. na dniach bede zamawial z .uk moto g dual.

Czym sie rozni / przewyzsza moto g dual od innych dual-simow?

Data: 2014-05-03 22:11:10
Autor: K
W dniu 01-05-2014 10:53, jakson pisze:
moto g dual, albo poczekac na xperie m2 dual z lte, ktora ponoc weszla
do sprzedazy w kwietniu. na dniach bede zamawial z .uk moto g dual.

Czym sie rozni / przewyzsza moto g dual od innych dual-simow?

mniej wiecej tym czym kia od forda/peugeota/opla. niby to i to jest samochodem, ale jak cie nie stac to dorabiasz ideologie.

Data: 2014-05-04 23:27:29
Autor: jakson
Kolejny raz :) dualsim - co wybrać?
mniej wiecej tym czym kia od forda/peugeota/opla. niby to i to jest samochodem, ale jak cie nie stac to dorabiasz ideologie.

Mam okazje dostac w podobnej cenie Xiaomi 1s
i tak sie zastanawiam...

Data: 2014-05-05 20:14:32
Autor: K
W dniu 04-05-2014 23:27, jakson pisze:
mniej wiecej tym czym kia od forda/peugeota/opla. niby to i to jest
samochodem, ale jak cie nie stac to dorabiasz ideologie.

Mam okazje dostac w podobnej cenie Xiaomi 1s
i tak sie zastanawiam...

3G Network HSDPA 850 / 1900 / 2100
Speed HSDPA 14.4 Mbps, HSUPA 5.76 Mbps
Internal 4 GB ROM, 1 GB RAM

i nie ma dual standby wg opisu z gsmarena, ale to jest akurat mniejszy problem. ja bym mimo wszystko wybral cos innego.

Data: 2014-05-05 21:58:04
Autor: jakson
Kolejny raz :) dualsim - co wybrać?
3G Network HSDPA 850 / 1900 / 2100
Speed HSDPA 14.4 Mbps, HSUPA 5.76 Mbps
Internal 4 GB ROM, 1 GB RAM

Rzeczywiscie nie ma jeszcze wersji z UMTS900...

Myslalem, ze nowe modele smartfonow beda
z automatu wyposazone w standard czterozakresowy
(850/900/1900/2100).

i nie ma dual standby wg opisu z gsmarena, ale to jest akurat mniejszy

A Moto G ma dual standby?
Ale "czy naprawde ma" a nie "czy ma wg gsmarena".

ja bym mimo wszystko wybral cos innego.

A juz sie ucieszylem, ze wymienili Mediateka na Snapdragona
i droga do Androida 4.3 / 4.4 stoi otworem...

No nic - szukam dalej.

Data: 2014-05-06 14:09:20
Autor: K
W dniu 05-05-2014 21:58, jakson pisze:
[...]

nie wiem czy moto g ma naprawde, bo jeszce go nie dostalem do rak. mozesz tez poczekac az pojawi sie xperia m2 dual z lte.

Data: 2014-05-06 14:12:44
Autor: K
Kolejny raz :) dualsim - co wybrać?
Xperia M2 Dual D2302 ostatecznie chyba jednak nie ma LTE.

Data: 2014-05-09 00:08:35
Autor: jakson
[...]

A jednak bylismy w bledzie:

Mozna dostac Redmi 1S na Snapdragonie 1.6GHz
(MSM8228) z 8GB ROM, WCDMA 900/2100
i Androidem 4.3 (mozliwa aktualizacja do 4.4).
Hm...

Kolejny raz :) dualsim - co wybrać?