Kolejny raz mBank -- ,,wynagrodzenie'' z firmowego konta

Data: 2015-10-10 00:14:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kolejny raz mBank -- ,,wynagrodzenie'' z firmowego konta
Gdy leję do ZUS -- leję jako firma, ale gdy do siebie lub do
US -- leję inaczej, choć leję z tego samego konta, z którego
leję do ZUS. Tym oto sposobem EB widzi przelew z mBiznes Konta
jako przelew od osoby prywatnej, nie zaś jako przelew firmowy.
(firma to DG bez osobowości prawnej, ale nazwę swoją ma)

Oczywiście mBank za przelew z konta firmowego pobiera
opłatę -- 1.50 pln za jeden przelew. Bezpłatne z mBiznes
Konta są tylko przelewy do ZUS i US. Inne (nawet/także
wewnętrzne) są płatne.

Co gorsza -- w sierpniu poszły dwa płatne przelewy do EB
z mBiznes Konta. Jedno z wadliwym tytułem -- moja wina...
Więc w sierpniu zapłaciłem za lanie 3 pln.

We wrześniu lałem do EB ze Smart Banku.
W lipcu -- z Meritum. (firmowe konto merytoryczne
kosztowało mnie 2 razy po 20 pln -- też moja wina)

W październiku chyba przeleję z BIZ Banku -- Smart i BIZ to FM Bank.
W listopadzie być może będę miaU już firmowe Ideologiczne...
Do grudnia może skuszę się na firmowe EB... (o ile nie jest zbyt drogie)

-=-

Kto wie, gdzie są schowane wyciągi w nowym mBanku?

-=-

Przy okazji FM Bank w wydaniu Smart Banku.
Przelew z firmowego konta w Smart do EB najwyraźniej też
nie zawiera informacji o tym, że idzie z konta firmowego,
choć potwierdzenie wykonania przelewu tę informację zawiera.

-=-

Muszę w EB wykazać, iż leję z firmowego. :) Dzięki temu mogę liczyć
na kredytówkę, której efektem mogą być polecenia, za które są wisienki...

Lanie z firmowego dało możliwość odnowienia lokaty (10 kpln na 3 miesiące)
z 3% na 4% -- i ponoć lokata odnowiła się (na kolejne 3 miesiące) na 4%.

Zysk? 100/4*MBelka -- > około 20 pln

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Postscriptum: Krokodyl od Agory, na dole, po lewej stronie ;) strony
              WWW http://eneuel.w.duna.pl pojawi się chyba dziś. Na
razie jest na szaro. ,,W razie czego'' -- daję niewiele, ale daję.

Kolejny raz mBank -- ,,wynagrodzenie'' z firmowego konta