Kolejny raz to nie przejdzie. Nowa obietnica wyborcza PO bawi internautów do łez!

Data: 2017-09-06 19:35:28
Autor: maniek
Kolejny raz to nie przejdzie. Nowa obietnica wyborcza PO bawi internautów do łez!
Kolejny raz to nie przejdzie. Nowa obietnica wyborcza PO bawi internautów do łez!

Platforma Obywatelska byłaby w stanie obiecać niemal wszystko, by odzyskać władzę w naszym kraju. Przez 8 lat dzisiejsza opozycja powtarzała tylko, że ,,nie ma z kim przegrać", a nie robiła nic, by zdobyć sympatię i zaufanie Polaków na kolejne lata. PO jedynie straszyła Prawem i Sprawiedliwością.

http://newsweb.pl/2017/09/06/kolejny-raz-to-nie-przejdzie-nowa-obietnica-wyborcza-po-bawi-internautow-do-lez/

Data: 2017-09-06 19:53:34
Autor: A. Filip
Tylko PO wprowadzi 500++ równocześnie obn iżając podatki! ;-)

A PiS na z kim przegrać? :-)

Data: 2017-09-06 12:43:12
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek
W dniu środa, 6 września 2017 19:53:46 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
> powtarzała tylko, że ,,nie ma z kim przegrać", a nie robiła nic, by
> zdobyć sympatię i zaufanie Polaków na kolejne lata. PO jedynie

Przeca pisiorstwo nie będzie rzadziło wiecznie, ktoś tam na pewno się wykluje.

Aż żem spojrzał co Donki nowego wymyślili:
cyt.
pomysł obniżenia podatku VAT na żywność do 5% oraz uproszczenie systemu podatkowego

Ładna obietnica:) Ciepła.

Data: 2017-09-06 12:56:46
Autor: Zenek Kapelinder
Tylko PO wprowadzi 500++ równocześnie obniżaj ąc podatki! ;-)
Za pol roku beda doplacali jak ktos cos bedzie pobieral ze sklepu.

Data: 2017-09-06 22:02:04
Autor: maniek
Tylko PO wprowadzi 500++ równocześnie obni Ĺźając podatki! ;-)
Za pol roku beda doplacali jak ktos cos bedzie pobieral ze sklepu.

https://www.youtube.com/watch?v=ZuDSBbhQUI4

Data: 2017-09-06 22:05:03
Autor: A. Filip
Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek <franek.zyto@gmail.com> pisze:
> [...]
> powtarzała tylko, że ,,nie ma z kim przegrać", a nie robiła nic, by
> zdobyć sympatię i zaufanie Polaków na kolejne lata. PO jedynie

A PiS ma z kim przegrać? :-)

Przeca pisiorstwo nie będzie rzadziło wiecznie, ktoś tam na pewno się wykluje.

*Kiedyś* PiS zostanie odstawiony od żłoba władzy.
Czy zostanie odstawiony już w najbliższych wyborach?
_Na razie_ na to nie wygląda.

"Nadmierna zwycięstwa pewność straszliwych klęsk przyczyną bywa".

Aż żem spojrzał co Donki nowego wymyślili:
cyt. pomysł obniżenia podatku VAT na żywność do 5% oraz uproszczenie
systemu podatkowego

Ładna obietnica:) Ciepła.

A _wiarygodna_ na podstawie praktyki realizacji poprzednich obietnic?

Data: 2017-09-06 20:49:25
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČó!/Ä
Tylko PO wprowadzi 500++ równocześnie obni Ĺźając podatki! ;-)
przepraszam zacytuję "co za bezmózgie debile!"
już dawno sugerowałem, że może warszawianki rozłożą nogi za 800+...
a jak jeszcze powsadzają "tych bezmózgich debili!" co próbują myśleć do więzienia to już w ogóle sukces murowany!

P.S.
a co wy w tej po/eu myślicie o pomyśle popis/eu eksterminacji frajers przez młodych liders kształtowanych w jedynie słusznym modelu optymalnym od czasu zajęcia stanowisk przez liderów europy? (jakieś 20 lat)

Kolejny raz to nie przejdzie. Nowa obietnica wyborcza PO bawi internautów do łez!