Kolejny rowerowy kfiatek

Data: 2014-08-09 14:16:37
Autor: PeJot
Kolejny rowerowy kfiatek
Czołem. Kolejna ciekawostka, zaobserwowana podczas jazdy po mieście. Rower miejski, a na kierownicy *popielniczka* pełna petów. Unikalny DIY design, coś jakby konserwa rybna, służyła właścicielowi *podczas jazdy*.

Ciekawe co tym razem grupowi l_y_berałowie powiedzą, poza chwaleniem pomysłu za dbałość o czystość w miejscach publicznych:)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

-- -

Data: 2014-08-09 13:55:47
Autor: Pszemol
Kolejny rowerowy kfiatek
"PeJot" <PeJot_slepy_adres@nigdzie.pl> wrote in message news:ls53fa$25q$1node2.news.atman.pl...
[...]

Poza chwaleniem za dbałość o czystość nic nie można chyba powiedzieć.
Moze poza tym, że taka dbałość jest dosyć niezwykła i pety kierowcy
wyrzucają zwyczajowo za okno aby samochodu trwale nie smrodzić...

W którym to mieście widziałeś? W Polsce takie rzeczy się widuje?????

Kolejny rowerowy kfiatek