Kolejny "samobójca"

Data: 2012-06-19 12:34:08
Autor: Przemysław W
Kolejny "samobójca"

Tajemnicza śmierć człowieka związanego z PZPN

Wieloletni współpracownik Polskiego Związku Piłki Nożnej Jerzy Pronobis wpadł pod pociąg. Wypadek okazał się śmiertelny. Nie wyklucza się samobójstwa. Wiadomość o śmierci działacza podała telewizja Orange Sport

Pronobis w ostatnim czasie zajmował się dystrybucją biletów na Euro 2012. Wcześniej współpracował z Polskim Związkiem Piłki Nożnej w różnych sprawach, zajmował się m.in. organizacją wyjazdów i zgrupowań.

Na razie nieznane są dokładne przyczyny tragicznego w skutkach wypadku. Śledczy nie wykluczają samobójstwa znanego działacza. Do wypadku doszło w poniedziałek wieczorem. Jerzy Pronobis był prezesem zarządu spółki Club&Travel. Ta firma znana była m.in. z tego była wyłącznym dystrybutorem biletów na igrzyska olimpijskie w Pekinie.

Kolejny "samobójca"