Kolejny skandal w Kościele - tym razem w Szwajcarii.

Data: 2010-03-13 19:12:44
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Kolejny skandal w Kościele - tym razem w Szwajcarii.
Sześćdziesiąt osób w Szwajcarii twierdzi, że są ofiarami nadużyć obyczajowych ze strony księży katolickich - oświadczył w wywiadzie dla sobotniego wydania dziennika "Aargauer Zeitung" opat klasztoru benedyktynów w Einsiedeln, ojciec Martin Werlen.

Jak zaznaczył, informacje na ten temat przekazano Szwajcarskiej Konferencji Biskupów, która je bada. Nie uściślił, gdzie i kiedy dokonano tych czynów.

Opat klasztoru w Einsiedeln w kantonie Schwyz nosi insygnia biskupa i jest z urzędu członkiem szwajcarskiego episkopatu.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Kolejny-skandal-w-Kosciele-- -tym-razem-w-Szwajcarii,wid,12072387,wiadomosc.html?ticaid=19cd4

--
Artur Borubar

"Lech Kaczyński jest pierwszym prezydentem, który potrafił zablokować i zniszczyć całościową systemową reformę w Polsce. To jest rekord dwudziestolecia, zablokowanie reformy służby zdrowia (...) to jest grzech przeciwko Polsce. Drugim ewidentnym grzechem jest uniemożliwienie odzyskania przez Polskę w sposób łatwy i najprostszy opinii kraju lidera postępu integracji europejskiej (...) Smutnym rekordem będzie blokowanie dokończenia procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, który sam przeprowadził i podpisał."

http://pepepe.pl/  Jeszcze 284 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-13 19:41:15
Autor: marek czaplicki
najgorsze wyrazy wspólczucia wrote:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Kolejny-skandal-w-Kosciele-- -tym-razem-w-Szwajcarii,wid,12072387,wiadomosc.html?ticaid=19cd4
- Dosyć ze skandalami. Jak to możliwe, że jesteśmy uważani za podejrzanych o wykroczenia, których nie popełniliśmy? Dlaczego zawsze pojawiają się wątpliwości pod adresem całego Kościoła? - zapytał arcybiskup Wiednia.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Arcybiskup-skandal-pedofilii-to-rezultat-celibatu,wid,12063756,wiadomosc.html?ticaid=19cd4
wg mnie wyjaśnienie kryje się w postrzeganiu ludzkiej seksualności przez większość księży. po prostu najwięcej mają do powiedzenia ci, których ten temat powinien nie dotyczyć. przez wieki ludzie kościoła stworzyli opinię dotyczącą seksu jako coś mrocznego i grzesznego. i na nic nie zdadzą się zaprzeczenia, do tej pory dopóki większość z wiernych nie odczuje zmiany podejścia do seksu w ustach ludzi kościoła z którymi mają "codzienny" kontakt. katechetkami, katechetami, księżmi, zakonnicami i zakonnikami. normalne podejście do seksualności zostałoby stworzone wtedy gdyby ludziom kościoła wolno by było kochać, również cieleśnie.

Data: 2010-03-13 21:15:56
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Kolejny skandal w Kościele - tym razem w Szwajcarii.
Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał

[...]

Kościół jest tak pazerny na pieniądze, że trudno mu będzie podejśc do seksualności księży w normalny sposób. Jeśli zaakceptuje stosunki cielesne, to musi zaakceptowac ich konsekwencje, tzn. dzieci, które będą dziedziczyły po swoim ojcu. Na razie kościół działa w bandycki sposób godząc się na łamanie dzieciom życia w imię obrony własnych interesów.

Data: 2010-03-13 21:38:25
Autor: marek czaplicki
[...]

ależ kościół akceptuje stosunki cielesne. od jednego grupowicza katolika można dowiedzieć się, że celibat to tylko zakaz zawierania małżeństw. cała sprawa to tylko różnice w postrzeganiu seksualności człowieka pomiędzy laikatem a hierarchią kościelną. to co dla jednych jest radosne i bardzo ku miłości skierowane, dla drugich jest mroczne i zwierzęce.

Data: 2010-03-14 12:53:35
Autor: iratmor
> [...]

Kościół jest tak pazerny na pieniądze, że trudno mu będzie podejśc do seksualności księży w normalny sposób. Jeśli zaakceptuje stosunki cielesne, to musi zaakceptowac ich konsekwencje, tzn. dzieci, które będą dziedziczyły po swoim ojcu. Na razie kościół działa w bandycki sposób godząc się na łamanie dzieciom życia w imię obrony własnych interesów.

tu jestes tylko idiota wiec ci wyjasnie:
nominalnie dobra koscielne naleza do biskupow wiec celibat zwyklych ksiezy nie
ma tu kompletnie nic do rzeczy. To jest takie pieprzenie jak ma zwykle PO...
czyli by bylo, ze pracownik (tu ksiadz) ma dziecko i to dziecko dziedziczy
majatek wlasciciela firmy, w ktorej pracownik (ksiadz) pracuje)
No debilizm komuchow z PO pierwszej wody....

Data: 2010-03-14 17:11:24
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Kolejny skandal w Kościele - tym razem w Szwajcarii.

Użytkownik <iratmor@gmail.com> napisał

[...]

Jak każdy picowiec jesteś zindoktrynowanym debilem więc przeczytaj:

"Podstawa teologiczna celibatu kościelnego tkwi w jego związkach ze święceniami, które łączą kapłana z Jezusem Chystusem. Natomiast w praktyce rozwiązanie to zostało wypracowane aby uchronić dobra i tytuły kościelne przed groźbą dziedziczenia.
Przyjęcie celibatu odbywa się podczas święceń diakonalnych.

http://www.zgapa.pl/zgapedia/Celibat.html

http://www.definicja.com/Celibat

Poza tym katabas może byc w posiadaniu dóbr, o których jego przełożonym się nie śniło, a które w pierwszej kolejności dziedziczy dziecko. Są jeszcze dochody za "pracę", z których katabas może płacic ewentualne slimenty.

http://pepepe.pl/  Jeszcze 283 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-15 22:17:37
Autor: konserwator

nie jestem z PiSu wiec nie mam co czytac idioto z PO... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-03-16 08:16:38
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Kolejny skandal w Kościele - tym razem w Szwajcarii.

Użytkownik "konserwator" <konserwator@wp.pll.lot> napisał

nie jestem z PiSu wiec nie mam co czytac idioto z PO...

Nikt ci nie każe Piotrze Rymsza, ty jesteś idiotą bez względu na swoje sympatie polityczne.

http://pepepe.pl/  Jeszcze 281 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-14 09:15:37
Autor: konserwator

NTG -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-03-14 12:15:05
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Kolejny skandal w Kościele - tym razem w Szwajcarii.

Użytkownik "konserwator" <konserwator@wp.pll.lot> napisał

NTG

Powiadasz Rymsza, że nie ta grupa? To jeszcze powiedz sekciarzowi z Torunia,
żeby nie wydzierał mordy w kościele na temat PO.

Artur Borubar

Data: 2010-03-14 11:46:59
Autor: .heÂŽsk.
Kolejny skandal w KoÂściele - tym razem w Szwajcarii.

 WON  z tym na pl.soc.religia !

 tam lecz swoje fobie.

 HeSk

Data: 2010-03-15 22:20:03
Autor: iratmor
Kolejny skandal w Kościele - tym razem w Szwajcarii.
Sześćdziesiąt osób w Szwajcarii twierdzi,
NTG
SPAM

--

Kolejny skandal w Kościele - tym razem w Szwajcarii.