Kolejny skandal w POskim rzadzie....

Data: 2010-07-15 04:17:58
Autor: DJ MC Donald Musk
Kolejny skandal w POskim rzadzie....
Partia Polska Plus apeluje do premiera Donalda Tuska o odwołanie szefa
MON Bogdana Klicha. Zarzuca ministrowi, że w specjalnym rozporządzeniu
nadał premierowi, niezgodnie z prawem, uprawnienia do powoływania
członków Komisji Badania Wypadków Lotniczych, która wyjaśnia
katastrofę smoleńską. "To kolejny gigantyczny skandal" - ocenia Polska
Plus.

Chodzi o rozporządzenie z 27 kwietnia 2010 roku w sprawie organizacji
oraz zasad funkcjonowania Komisji Badania Wypadków Lotniczych
Lotnictwa Państwowego.

Na czele komisji stanął szef MSWiA Jerzy Miller. Jednak tuż przed jej
powołaniem Bogdan Klich zmienił rozporządzenie o badaniu wypadków
lotniczych, dopisując, że premierowi przyznaje się prawo uzgodnienia
wyboru przewodniczącego i członków komisji.

Nadanie uprawnień premierowi jest niezgodne z prawem lotniczymPolska
Plus
Rozporządzenie nadaje premierowi Donaldowi Tuskowi uprawnienia do
zatwierdzania raportu komisji oraz podejmowania decyzji w sprawie
udzielania informacji o przebiegu i rezultatach badań prowadzonych
przez komisję.

wiecej
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,To-kolejny-skandal-- -zadamy-dymisji-szefa-MON,wid,12478217,wiadomosc.html
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Znowu matacza ze smolenskim zamachem....

Data: 2010-07-15 13:22:56
Autor: PesTYcyD
Kolejny skandal w POskim rzadzie....
Znowu matacza ze smolenskim zamachem....

Wbij sobie to do swojego durnego łba. Samolot się rozpierdolił z winy lechkacza i zabił on kilkadziesiąt innych ludzi zdecydowanie bardziej wartościowych od niego. Ten szkodnik zostanie zapamiętany jako największa porażka polityczna Polski.

Data: 2010-07-15 04:36:37
Autor: DJ MC Donald Musk
On 15 Lip, 13:22, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:
> [...]

lechkacza i zabił on kilkadziesiąt innych ludzi zdecydowanie bardziej
wartościowych od niego. Ten szkodnik zostanie zapamiętany jako

Wbij sobie do POskiego lba, ze najwyzej rozbil sie z winy pilota co
nie dopelnil procedur.
Jesli nie mial wodocznosci na 100 m to mial obowiazek odejsc.
I nic tu kaczynski nie ma do rzeczy.
Jak kierowca prowadzi samochod to on odpowiada za wypadek a nie
pasazer.

Data: 2010-07-15 13:39:44
Autor: Zahir

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:adfe3e99-03b2-4c67-a884-0cccd1cac72ad37g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

I nic tu kaczynski nie ma do rzeczy.
Jak kierowca prowadzi samochod to on odpowiada za wypadek a nie

UUuuuuuchhchachhahchahchahchahahhaaaa!

To już pilot winny? A nie Tusk i Komorowski?

Zahir

Data: 2010-07-15 04:52:45
Autor: DJ MC Donald Musk
On 15 Lip, 13:39, "Zahir" <za...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:adfe3e99-03b2-4c67-a884-0cccd1cac72ad37g2000yqm.googlegroups.com....

> [...]

pasazer.

UUuuuuuchhchachhahchahchahchahahhaaaa!

To już pilot winny? A nie Tusk i Komorowski?

nie twierdze tego - bo w przeciwienstwie do POstwa nie obwiniam
osobiscie nikogo (jeszcze)!
A ze Tusk i reszta [ponosza odpowiedzialnosc polityczna to pewne -
pewne tez, ze nie oni osobiscie gmerali w samolocie...

Data: 2010-07-15 13:43:57
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-15 13:36, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

Prezydentowi się nie odmawia, prezydent może zniszczyć pilota i jego rodzinę. Wniosek taki że to kartofel ma krew na rękach, co zresztą udowodnił lecąc do Gruzji. Jest winny śmierci kilkudziesięciu osób, które zaprosił na pokład samolotu, żeby potem doprowadzić do ich śmierci. Stało się to przez jego zbrodniczą decyzję.

Data: 2010-07-15 13:44:49
Autor: Bogdan Idzikowski
> [...]

I nic tu kaczynski nie ma do rzeczy.
Jak kierowca prowadzi samochod to on odpowiada za wypadek a nie

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No kmioty!!! A ja z uporem to mówiłem cały czas. Piscdzielcy wyśmiewali mnie.
Teraz przyznajecie mi rację!!! Posrańcy.
Tak. Pełną winę ponosi pilot. To on podjął złą decyzję i jest winien całkowicie za katastrofę.

Pozaprawną winę ponoszą ci, którzy doprowadzili jego psychikę do podjęcia złej decyzji. Wina moralna, nie karna.

Data: 2010-07-15 04:55:44
Autor: DJ MC Donald Musk
On 15 Lip, 13:44, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

> [...]

całkowicie za katastrofę.

Pozaprawną winę ponoszą ci, którzy doprowadzili jego psychikę do podjęcia

NIE TWIERDZE, ZE PILOT JEST OSOBISCIE ODPOWIEDZIUALNY.
TWIERDZE, ZE KANCZYNSKI NIE JEST OSOBISCIE ODPOWIEDZIALNY
widzicie roznice?
pierdolenie o "presjach"
jesli juz to Pilot mial wykonywac obowiazki a nie pooddawac sie
"presjom"

Data: 2010-07-16 00:17:52
Autor: the_foe
W dniu 2010-07-15 13:55, DJ MC Donald Musk pisze:
jesli juz to Pilot mial wykonywac obowiazki a nie pooddawac sie
"presjom"

fachowcy twierdza ze i tak mial 95% szans na bezpieczna wyladowanie. Tym razem zadzialalo to 5%. Mogl wybrac, polerowanie lamp na lotnisku za 9,5 PLN/h czy intarntne loty za 5K na dzien. Te 5% w tym przypadku to tylko szczegol.

--
the_foe

Data: 2010-07-15 13:32:33
Autor: mkarwan

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:i1mr2h$j39$1news.onet.pl...
[...]

Wierzysz w to co piszesz, czy tak ci sie p...?

Data: 2010-07-15 13:38:27
Autor: DoQ
mkarwan pisze:

Wierzysz w to co piszesz, czy tak ci sie p...?

http://www.zyciekielc.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=1863:zapytaniepanagosiewskiego&catid=32:kraj&Itemid=2
Więc skończ już pierdolić że niemożliwa była presja na załogę. Przez takie zachowanie Waleczny Edgar Peron Gosiewski nie wystosuje już żadnego zapytania do MON.

Data: 2010-07-15 04:50:29
Autor: DJ MC Donald Musk
On 15 Lip, 13:38, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:
mkarwan pisze:

> [...]

Więc skończ już pierdolić że niemożliwa była presja na załogę. Przez
takie zachowanie Waleczny Edgar Peron Gosiewski nie wystosuje już

Presja byla mozliwa, wrecz pewna i presja jest normalnym stanem, w
ktorym znajduje sie kazdy pilot/kapitan prowadzacy statek powietrzny
czy morski. Presji to nie ma na plazy co najwyzej.
Jak cie zatrzyma gliniarz za przekroczenie predkosci to mu sie
wytlumacz, ze byles pod presja zony bo sie na serial spieszyla....
I niech tej zonie wlepi mandac...
Co wy z prawa i odpowiedzialnosci jakies jaja robicie?

Data: 2010-07-15 22:48:07
Autor: DoQ
DJ MC Donald Musk pisze:

Presja byla mozliwa, wrecz pewna i presja jest normalnym stanem, w
ktorym znajduje sie kazdy pilot/kapitan prowadzacy statek powietrzny
czy morski. Presji to nie ma na plazy co najwyzej.

Bzdura. W tym przypadku kapitan musi odmowic zwierzchnikowi sil zbrojnych wiec nie jest to typowa decyzja "p...le nie laduje"

Jak cie zatrzyma gliniarz za przekroczenie predkosci to mu sie
wytlumacz, ze byles pod presja zony bo sie na serial spieszyla....
I niech tej zonie wlepi mandac...

Jaki to ma zwiazek z tematem?
Jak mnie zatrzyma gliniarz, to żaden Gosiewski nie będzie wycieral sobie mordy moim nazwiskiem generujac paszkwila do MON (co moze byc jednoznaczne ze zniszczeniem kariery zawodowej).

Co wy z prawa i odpowiedzialnosci jakies jaja robicie?

Jakie wy?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-15 22:52:50
Autor: u2
W dniu 2010-07-15 22:48, DoQ pisze:
Co wy z prawa i odpowiedzialnosci jakies jaja robicie?

Jakie wy?

Chodzi o pełoski nie-rząd.

Data: 2010-07-15 23:34:20
Autor: DoQ
u2 pisze:

Co wy z prawa i odpowiedzialnosci jakies jaja robicie?
Jakie wy?
Chodzi o pełoski nie-rząd.

Ale co ma do tego PO?
Tusk pilotowal samolot, a Komorowski kontrolowal z wieży? Możesz to jakoś z grubsza nakreślić?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-15 13:35:49
Autor: Zahir

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:4281697f-eade-445e-9789-df5f3b895ecez10g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Biedaczki. Muszą się czymś zasłużyc by wrócić na PiS-łono.

Zahir

Data: 2010-07-16 00:13:16
Autor: the_foe
W dniu 2010-07-15 13:17, DJ MC Donald Musk pisze:
Znowu matacza ze smolenskim zamachem....

gdzie tam matacza... czy da sie mataczyc w sprawie ze ziemia jest okragla? No pewnie ze nie. Nawet dziecko wie ze to Putin z Tuskiem razem wcisneli guzik rakiety ziemia-Kaczynski.

--
the_foe

Kolejny skandal w POskim rzadzie....