Kolejny spisek żarówkowy? Pompy CR

Data: 2014-06-13 19:24:52
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Kolejny spisek żarówkowy? Pompy CR
W dniu .06.2014 o 17:54 anacron <anacron@anacron.pl> pisze:

Zainteresowałem się temat padających w okolicach 80-90 kkm pomp CR w
dieslach. Porozmawiałem z kilkoma serwisami i uzyskałem dość szybko
listę silników przy których takie przypadłości były odnotowane.
Sprawdziłem, są to zarówno pompy Delphi jak i Bosch, co nakazuje
odrzucić teorię bubli produkowanych przez jednego producenta..

Jakie to silniki? - miaÅ‚em dci i teraz mam crdi i  hdi - problemów w  pompami/wtryskami brak.
Pzrebiegi - dci ponad 330kkm, hdi ma aktualnie prawie 150kkm, crdi tylko  20kkm (wszystko przede mnÄ… :-))

TG

Data: 2014-06-13 19:35:50
Autor: anacron
W dniu 13.06.2014 19:24, Tomasz Gorbaczuk pisze:
[...]

Z głowy teraz nie podam wszystkich, ale np.

1,4 CRDI Hyundai/Kia, a także 2.0 Hyundai/Kia. VW/Skoda/Seat/Audi i
któryś z BMW i Mazdy większy niż 2l, ale lista była dłuższa, tylko
kartki nie mam przy sobie.

--
anacron

Data: 2014-06-13 20:56:47
Autor: MichaelData®
Kolejny spisek żarówkowy? Pompy CR
anacron wydumał(a) w news:539b3676$0$2245$65785112news.neostrada.pl :
[...]

Spokojnie możesz dodac KIA 2,9 CRDI, właśnie po przebiegu 90tys robiłem, tyle że nie pompę a wtryskiwacze. Pompa narazie daje radę a badania wtrysków nie wykryły opiłków. Temat szeroko znany w kręgach osób, które regenerują te elementy. Jakiś czas temu nie bardzo radzono sobie z regeneracją, teraz nie ma problemów. Powodem ma byc rzeczywiscie jakośc paliwa w kraju. Te usterki nie wystepują tak szeroko poza Polską (mam na mysli Niemcy/Anglia).
Kolega Trybun właśnie coś takiego kupił i chyba niedługo to przed nim :)
--
Michael________â„¢
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-13 23:42:42
Autor: anacron
W dniu 13.06.2014 20:56, MichaelData® pisze:
Spokojnie możesz dodac KIA 2,9 CRDI, właśnie po przebiegu 90tys robiłem,
tyle że nie pompę a wtryskiwacze. Pompa narazie daje radę a badania
wtrysków nie wykryły opiłków.

U mnie też, jednak badanie ściągniętego paliwa wykazało.

--
anacron

Kolejny spisek żarówkowy? Pompy CR