Kolejny spisek ĹźarĂłwkowy? Pompy CR

Data: 2014-06-14 09:47:45
Autor: J.F.
Kolejny spisek ĹźarĂłwkowy? Pompy CR
Dnia Fri, 13 Jun 2014 17:54:38 +0200, anacron napisał(a):
Zainteresowałem się temat padających w okolicach 80-90 kkm pomp CR w
dieslach. Porozmawiałem z kilkoma serwisami i uzyskałem dość szybko
listę silników przy których takie przypadłości były odnotowane.
Sprawdziłem, są to zarówno pompy Delphi jak i Bosch, co nakazuje
odrzucić teorię bubli produkowanych przez jednego producenta.

Sprawdzic czy nie na licencji :-)
Albo czy tloczka, cylinderka czy co tam sie luszczy nie robi jeden
dostawca :-)

One nie sa chromowane elektrolitycznie ?

Przypomnę pompy CR się łuszczą co doprowadza do zanieczyszczenia układu
paliwowego i padu wtryskiwaczy. Co dziwne, dzieje się to jak w zegarku w
okolicach 80-90 kkm przebiegu. Nasuwa się pytanie, dogadali się i tak to
jest wyliczone (celowe postarzanie produktu), czy po prostu w czasie
ostatnich zmienił się skład oleju napędowego i pompy te źle takie paliwa
znoszą?

Ale to w miare nowe modele, wiec sklad paliwa sie nie zmienil.
Chyba ze teraz jakis inny biododatek stal sie modny.

Moze po prostu testowali przez 100kkm, jakosc lekko spadla i mamy 90..

J.

Kolejny spisek ĹźarĂłwkowy? Pompy CR