Kolejny sukces

Data: 2010-04-21 20:37:26
Autor: jadrys
Kolejny sukces

naszych dzielnych wojaków w Afganistanie:

http://konflikty.wp.pl/kat,1020223,title,Talibowie-w-panice-- -bitwa-z-polskimi-zolnierzami,wid,12196386,wiadomosc.html?ticaid=1a07c

Te bałwany pewnie nie zdają sobie sprawy że z tych zamordowanych 4 tubylców może zginąć wielu Polaków. - zasadniczo w przyrodzie nic nie ginie.

Data: 2010-04-21 20:41:22
Autor: abc
Kolejny sukces
Taka kolonialna ekspedycja karna jak ta w Afganistanie jest dla wojska
świetną okazją do zetknięcia się z niewielkim, ale jednak prawdziwym
zagrożeniem.  Wojsko, które nigdy nie było w prawdziwym boju nadaje się
tylko do defilad.  Im więcej wojska jakiegoś państwa bierze udział w takich
ekspedycjach, tym lepiej bezpieczeństwo tego państwa jest chronione.

Rozumieją to świetnie w USA i dlatego ciągle prowadzą "wojny" w różnych
częściach świata. Od czasu wojny wietnamskiej nie było żadnej prawdziwej
wojny. Kolonialne ekspedycje karne jak ta w Afganistanie. Iraku czy
zbombardowanie Serbii to nie są prawdziwe wojny, ale pozwalają na
wyszkolenie doświadczonych żołnierzy niezbędnych do prowadzenie prawdziwych
wojen.

Data: 2010-04-21 20:44:33
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kolejny sukces

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

cos wtym jest

Data: 2010-04-21 20:52:44
Autor: jadrys
Kolejny sukces
W dniu 2010-04-21 20:41, abc pisze:
[...]

No tak, ale później może być wielki płacz, żałoba i zgrzytanie zębów jak ktoś z rodziny tych zamordowanych Afgańczyków się zemści wysadzając samolot z Polakami na pokładzie.

A tak swoja drogą nie chodzi nam chyba o wyszkolenie naszych wojsk do okupacji obcych terytoriów?

Data: 2010-04-21 21:03:56
Autor: Andrzej Adam Filip
abc: kolonialna ekspedycja karna (w Afganistanie) to potrzebny trening
"abc" <abc@wp.pl> pisze:
Taka kolonialna ekspedycja karna jak ta w Afganistanie jest dla wojska
świetną okazją do zetknięcia się z niewielkim, ale jednak prawdziwym
zagroĹźeniem.  Wojsko, ktĂłre nigdy nie było w prawdziwym boju nadaje się
[...]

Czyli w "prawdziwej wojnie USA" kluczowe elementy to napaść (agresja) na
inny kraj i jego okupacja? :-)

Ja tam miałem nadzieje że "misje w Iraku i Afganistanie" wyplenią nieco
"zabójczej niekompetencji" z WP tylko że jakoś punkt "po niskiej
(sensownej/opłacalnej) cenie" został już "jakiś czas temu"przekroczony. Więcej "zabójczej niekompetencji" już Afganistan w WP nie wypleni (IMHO)
a *koszty* (polityczne i finansowe) lecą dalej.

Kto otwiera swe serce dla ambicji - zamyka je przed spokojem.
  -- Przysłowie chińskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-04-21 20:57:58
Autor: u2
Kolejny sukces
W dniu 2010-04-21 20:37, jadrys pisze:
zasadniczo w przyrodzie nic nie ginie

Jak nie ginie jak ginie ?

Data: 2010-04-21 21:03:55
Autor: jadrys
Kolejny sukces
W dniu 2010-04-21 20:57, u2 pisze:
W dniu 2010-04-21 20:37, jadrys pisze:

zasadniczo w przyrodzie nic nie ginie

Jak nie ginie jak ginie ?

Każda akcja wzbudza kontrakcję.

Data: 2010-04-21 22:08:57
Autor: ColgatesBilly
Kolejny sukces
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hqni78$nv1$1news.onet.pl...
W dniu 2010-04-21 20:57, u2 pisze:
W dniu 2010-04-21 20:37, jadrys pisze:

zasadniczo w przyrodzie nic nie ginie

Jak nie ginie jak ginie ?

Każda akcja wzbudza kontrakcję.

Niekoniecznie.
Polacy bardzo rzadko odpowiadaja tym samym na zle dzialania
przeciwko nam jako poanstwu, narodowi czy indywidualnie.

Ot takie... MARYJNE i LEWACKIE spsiale ZMECHACENIE UMYSLOWE

KoL

Data: 2010-04-21 21:32:59
Autor: jadrys
Kolejny sukces
W dniu 2010-04-21 21:08, ColgatesBilly pisze:
[...]

Wszystkie narody Słowiańskie niewiedzieć czemu nie mają w sobie wpojonego poczucia zemsty. tym się różnimy od innych nacji.. które nieraz wręcz żyją tylko dla pomszczenia doznanych krzywd.

Data: 2010-04-21 22:48:09
Autor: ColgatesBilly
Kolejny sukces
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hqnk63$uog$1news.onet.pl...
[...]

Wiec to znow ja mialem racje, ale tez... nie sadze,
zeby jakikolwiek inny narod, choc w polowie
przejawial polackie cechy,
Wynikaja one z r-katolicyzmu krotko mowiac.
I z tego ze wszedzie indziej byla lustracja.
( ja robiono a nie... DYSKUTOWANO)

PS a procent zydow w ichnich wladzach o jedno zero mniejsze.
Poza tym, Polska to byla przed... Judeopolonia
'

Data: 2010-04-22 07:57:44
Autor: jadrys
Kolejny sukces
W dniu 2010-04-21 21:48, ColgatesBilly pisze:
[...]

Rzecza charakterystyczną Polaków jest bardzo rzadko spotykana wśród innych narodów słowiańskich - bezinteresowna zawiść. Gdyby nie ona to nie widziałbym żadnej różnicy między Polakiem a np. Serbem.  Nie wiadomo skąd to się bierze u Polaków, być może jest to rzeczywiście wpływ kultury żydowskiej.

Data: 2010-04-22 15:19:22
Autor: ColgatesBilly
Kolejny sukces
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hqooss$c5o$2news.onet.pl...

[...]

Dzieki. Nie mogles tego lepiej ujac.
Szczegolnie dzis widac to z cala wyraznoscia.
Miecugow... i inni

Data: 2010-04-22 08:02:12
Autor: cirrus
Kolejny sukces
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hqnk63$uog$1news.onet.pl...
[...]

A przykłady to ludobójstwo w Katyniu i Srebrenicy.

--
stevep

Data: 2010-04-22 08:08:23
Autor: jadrys
Kolejny sukces
W dniu 2010-04-22 08:02, cirrus pisze:

[...]

Nie ma żadnej pewności że to zrobili Słowianie. - Przecież  Stalin nie miał nic wspólnego z słowiaństwem.

Data: 2010-04-22 08:41:11
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kolejny sukces

"jadrys" <andrzej203@op.pl> schrieb im Newsbeitrag

> A przykłady to ludobójstwo w Katyniu i Srebrenicy.

Nie ma żadnej pewności że to zrobili Słowianie. - Przecież  Stalin nie
miał nic wspólnego z słowiaństwem.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   Z tym Stalinem to naprawde niewiele wiadomo z pewnoscia.

Data: 2010-04-22 13:07:45
Autor: jadrys
Kolejny sukces
W dniu 2010-04-22 08:41, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

Nie ma żadnej pewności że to zrobili Słowianie. - Przecież  Stalin nie
miał nic wspólnego z słowiaństwem.

    Z tym Stalinem to naprawde niewiele wiadomo z pewnoscia.

Wiadomo.

Data: 2010-04-22 17:28:50
Autor: cirrus
Kolejny sukces
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hqop59$ck5$1news.onet.pl...
[...]

I pewnie wśród ludobójców nie było ani jednego Słowianina.

--
stevep

Data: 2010-04-22 08:33:56
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kolejny sukces

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
żyją
> tylko dla pomszczenia doznanych krzywd.

A przykłady to ludobójstwo w Katyniu i Srebrenicy.

To jest jakis koszmar.

Data: 2010-04-21 21:36:01
Autor: Tomy M.
Kolejny sukces

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bcf4ab7$0$19170$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-04-21 20:37, jadrys pisze:
zasadniczo w przyrodzie nic nie ginie

Jak nie ginie jak ginie ?

Nie ginie, nie ginie.
Najwyżej zmienia właściciela.

--

Tomy M.

Data: 2010-04-21 22:29:34
Autor: PaPi
Kolejny sukces
Te bałwany pewnie nie zdają sobie sprawy że z tych zamordowanych 4
tubylców może zginąć wielu Polaków. - zasadniczo w przyrodzie nic nie
ginie.

A te balwany w turbanach nie zdawaly sobie sprawy ile moze ich zginac gdy organizowali zamachy u nas w Europie (Wlk. Brytania, Hiszpania) czy w 11 wrzesnia w USA ?

Data: 2010-04-21 23:19:19
Autor: Tomy M.
Kolejny sukces
Użytkownik "PaPi" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomości news:4bcf6031$1news.home.net.pl...

A te balwany w turbanach nie zdawaly sobie sprawy ile moze ich zginac gdy organizowali zamachy u nas w Europie (Wlk. Brytania, Hiszpania) czy w 11 wrzesnia w USA ?

Mówisz o tych pilotach boeingów którzy tydzień wczesniej
wypasali owce w Pakistanie czy o CIA?

Tomy M.

Data: 2010-04-22 09:58:41
Autor: PaPi
Kolejny sukces
[...]

Nie. O Twoich znajomych z OBOPu ;-)

Data: 2010-04-22 08:03:22
Autor: jadrys
Kolejny sukces
W dniu 2010-04-21 22:29, PaPi pisze:
[...]

To nie turbany zaczęły mordować jankesów i ich sojuszników. Kto zbombardował Trypolis, mordując tam wiele dzieci? Kto zniszczył całą dzielnicę Bejrutu łącznie z mieszkańcami?

PS. I pomyśleć że taki diabeł wcielony jak Reagan jest dzisiaj przez niektórych stawiany za wzór prezydenta.

Data: 2010-04-22 08:37:08
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kolejny sukces

> [...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

   Ronald Reagan byl najlepszym prezydentem USA conajmniej XX wieku,
   beznadziejny glupku.

Data: 2010-04-22 13:06:04
Autor: jadrys
Kolejny sukces
W dniu 2010-04-22 08:37, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

[...]

Tak właściewie to wcale nie powinienem się odzywać do spamującego debila, ale tak z ciekawosci - ten debilizm masz wrodzony, czy nabyłeś go po przybyciu do Austrii?

Data: 2010-04-23 09:43:45
Autor: Krzysiek
Kolejny sukces
Hallo,

"jadrys" <andrzej203@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hqpan3$8d7$1news.onet.pl...
[...]

troche nieladnie Pan sie spytal, oczywiscie, ze p. Reagan byl ich najlepszym
prezydentem, przeciez to zawodowy aktor.
Inne ich straszydla nie maja takich skoordynowanych ruchow.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-04-22 08:50:09
Autor: lord_donald
Kolejny sukces
W dniu 21.04.2010 20:37, jadrys pisze:

[...]

Teraz bierzemy udział w wymordowywaniu ludności miast po tym jak polski holokaust na tamtych terenach ograniczał się do wiosek. Super jak w końcu nas złapia za dupę i urządzą nam kolejny katyń, to znowu będziemy stękać jak to my jesteśmy biednym i uciskanym narodem.

Data: 2010-04-22 13:07:35
Autor: jadrys
Kolejny sukces
W dniu 2010-04-22 08:50, lord_donald pisze:
[...]

No niestety, ale masz rację.

Kolejny sukces