Kolejny sukces Komoruskiego

Data: 2010-06-16 01:05:23
Autor: Muniek
Kolejny sukces Komoruskiego
http://statichg.demotywatory.pl/uploads/201006/1276551832_by_Pientaa.jpg

Moze by na niego zaglosowac ? Sam juz nie wiem...

Data: 2010-06-16 01:23:31
Autor: Lorn
Muniek pisze:
http://statichg.demotywatory.pl/uploads/201006/1276551832_by_Pientaa.jpg

Moze by na niego zaglosowac ? Sam juz nie wiem...

http://demotywatory.pl/1718621/Byl-pewnego-razu-Maly-Ksiaze

Taka bidula... Zagłosuj na niego :>

Data: 2010-06-16 02:18:14
Autor: zenek
Muniek pisze:
http://statichg.demotywatory.pl/uploads/201006/1276551832_by_Pientaa.jpg

Moze by na niego zaglosowac ? Sam juz nie wiem...

A jarek jadl ze smietnika w mcdoanldzie?
Czy moze kot mu ogotowal obiad?

Data: 2010-06-15 20:36:59
Autor: HaMMeR
On 16 Cze, 02:18, zenek <ze...@op.pl> wrote:
Muniek pisze:

>http://statichg.demotywatory.pl/uploads/201006/1276551832_by_Pientaa.jpg

> Moze by na niego zaglosowac ? Sam juz nie wiem...

A jarek jadl ze smietnika w mcdoanldzie?
Czy moze kot mu ogotowal obiad?

Jarek zjadl prawdopodobnie jak zwykle 'na miescie',
bo niema kto mu ugotowac.., ale nieszczesciem jest miec zone,
w dodatku tak atrakcyjna i aby dostac zarlo, to byc zmuszonym samemu
sobie ziemniaki obrac!
O bulwa to jest dopiero ... obciach!
No, chyba ze sam lubi, a skoro tak, to powinien raczej startowac na
stanowisko
obieracza ziemniakow u wietnamczyka w budce za rogiem, a nie na
prezydenta!

Data: 2010-06-16 05:28:59
Autor: sofu

Użytkownik "Muniek" <muniek@berdyczuf.pl> napisał w wiadomości
http://statichg.demotywatory.pl/uploads/201006/1276551832_by_Pientaa.jpg

Moze by na niego zaglosowac ?
Sam juz nie wiem...

Wszystko fajnie, z tym że przez właściwą dla siebie pomyłkę wyrzucił obrane
ziemniaki do smietnika, a kaszalotowi zaserwował gotowane obierki..........

Kolejny sukces Komoruskiego