Kolejny sukces LOT-u

Data: 2018-11-13 15:56:36
Autor: Stachu Chebel
Kolejny sukces LOT-u

Tego jeszcze nie było! Pasażerowie LOT-u musieli składać się na naprawę samolotu

Opóźniony start samolotu, który wymaga naprawy, zmęczenie i zniecierpliwienie pasażerów, chaos na lotnisku. Pasażerowie podróżujący Polskimi Liniami Lotniczymi LOT linii Pekin-Warszawa na pewno na długo zapamiętają swoją wycieczkę. I to nie tylko z powodu 10-godzinnego oczekiwania na wylot, ale też i prośby obsługi o zrzutkę na... naprawę maszyny!

https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/zaloga-lot-u-zbierala-od-pasazerow-pieniadze-na-naprawe-dreamlinera/s93b0ys

Data: 2018-11-14 01:01:09
Autor: u2
Kolejny sukces LOT-u
W dniu 14.11.2018 o 00:56, Stachu hebelik pisze:
Tego jeszcze nie było! Pasażerowie LOT-u musieli składać się na naprawę samolotu

te stara ubecka qrwo heblik, to stara górnicza tradycja, kierowca busa z Rysów, nomen omen Górnik żądał ode mnie dwukrotnej opłaty za martwe dusze w drodze powrotnej z Rysów, postawiłem mu się w brew i doniosłem na niego nazajutrz:)))))))))))))))))))
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-11-14 07:47:34
Autor: Pajdak
Kolejny sukces LOT-u2
kundel zacwelony "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5beb65c6$0$498$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 14.11.2018 o 00:56, Stachu hebelik pisze:
Tego jeszcze nie było! Pasażerowie LOT-u musieli składać się na naprawę samolotu

/ saliwacja pijaczyny - ciach/

Znów chlejesz? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-14 07:42:12
Autor: Pajdak
Kolejny sukces LOT-u
Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:d3775f0c-f246-46c3-a7ac-2426a4409a0egooglegroups.com...

[...]

Brawo PiS. Dzieki PiS-owi Polska staje sie swiatowym dziadem.

--
Pajdak

Data: 2018-11-14 12:51:48
Autor: bytomir.kwasigrochowy
Kolejny sukces LOT-u
użytkownik Stachu Chebel napisał:
[...]

Sukces był jak przez 10 lat ryli po dnie na kredytach od luda!
A teraz jak są na plusie to jest katastrofa.

Data: 2018-11-14 14:10:38
Autor: japanizer
Kolejny sukces LOT-u
On Thursday, November 15, 2018 at 5:51:49 AM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:
> [...]

Sukces był jak przez 10 lat ryli po dnie na kredytach od luda!
A teraz jak są na plusie to jest katastrofa.

https://wiadomosci.wp.pl/lot-ma-puszczac-filmy-o-papiezu-posel-pis-pisze-do-premiera-mateusza-morawieckiego-6316457440159873a

  LOT ma puszczać filmy o papieżu. Poseł PiS pisze do premiera Mateusza   Morawieckiego
  Poseł PiS Bartosz Kownacki nie jest zadowolony z repertuaru, jaki prezentują   linie lotnicze PLL LOT. Polityk jest oburzony, że w ofercie nie ma filmów o   tematyce patriotycznej. Napisał już do premiera Mateusza Morawieckiego, by   przewoźnik umożliwił oglądanie m.in. filmów z Piotrem Adamczykiem o Janie   Pawle II. Widzita nocniczku. Będzie bardziej patriotycznie. A jakby do każdego biletu dołączać obrazek z Papieżem Polakiem? Może łatwiej będzie zrobić zrzutkę na naprawę wśród pasażerów?

Data: 2018-11-14 21:47:48
Autor: Stachu Chebel
Kolejny sukces LOT-u
W dniu środa, 14 listopada 2018 23:10:39 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

  Poseł PiS Bartosz Kownacki nie jest zadowolony z repertuaru, jaki prezentują   linie lotnicze PLL LOT. Polityk jest oburzony, że w ofercie nie ma filmów o   tematyce patriotycznej. Napisał już do premiera Mateusza Morawieckiego, by   przewoźnik umożliwił oglądanie m.in. filmów z Piotrem Adamczykiem o Janie   Pawle II.

Dobre!! Ja jeszcze proponuję "Kler".

Data: 2018-11-14 19:59:53
Autor: Budzik
Kolejny sukces LOT-u
[...]

buractwo to fakt.
I chyba troche strach ze to az "taki byznes" Ale słyszałem, ze pasazerowie w ramach podziekowania dostali wolny bilet w dowolnym kierunku.
To przyznam, ze tez bym sie chetnie dołozył :))))

--
Pozdrawia... Budzik

Kolejny sukces LOT-u