Kolejny sukces PiS

Data: 2017-04-22 11:23:12
Autor: Pajdak
Kolejny sukces PiS
http://tinyurl.com/sukces27do1sukces

Nie o 2,8 proc., jak podał w styczniu Główny Urząd Statystyczny, ale o 2,7
proc. urósł w 2016 r. PKB Polski. GUS właśnie zrewidował swoje dane. Okazało
się ponadto, że spadek inwestycji w 2016 r. wyniósł nie 5,5 proc., ale aż
7,9 proc. W dół poszedł też odczyt PKB w 2015 r. - z 3,9 proc. do 3,8 proc."

No! Ale sprzedaż detaliczna wzrosła! Dzieki 500+. Proponuje dać nierobom po
1000 zł a sprzedaż detaliczna poszybuje w niebo! ;-)

--
Lepudruk

Data: 2017-04-22 16:25:51
Autor: silvio balconetti
Kolejny sukces PiS
Am 22.04.2017 um 11:23 schrieb Pajdak:
[...]

Bank Swiatowy byl niedawno bardziej optymistyczny. Konsumpcja rosnie i jak dadza nastepne 1000+ lub 1500+, 13 emeryture, to tez wzrosnie. Moze. Ale po pierwsze, od kogos to beda musieli wziac (wziasc?), a po drugie jak inwestycje beda slabowaly, to bedzie zastoj, a nie rozwoj, fundusze unijne nie przyjda. Cos w mysl zasady "chlop lezy, a mu rosnie". Jak za Gierka. Jadlo sie, jadlo, a pozniej zabraklo. Pozyjemy, zobaczymy.

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-04-22 18:53:47
Autor: u2
Kolejny sukces PiS
W dniu 22.04.2017 o 16:25, syf w rozterce:
od kogos to beda musieli wziac (wziasc?)

lol :))))))))))))))))))))))))))
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-04-22 17:00:33
Autor: andal
Kolejny sukces PiS
On Sat, 22 Apr 2017 18:53:47 +0200, u2 wrote:

W dniu 22.04.2017 o 16:25, syf w rozterce:
od kogos to beda musieli wziac (wziasc?)

lol :))))))))))))))))))))))))))

merdel wylize gudlaja i dopisza z powietrza

Data: 2017-04-23 06:52:09
Autor: Dark Ice [27:1]
Kolejny sukces PiS

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:58fb8a9c$0$644$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 22.04.2017 o 16:25, syf w rozterce:
od kogos to beda musieli wziac (wziasc?)

lol :))))))))))))))))))))))))))
--

Pachołku z Nowogrodzkiej, masz coś do powiedzenia w temacie? ;-))))

LOL!!! LOL! ;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

CL

Data: 2017-04-22 17:08:07
Autor: Trefniś
Kolejny sukces PiS
W dniu .04.2017 o 11:23 Pajdak <ananim@dwarfs.org> pisze:

[...]

Wystarczy 500+ dla _każdego_ dziecka i 13 emerytura dla każdego SB-ka ^W  emeryta,
które proponuje cpt Schettino (Płaczforma)

--
Trefniś

Data: 2017-04-22 11:18:20
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kolejny sukces PiS
W dniu sobota, 22 kwietnia 2017 17:08:22 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:
> [...]

Wystarczy 500+ dla _każdego_ dziecka i 13 emerytura dla każdego SB-ka ^W  emeryta,
które proponuje cpt Schettino (Płaczforma)

Cpt. czy Cde. ??

Data: 2017-04-23 16:25:57
Autor: prezydent San Escobar
Kolejny sukces PiS
"Pajdak" <ananim@dwarfs.org> napisał(-a):

[...]

Morawiecki zaprezentuje świetlane wizje w PowerPoincie, a Wiadomości TVPPis
rozpropagują jedynie słuszny kierunek! Pomożecie? :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Kolejny sukces PiS