Kolejny "sukces" polityki Donusia względem Rosji

Data: 2010-08-02 03:23:37
Autor: Pistacjusz
Kolejny "sukces" polityki Donusia względem Rosji
http://wiadomosci.onet.pl/2205139,12,pomnik_kata_polskich_oficerow_wieczna_pamiec,item.html

A kiedy Bronu¶ wręczy po¶miernie Virtuti Militari Stalinowi?

Data: 2010-08-02 08:37:27
Autor: Bruner
Kolejny "sukces" polityki Donusia względem Rosji
no skoro my pochowalismy morderce i zdrajce na nardu (sprowadzil obce wojska do Polski jak radziwil Szwedow) na Wawelu co ma na sumieniu (wlasciwie nie ma bo tez nie zyje) 96 osob, to Rosjanom tez wolno robic co chca i nie nasza sprawa sie w to mieszac, a szczegolnie takim prostakom z PISu jak ty.

Data: 2010-08-02 12:36:23
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-02 12:23, Pistacjusz pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/2205139,12,pomnik_kata_polskich_oficerow_wieczna_pamiec,item.html

A kiedy Bronu¶ wręczy po¶miernie Virtuti Militari Stalinowi?

A co niby ma Tusk do stawianych pomników w Rosji?  Nie wiesz że Warszawa nazwała rondo imieniem mordercy Rosjan?

Data: 2010-08-02 03:53:38
Autor: Pistacjusz
On 2 Sie, 12:36, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> A kiedy Bronu¶ wręczy po¶miernie Virtuti Militari Stalinowi?

A co niby ma Tusk do stawianych pomników w Rosji?  Nie wiesz że Warszawa

Kalinin to był drugi Katyń.
To po prostu pokazuje, że "pojednanie Katyńskie" było tylko zasłon±
dymn±,
przykrywk± maj±c± odwrócić uwagę od samolotu.
Obaj panowie, Tusk i Putin graj± komedię we wspólnie napisanej sztuce..

Data: 2010-08-02 12:57:16
Autor: Zahir
Kolejny "sukces" polityki Donusia względem Rosji

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:d478bfe4-a296-4095-a6fc-134c1c168a28v6g2000prd.googlegroups.com...
> [...]

przykrywk± maj±c± odwrócić uwagę od samolotu.
Obaj panowie, Tusk i Putin graj± komedię we wspólnie napisanej sztuce.

Czy w takim razie było orędzie do przyjaciół Moskali i jak± rolę odgrywa prezes PiS, wg rosyjskojęzycznego forum agent KGB ?

--

Zahir

Data: 2010-08-02 04:05:45
Autor: Pistacjusz
On 2 Sie, 12:57, "Zahir" <za...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomo¶cinews:d478bfe4-a296-4095-a6fc-134c1c168a28v6g2000prd.googlegroups.com...

> [...]

Czy w takim razie było orędzie do przyjaciół Moskali i jak± rolę odgrywa
prezes PiS, wg rosyjskojęzycznego forum agent KGB ?

Orędzie można wytłumaczyć w różny sposób (np. niewiedz± JK co się
wydarzyło)
ale to nie ma zwi±zku z tym co napisałem.
Usiłujesz odwracać uwagę od niewygodnych tematów w ten sposób,
zaczynaj±c ci±gle nowe?
Co mi teraz napiszesz? O Blidzie albo o Telegrafie?

Masz co¶ do powiedzenia na temat ostentacyjnego honorowania
Katyńskiego zbrodniarza
czy tylko nieudolnie starasz się odwracać uwagę od tego tematu?

Data: 2010-08-02 13:25:11
Autor: Zahir
Kolejny "sukces" polityki Donusia względem Rosji

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:7372ef17-a866-48aa-a8fd-7f243062b26ag21g2000prn.googlegroups.com...
> [...]

Katyńskiego zbrodniarza
czy tylko nieudolnie starasz się odwracać uwagę od tego tematu?

Czyżby prezes PiS nie wiedział co się wydarzyło? Kpisz czy o drogę pytasz? Prezes PiS wygłosił orędzie jedynie po to by zdobyć wyborców lewicy. Przyczyna katastrofy (być może zamach) w której zgin±ł jego brat była mu obojętna. Przypominam, że prezes PiS nie poleciał tym samolotem mimo, że był na li¶cie pasażerów! Niczego nie sugeruje ale to dziwne, że nagle tak zaintersował się umeiraj±c± matk±, która o ile wiadomo ma się całkiem dobrze! Co do Blidy. Mam własne zdanie na ten temat. Wierz±c jednak politykom lewicy, że "samobójstwo" zorganizował prezes PiS w nowym ¶wietle staje jego udział w tej katastrofie. Co do Telegrafu - ta sprawa wci±z ¶mierdzi i pokazuje kim naprawdę byli/s± Kaczyńscy, a zwłaszcza Jarosław. Co do pominka "kata", to nie Tusk stawia mu pomnik więc pretensje do kogo¶ kto nagle uznał Rosjan za przyjaciół w swoim słynnym orędziu.

--

Zahir

Data: 2010-08-02 04:51:44
Autor: Pistacjusz
On 2 Sie, 13:25, "Zahir" <za...@gmail.com> wrote:

Czyżby prezes PiS nie wiedział co się wydarzyło? Kpisz czy o drogę pytasz?

A sk±d miał wiedzieć? Putin do niego zadzwoniła jak do Tuska?

Prezes PiS wygłosił orędzie jedynie po to by zdobyć wyborców lewicy.

No i co z tego? A Tusk czy Komorowski albo Napieralski nie mówi±
rzeczy które maj± przyci±ghn±ć elektorat? Czy Komorowski nie odwiedził
Wawelu
tuż przed wyborami aby przypodobać się wyborcom PiS? Czy Tus nie
obiecywał
podwyżek pensji, in vitro, parytetów aby przypodobać się SLD?

Przyczyna katastrofy (być może zamach) w której zgin±ł jego brat była mu
obojętna. Przypominam, że prezes PiS nie poleciał tym samolotem mimo, że był

Jaki to ma zwi±zek z "orędziem"?
JK ma prawo nie wiedzieć różnych rzeczy.
To Tusk ma 9 slużb specjalnych pod kontrol±.
JK jest tylko posłem.
Sk±d JK miałby mieć takie informacje?
Od kogo?

na li¶cie pasażerów! Niczego nie sugeruje ale to dziwne, że nagle tak
zaintersował się umeiraj±c± matk±, która o ile wiadomo ma się całkiem

A co w tym dziwnego? Jak twoja matka będzie umierać nie będziesz się
interesować?
Będziesz wtedy na wycieczki jeĽdził?
Dlaczego uważasz, ze JK nie powinien opiekować się swoj± umieraj±c±
matka?

dobrze! Co do Blidy. Mam własne zdanie na ten temat. Wierz±c jednak

Ale wszystkie swoje zdania w każdym temacie chcesz umieszczać w
w±tkach na inne tematy?
Ten w±tek jest na temat zachowania Putina względem Polaków. A ¶ci¶lej
z jego kpin w stosunku do Polaków i do Tuska. Czy my¶lisz, że takie
gesty s± przypadkowe?

politykom lewicy, że "samobójstwo" zorganizował prezes PiS w nowym ¶wietle

Masz jaki¶ dowód? To Twoje domysły, fantazje, my¶lenie życzeniowe?
To dziwne bo komisja której jedynym celem jest znalezienie
czegokolwiek na JK jako¶ nic nie może znale¶ć.
Napisz nowy watek na ten temat, może kto¶ z Tob± w nim porozmawia.

staje jego udział w tej katastrofie. Co do Telegrafu - ta sprawa wci±z
¶mierdzi i pokazuje kim naprawdę byli/s± Kaczyńscy, a zwłaszcza Jarosław. Co

Jak wyżej.

do pominka "kata", to nie Tusk stawia mu pomnik więc pretensje do kogo¶ kto
nagle uznał Rosjan za przyjaciół w swoim słynnym orędziu.

Nie, nie, nie.
Polityka "przyjaznych stosunków z Rosja", "pojednania", "normalno¶ci"
itd. według Tuska
miała prowadzić do "normalnych partnerskich stosunków z Rosj±". Tusk
obwniniał LK o
"podejrzliwo¶ć", "niechęć" wzgledem Rosji co według Tuska miało być
powodem "złych relacji z Rosj±"
i "napięć".
A prawda jest taka, że to pokazuje, że Tusk jest zwykłaym kłamc± i
oszczerc±.
Bo nie do¶ć, że "polityka" Tuska okazala się mniej skuteczna od
polityki LK to na dodatek
najwyraĽniej była tylko marnym pretekstem do tego aby przygotować całe
zdarzenie.

Data: 2010-08-02 13:27:41
Autor: WW
Kolejny "sukces" polityki Donusia względem Ro sji
W dniu 2010-08-02 13:05, Pistacjusz pisze:

(np. niewiedzÄ… JK co siÄ™
wydarzyło)

I taki człowiek chciał zostać prezydentem ?!.

DziÄ™ki bogu tak siÄ™ nie staĹ‚o  :-P

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂĽhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-08-02 13:29:54
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-02 13:27, WW pisze:
[...]

Radzę wstrzymać się z takimi opiniami do końca kadencji Komorowskiego.

Data: 2010-08-02 13:35:40
Autor: WW
W dniu 2010-08-02 13:29, jadrys pisze:
W dniu 2010-08-02 13:27, WW pisze:
W dniu 2010-08-02 13:05, Pistacjusz pisze:

(np. niewiedzÄ… JK co siÄ™
wydarzyło)

I taki człowiek chciał zostać prezydentem ?!.

Dzięki bogu tak się nie stało :-P

Pozdrawiam
WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂĽhrer"
"Kiedy Niemcy uznajÄ… siÄ™ za ofiary II Wojny Ĺšwiatowej, ich sÄ…siedzi
powinni zacząć się bać. "

Radzę wstrzymać się z takimi opiniami do końca kadencji Komorowskiego.

Po prostu wybraliĹ›my MNIEJSZE zĹ‚o.  :-(

Data: 2010-08-02 15:22:11
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-02 13:35, WW pisze:
[...]

Chciałbym się mylić, ale ja uważam że wybraliśmy *większe* zło...

Data: 2010-08-02 17:59:39
Autor: WW
W dniu 2010-08-02 15:22, jadrys pisze:

Chciałbym się mylić, ale ja uważam że wybraliśmy *większe* zło...

Bo nie byĹ‚o w czym wybierać  :-(

Data: 2010-08-02 09:03:14
Autor: DJ MC Donald Musk
> [...]

Czy w takim razie było orędzie do przyjaciół Moskali i jak± rolę odgrywa
prezes PiS, wg rosyjskojęzycznego forum agent KGB ?

ale zrozum wreszcie platfonsie ze nikt rozsadny i myslacy logicznie
nie obwinia Rosjan - jako narodu - za te tragedie a tylko wladze rosji
tak, jak nikt rozsadny i myslacy logicznie nie obwinia Polakow za te
tragedie tylko platfonsie rzady!

Data: 2010-08-02 13:02:11
Autor: Bruner

"DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> wrote in message news:cfe3a843-45dd-4c51-b343-4183d5e961bby32g2000prc.googlegroups.com...

tak, jak nikt rozsadny i myslacy logicznie nie obwinia Polakow za te
tragedie tylko platfonsie rzady!

Czyli w koncu przyznajesz ze PIS to debile co obwiniaja PO za katastrofe.

Data: 2010-08-02 19:03:50
Autor: u2
W dniu 2010-08-02 19:02, Bruner pisze:

[...]

S±dzisz innych po sobie, a nie każdy jest tobie podobny.

Data: 2010-08-02 13:31:16
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-02 12:53, Pistacjusz pisze:
[...]

Oczywi¶cie wykluczyć tego nie można.

Data: 2010-08-02 12:47:26
Autor: Zahir
Kolejny "sukces" polityki Donusia względem Rosji

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:433b91fb-4d7d-467a-83c5-9b449eb90f0ey32g2000prc.googlegroups.com...
http://wiadomosci.onet.pl/2205139,12,pomnik_kata_polskich_oficerow_wieczna_pamiec,item.html

A kiedy Bronu¶ wręczy po¶miernie Virtuti Militari Stalinowi?

¦p. Lech przyznał medal Jaruzelskiemu. Stalin nie żyje więc nie ma szans na dekorowanie.

--

Zahir

Data: 2010-08-02 13:31:43
Autor: WW
Kolejny "sukces" polityki Donusia względem Ro sji
W dniu 2010-08-02 12:23, Pistacjusz pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/2205139,12,pomnik_kata_polskich_oficerow_wieczna_pamiec,item.html

A kiedy Bronuś wręczy pośmiernie Virtuti Militari Stalinowi?

Skoro my stawiamy pomniki bandytom typu Kurasia, to nie mamy prawa im zabraniać.

Data: 2010-08-02 15:22:40
Autor: jadrys
http://wiadomosci.onet.pl/2205139,12,pomnik_kata_polskich_oficerow_wieczna_pamiec,item.html A kiedy Bronuś wręczy pośmiernie Virtuti Militari Stalinowi?

[...]

Tego Kurasia z Podhala?

Data: 2010-08-02 15:33:12
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i36grd$3h3$1news.onet.pl...
[...]

Chyba tak. Tego który spalił Podhale.

Data: 2010-08-02 20:52:03
Autor: jadrys
[...]

I miał akurat adekwatny pseudonim ;-)

Data: 2010-08-02 14:34:09
Autor: Canucki
Kolejny
Pistacjusz <pistacjusz@gmail.com> napisał(a):

http://wiadomosci.onet.pl/2205139,12,pomnik_kata_polskich_oficerow_wieczna_=
pamiec,item.html

Smutne to i zatrwazajace.  Ilustruje to rzeczywiste sympatie Kremla i kierunek polityki wladz Rosji

Krzysztof Canucki

P.S.  Niezrecznie i falszywie brzmi pewien zwrot w pierwszym zdaniu artykulu,
jakoby ow zbrodniarz zamordowal bestialsko rowniez Stalina.
To samo okreslenie tego typa w tytule jest jak najbardziej prawdziwe

Krzysztof Canucki

Data: 2010-08-02 11:34:56
Autor: Bruner
Kolejny

" Canucki" <canucki.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:i36l11$mf$1inews.gazeta.pl...
Pistacjusz <pistacjusz@gmail.com> napisał(a):

Smutne to i zatrwazajace.  Ilustruje to rzeczywiste sympatie Kremla i
kierunek polityki wladz Rosji

masz dowod ze to Putin robil nagrobek (bo to nagrobek nie pomnik), na pewno rodzinka lub ktos prywatnie, a durny PIS juz rozdmuchuje to.

PIS to banda prowokatorow ktora powinna byc sciagana przez prokurature za sianie nienawsci.

Data: 2010-08-02 15:50:55
Autor: Canucki
Kolejny
Bruner <sopot@buziaczek.pl> napisał(a):

> [...]

PIS to banda prowokatorow ktora powinna byc sciagana przez prokurature za sianie nienawsci.

Hitler tez mial rodzine (jego bratanek walczyl nawet podczas WW2 jako sanitariusz na okrecie... US Navy) a jakos nie ma nagrobka czy pomnikow tego zbrodniarza.  Rosja jednak takie postawy i dzialania toleruje

Krzysztof Canucki

Data: 2010-08-02 11:55:00
Autor: Bruner
Kolejny

" Canucki" <canucki@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:i36pgv$fl3$1inews.gazeta.pl...
[...]

a my chowamy zbrodniarza na Wawelu co odpowiada za zycie 95 osob, nie mowiac ze to zdraca co podpisal umowe o sprwadzeniu obcych wojsk do Polski

i jeszcze pomniki chca mu stawaic, krzyze pod palacem prezydenckim.

Data: 2010-08-02 21:18:25
Autor: Canucki
Kolejny
> [...]

> zbrodniarza.  Rosja jednak takie postawy i dzialania toleruje

a my chowamy zbrodniarza na Wawelu co odpowiada za zycie 95 osob,
 Tego nawet "generalessa" Anodina ostatecznie nie stwierdzila wiec prosze nie fantazjowac i nie wybiegac przed MAK ani inna komisje sledcza.

nie mowiac ze to zdraca co podpisal umowe o sprwadzeniu obcych wojsk do Polski i jeszcze pomniki chca mu stawaic, krzyze pod palacem prezydenckim.

Wojsko amerykanskie?  Napewno lepiej to niz rosyjskie czy niemieckie

Krzysztof Canucki --

Data: 2010-08-02 20:51:14
Autor: jadrys
Kolejny
  W dniu 2010-08-02 17:50,  Canucki pisze:
[...]

Nie zapominaj o tym że s± to ludzie zupełnie inaczej postrzegani w swoich krajach. Np. w Rosji Stalin jest postrzegany przez większo¶ć Rosjan jako twórca potęgi ZSRR, a więc i Rosji. Natomiast zupełnie inaczej jest z pamięci± o Hitlerze w Niemczech, - tam widz±  go jako totalnego destruktora.

Data: 2010-08-02 21:23:16
Autor: Canucki
Kolejny
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
[...]

I wlasnie w tym jest problem.  Widocznie, mowiac kolokwialnie - Rosjanie sa za glupi, zeby zrozumiec, ze taki Lenin czy Stalin spowodowal takie straty gospodarcze i cywilizacyjne, ze zadne wspomnienia o potedze nie sa w stanie tego zrownowazyc. Krzysztof Canucki

--

Kolejny "sukces" polityki Donusia względem Rosji