Kolejny świadek zaczyna sypać

Data: 2013-10-30 02:08:16
Autor: Mark Woydak
Kolejny świadek zaczyna sypać

Kolejne doniesienia o domniemanej korupcji politycznej przed ostatnim
zjazdem PO we Wrocławiu. Jak informuje "Gazeta Wrocałwska", Paweł
Chomiczewski, szef Platformy Obywatelskiej w powiecie złotoryjskim
twierdzi, że był świadkiem rozmów, z których wynikało, iż część delegatów w
zamian za głosy miała dostać miejsca na listach wyborczych i pracę. Nowe
szczegóły w tej sprawie, spowodowały wpłynięcie wniosku powtórzenie wyborów
szefa dolnośląskiej PO.

Chomiczewski mówi

- W dniu 26 października br. w trakcie zjazdu byłem mimowolnym świadkiem
rozmowy delegatów z Głogowa na temat postawy w trakcie głosowania. Delegaci
ci po pierwszej turze głosowania omawiali, iż obiecano im lepsze miejsca na
listach oraz stanowiska lub pomoc w zatrudnieniu, gdyż ponoć doszło do
jakiegoś spotkania na dzień lub dwa przed wyborami w trakcie którego padły
konkretne propozycje - pisze w swoim liście Chomiczewski.

- Po drugiej turze nastąpiła dziwna sytuacja, w której Pani Drozd po
przekazaniu gratulacji J. Protasiewiczowi i rozmowie z nim zwróciła się do
swoich delegatów i stwierdziła, iż to co im obiecano mają ugrane.
Bezpośrednio nie jestem w stanie określić jakie stanowiska i co dokładnie
zostało obiecane, bo rozmowa odbywała się ogólnikami, więc kto jaka
propozycję dostał nie mogę powiedzieć - możemy przeczytać w następnej
części.

Chomiczewski w rozmowie z "Gazetą Wrocławską" powiedział: - Proszę tego nie
traktować jako oświadczenia. Takie informację przesłałem posłowi Szulcowi,
bo po zjeździe proszono delegatów, aby zgłaszali wszelkie nieprawidłowości.

Data: 2013-10-30 16:56:59
Autor: Mark Woydak
Kolejny świadek zaczyna sypać
PiS-owski PSYCHOPATA podpisyjący się "Mark Woydak" piszacy z mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika 40tude_Dialog/2.0.15.1pl to
OSZOŁOM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod moje dane swiadczy o daleko posunietej chorobie alkoholowej. Tani alkohol i marne wina
dokonaly calkowitego spustoszenia w mózgu tego osobnika. Nie ma juz dla niego ratunku! Módlmy się bracia i siostry! Wspierajmy go w tych cięzkich chwilach! Nie ma nikogo oporócz nas! Nawet zdychający pies i wyleniały ze starości kot go opuścili! Módlmy się bracia i siostry!

MW

Data: 2013-10-30 18:28:51
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:l4ra8v$o8v$3news.albasani.net...
[...]

Do kurwy nędzy. Przestań zasrywać grupę. Mam w dupie twoją frustrację.

wkurwiony emeryt

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Kolejny świadek zaczyna sypać