Kolejny szkodnik III RP:

Data: 2013-11-01 14:50:21
Autor: boukun
Kolejny szkodnik III RP:
5 kwietnia 2012 o 02:46
Tadeusz Mazowiecki: Pierwszy premier wolnej Polski - "sejmu kontraktowego".

Wyraził zgodę i aktywnie popierał "Plan Balcerowicza". Kosztem milionów Polaków ich majątku i pracy - wprowadzono przygotowany przez "Wall Street" - Georga Sorosa program reform gospodarczych, niekorzystny dla Polski -a "Eldorado" dla reformatorów i obcego kapitału. Efekty reform Balcerowicza są główną przyczyną obecnych problemów gospodarczych kraju. Wiedząc, że istnieje alternatywny plan wolnorynkowych zmian gospodarczych, bez wielkich wyrzeczeń społeczeństwa i bezrobocia strukturalnego, Mazowiecki rozpoczął bezprecedensową w Europie Środkowej i Wschodniej wyprzedaż majątku narodowego i gigantycznej prywatyzacji, (po zaniżonych cenach),która de facto zlikwidowała polski przemysł. W sprawach politycznych Mazowiecki akceptował brak działań dotyczących lustracji/dekomunizacji, jednocześnie przyzwalając na niszczenie ważnych dokumentów i przekazywanie kopii materiałów dotyczących polskich służb specjalnych do Moskwy.
https://www.facebook.com/permalink.php?id=421381057888061&story_fbid=421425684550265
Taki szkodnik,jak Tadeusz Mazowiecki,POwinien już
Autor: 1normalny_czlowiek.1 23.08.10, 20:39
Dodaj do ulubionych Skasujcie
Odpowiedz
dawno temu zniknąć z życia publicznego. Dlaczego co rusz ktoś go reanimuje?
Wszak wystarczy za dwóch, szkodzenia Polsce, w wykonaniu jego synka Wojciecha ....

--
inteligencja zastępcza, autorytety zastępcze - co jeszcze nam fundowano przez
16 lat

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Farbowany katolik...
Media skrzętnie pomijają wstydliwe fakty z jego życiorysu, a przecież był on
posłem trzech sejmowych kadencji w PRL, brał m.in. znaczacy udział w nagonce
na biskupa Kaczmarka, zwalczał Żołnierzy Wyklętych.
http://3obieg.pl/te-fakty-z-zyciorysu-mazowieckiego-warto-znac

boukun

Data: 2013-11-01 15:57:00
Autor: Towarzysz Gnój
Kolejny szkodnik III RP:

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l50cbo$552$1mx1.internetia.pl...
|5 kwietnia 2012 o 02:46
| Tadeusz Mazowiecki: Pierwszy premier wolnej Polski - "sejmu kontraktowego".

Chodzi o czesiową ekipę z figurantem w roli premiera?
Buuuu-ha-ha!

Data: 2013-11-02 01:49:04
Autor: Lorn
Kolejny szkodnik III RP:
W dniu 2013-11-01 14:50, boukun pisze:
Tadeusz Mazowiecki: Pierwszy premier wolnej Polski

Tak, tak zostałeś sprzedany... :>

Data: 2013-11-02 09:01:43
Autor: leszek niewiadomski
Kolejny szkodnik III RP:
Am 02.11.2013 01:49, schrieb Lorn:
W dniu 2013-11-01 14:50, boukun pisze:
Tadeusz Mazowiecki: Pierwszy premier wolnej Polski

Tak, tak zostałeś sprzedany... :>

Biedny boukun, dopiero sie obudzil. Wiadomo juz od dawna, ze 95% mieszkancow Polski to Zydzi, Niemcy, Rosjanie wzglednie mieszancy lub rozni agenci Mossadu, BND i KGB. Przenioslbym sie najlepiej na Bialorus, Kube, do Korei Polnocnej albo Wenezueli. W Wenezueli powolano wlasnie ministerstwo najwyzszego szczescia ludu wenezuelskiego (Viceministerio para la Suprema Felicidad Social del Pueblo venezolano). Klimat jest tam dobry i ludziom zyje sie szczesliwie!
ln.

--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-11-02 11:49:03
Autor: Trybun
Kolejny szkodnik III RP:
W dniu 2013-11-02 09:01, leszek niewiadomski pisze:
 W Wenezueli  Klimat jest tam dobry i ludziom zyje sie szczesliwie!
ln.

Ciekawe jak im długo będzie dane tak żyć? Całe stado hien przecież tylko czyha na ich ropę, czyli źródło tego szczęśliwego życia.

Data: 2013-11-02 22:06:20
Autor: Towarzysz Gnój
Kolejny szkodnik III RP:

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości

| Ciekawe jak im długo będzie dane tak żyć?

Nu... To zależy od modelu prywatyzacji, jaki tamtejsi towarzysze sobie obiorą.

 Całe stado hien przecież tylko
| czyha na ich ropę, czyli źródło tego szczęśliwego życia.

Czego dowodem jest nieszczęsny los saudyjskich dziadów.
Buuu-ha-ha!

Data: 2013-11-02 14:37:21
Autor: boukun
Kolejny szkodnik III RP:
Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:l52bh8$57m$1online.de...
[...]

Nic takiego nie wiadomo. Kto Żyd, ten płacze dzisiaj u Olejnik, to wiadomo...

boukun

Data: 2013-11-02 14:35:43
Autor: boukun
Kolejny szkodnik III RP:
Użytkownik "Lorn" <Lorn@fm.fm> napisał w wiadomości news:l51i66$icr$4dont-email.me...
W dniu 2013-11-01 14:50, boukun pisze:
Tadeusz Mazowiecki: Pierwszy premier wolnej Polski

Tak, tak zostałeś sprzedany... :>

Tak jak i wszyscy Polacy. Wolna Polska dla Żydów, kosztem zniewolenia Polaków...

boukun

Data: 2013-11-02 22:08:03
Autor: Towarzysz Gnój
Kolejny szkodnik III RP: