Kolejny temat z cyklu: nowy czy uzywany?

Data: 2010-02-15 13:21:27
Autor: mleko
On 2010-02-15 13:00, arek a wrote:
ezeli nie kilkudziesieciu komisow praktycznie nie wierze w to, ze w
komisie mozna kupic samochod, o ktorym sprzedawca powie cos bliskiego

Sepisz sie z kasa:)  Chcesz dobre pewne uzywane? Znajdz w Niemczech bezposrednie ogloszenie  sprzedazy od pierwszego wlasciciela, zadzwon wypytaj, uprzedz, ze pojedziesz na test. Ewentualnie, zakup od dealera, z gwarancja. Maja auta od wlascicieli, ktorzy dla kaprysu zmienili auto zostawiajac swoje w rozliczeniu. Uprzedzam, ze te auta, beda duuuzo drozsze niz to co pojawia sie na allegro i ottomoto. Trzecia opcja - dla cierpliwych - wyszukiwanie ogloszen od pierwszego wlasciciela - tzn auto kupione w Polsce w salonie, tam tez serwisowane z nienaganna historia. Takie auto tez bedzie duuuzo drozsze niz idealy z allegro.

Data: 2010-02-15 15:13:15
Autor: szerszen

Użytkownik "mleko" <mleko@mleko.ml> napisał w wiadomości news:hlbe8e$ah9$1news.onet.pl...

[...]

niekoniecznie, ale wtedy trzeba miec sporo szczescia, bo oferty sa niekatulane po kilkudziesieciu minutach od pojawienia sie

Data: 2010-02-15 15:21:28
Autor: Cavallino
Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hlbktf$6qt$1news.task.gda.pl...

[...]

No nie wiem, moja Meganka stała w komisie dealerskim (a raczej oferta na nią wisiała, również w necie, bo do wstawienia faktycznie nie doszło) ze dwa tygodnie.

Data: 2010-02-15 16:07:00
Autor: szerszen

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hlbl97$vj$1news.onet.pl...

No nie wiem, moja Meganka stała w komisie dealerskim

chodzilo mi o kwestie ze bedzie napewno duzo drozsze, czasem mozna trafic auto w niezlym stanie z pierwszej reki, ale np z duzym przebiegiem, za to sporo tansze niz "igly" z ogloszen

Kolejny temat z cyklu: nowy czy uzywany?