Kolejny termin niedobry dla Ziobry

Data: 2010-07-20 20:25:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Kolejny termin niedobry dla Ziobry
Mimo wcześniejszych zapowiedzi, że bardzo pragnie stawić się przed komisją śledczą, Zbigniew Ziobro opuści kolejny wyznaczony mu termin przesłuchania. - Niech Ryszard Kalisz nie robi politycznego teatru, tylko wyznaczy termin dogodny dla obu stron - zaapelował polityk PiS. Przewodniczący komisji odpowiada: - Komisja nie rozpatruje apeli formułowanych w mediach.

http://www.tvn24.pl/0,1665832,0,1,kolejny-termin-niedobry-dla-ziobry,wiadomosc.html

Komisja wyznaczyła termin następnego posiedzenia oraz zaległego przesłuchania Ziobry na 3 sierpnia. Poseł nie zamierza się jednak stawić, bo będzie wówczas za granicą.
- Chętnie stawię się przed komisją, bo nie unikam wyzwań i przypieczętuję jej sukces, jakim jest niepotwierdzenie się wszelkich informacji o wywieraniu nacisków na prokuratorów. Ale 3 sierpnia nie ma mnie w kraju. Swój wyjazd sfinalizowałem formalnie i finansowo już 25 maja, jest on dla mnie ważny nie tylko z prywatnego punktu widzenia i nie będę mógł stawić się w wyznaczonym terminie przed komisją - oświadczył Ziobro....

Kolejny termin niedobry dla Ziobry