Kolejny wałek - tego jeszcze nie widziałem :)

Data: 2009-04-27 12:13:18
Autor: Piotrek
Kolejny wałek - tego jeszcze nie widziałem :)
Też to kiedyś dostałem. Odpisałem, że przemyślę sprawę jeśli nadawca opłaci mi przelot i ustalimy bardziej korzystny dla mnie podział majątku (w końcu to ja miałem udawać krewnego tej rodzinki). O dziwo dostałem odpowiedź. W mailu zwrotnym koleś coś tam napisał, że rozumie moje wątpliwości itp., ale do moich warunków oczywiście nijak się nie odniósł, więc niech te miliony bierze ktoś inny. Swoją drogą, chyba brakuje mu chętnych, bo ja to dostałem ze 2-3 lata temu, a forsa dalej leży nietknięta :) --

Kolejny wałek - tego jeszcze nie widziałem :)