Kolejny wałek - tego jeszcze nie widziałem :)

Data: 2009-04-27 20:58:27
Autor: Robert Tomasik
Kolejny wałek - tego jeszcze nie widziałem :)
Użytkownik "ktos" <ktos@go3.pl> napisał w wiadomości news:gt3qvm$s2i$1nemesis.news.neostrada.pl...

To jest bardzo stary wałek. tylko dane się zmieniają. Zabawa polega na tym, że jak już pójdziesz na to, to nagle się okaże, ze trzeba jakieś kilka złotych wpłacić na koszty. I tak co rusz nowe opłaty, dokąd się nie wk..., a on Ci odpisze, że przez to, ze nie zapłaciłeś, to pieniądze przepadły. Znam jeden wypadek, gdy kobieta w ten sposób zapłaciła 500.000 zł (nie ma pomyłki w zerach i było to ze dwa lata temu). Zapożyczyła się. Do dziś ją ścigają wierzyciele.

Kolejny wałek - tego jeszcze nie widziałem :)