Kolejny wątek o kaskach - tym razem ile kosztuj ą :)

Data: 2009-07-27 22:53:29
Autor: biodarek
Kolejny wątek o kaskach - tym razem ile kosztuj ą :)
reme.k@vp.pl:
Postanowiłem nowy wątek założyć bo może ciekawe to jest.

Okazało się że kask z Lidla za 49,9
http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20090727.p.Kask_rowerowy_

to dokładnie ten sam co:
http://www.bikekatalog.pl/2009/ubiory/1037/Cratoni.C-Daily/

No, ciekawe. Tak, że warto. Warto założyć wątek.

Mineło parę lat, ale jak do tej pory nikt nie jest w stanie "zrobić"
tańszych kasków niż baton - za 30pln 10 kasków.

http://tinyurl.com/njn2yy
czyli:
http://groups.google.pl/group/pl.rec.rowery/browse_thread/thread/d96856e1d1d23d62/96555a16a7e0fd23?hl=pl&ie=UTF-8&oe=utf-8&q=baton+kask+pianka#96555a16a7e0fd23

--
biodarek

Data: 2009-07-28 08:41:09
Autor: click
biodarek pisze:
[...]

i tez nie widac masowej produkcji tego genialnego wynalazku ;)
--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Kolejny wątek o kaskach - tym razem ile kosztuj ą :)