Kolejny wielki

Data: 2010-03-01 20:22:58
Autor: Jadrys
Kolejny wielki

sukces NATO:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Okret-NATO-zatopil-piratow;-uciekali-lodeczkami-na-lad,wid,12031380,wiadomosc.html?ticaid=19bb5

Ciekawe ilu tych biedaków zabili  w trakcie tej batalii morskiej?

Data: 2010-03-01 20:27:20
Autor: -he®sk-
Kolejny wielki
On Mon, 01 Mar 2010 20:22:58 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

[...]

 biedacy... popierasz morski bandytyzm ?

--

 HeSk

Data: 2010-03-01 20:33:34
Autor: Jadrys
Kolejny wielki
W dniu 2010-03-01 20:27, -he®sk- pisze:
[...]

Ciekawe ilu tych biedakĂłw zabili  w trakcie tej batalii morskiej?

  biedacy... popierasz morski bandytyzm ?

A cóż w tym zĹ‚ego gdy biedacy uszczuplÄ…  trochÄ™  kieszeĹ„ milionerĂłw, zwĹ‚aszcza tych z bliskiego wschodu?  Jeszcze nikogo nigdy nie zabili.

Data: 2010-03-01 20:39:35
Autor: Jerzy Tabortowski
Kolejny wielki
A cóż w tym złego gdy biedacy uszczuplą trochę kieszeń milionerów,
zwłaszcza tych z bliskiego wschodu? Jeszcze nikogo nigdy nie zabili.

A cóż złego byłoby w tym jakby jakiś "biedak" opróżniłby jadrysową kieszeń, jeszcze nikogo nie zabił ...

Data: 2010-03-01 21:03:38
Autor: Jadrys
Kolejny wielki
W dniu 2010-03-01 20:39, Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

Ponad 20 lat pracowałem ciężko. Bywało że po dwadzieścia godzin na dobę i przez 7 dni w tygodniu. Ale kapitalistycznym wiecznie nienażartym ryjom wystarczył niecały rok żeby mnie pozbawić nieomal całego dorobku życia.. zrobili to skurwysyny pod płaszczykiem rzekomego kryzysu.. O którym p. Tusk mówi że go nie m,a i nie było.

Data: 2010-03-02 18:23:13
Autor: Jerzy Tabortowski
Kolejny wielki
Ponad 20 lat pracowałem ciężko. Bywało że po dwadzieścia godzin na dobę
i przez 7 dni w tygodniu. Ale kapitalistycznym wiecznie nienaĹĽartym
ryjom wystarczył niecały rok żeby mnie pozbawić nieomal całego dorobku
życia.. zrobili to skurwysyny pod płaszczykiem rzekomego kryzysu.. O
którym p. Tusk mówi że go nie m,a i nie było.

Ty nie gadaj o kapitalistach, miałbyś coś przeciwko temu aby jakiś biedak opróżnił Twoją sakiewkę, jest biedniejszy i może bardziej wyzyskany przez "kapitalistyczne nienażarte ryje".

Data: 2010-03-05 20:04:58
Autor: Jadrys
Kolejny wielki
W dniu 2010-03-02 18:23, Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

Ja mĂłwiÄ™ o uszczuplaniu sakiewki  obrzydliwie bogatym armatorom linii ĹĽeglugowych i szajkom naftowym.

Data: 2010-03-01 20:47:55
Autor: Jadrys
Kolejny wielki
W dniu 2010-03-01 20:37, Patric Pattersson pisze:
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hmh4q7$b0o$1news.onet.pl...
A cóż w tym zĹ‚ego gdy biedacy uszczuplÄ…  trochÄ™  kieszeĹ„ milionerĂłw, zwĹ‚aszcza tych z bliskiego wschodu?  Jeszcze nikogo nigdy nie zabili.

Skoro nie zabili tylko okaleczyli, zniszczyli życie i okradli to są dobrzy bo działają jak komuniści?
Kurwa super światopogład.
żebyś się nie zjebał w galoty kiedy ktoś porówna ciebie do Wladimira Ilicza Lenina.

A jesteĹ› pewny, ĹĽe nikogo nie zabili?
Pewny na 100%?

Tak, jestem pewien... Niedawno słuchałem dyskusji w BBC poruszającej temat piractwa. Nie odnotowano nawet pobicia załóg zatrzymywanych statków.

PS. Wg. ciebie: to oni majÄ… z gĹ‚odu zdychać, a jakiĹ› nienaĹĽarty wiecznie kapitalistyczny Ĺ›wiĹ„ski ryj ma sobie kupować setnego  Ferrari czy trzydziesty odrzutowiec?

Data: 2010-03-01 21:06:54
Autor: Jadrys
Kolejny wielki
W dniu 2010-03-01 20:51, Patric Pattersson pisze:
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hmh5la$dl8$1news.onet.pl...
PS. Wg. ciebie: to oni majÄ… z gĹ‚odu zdychać, a jakiĹ› nienaĹĽarty wiecznie kapitalistyczny Ĺ›wiĹ„ski ryj ma sobie kupować setnego  Ferrari czy trzydziesty odrzutowiec?

Ale nie w ten sposób powinno się rozwiązywać tego typu problemy.

Jakoś dziwnie nie rusza ciebie wyzysk Polaków w PLN przy zachodnich od lat cenach i pensje w przeliczeniu porównywalne z zasiłkiem dla bezrobotnych Niemca za ciężkie popierdalanie w tym jebanym kraju z biało-czerwoną szmatą, mimo że to niby twoi rodacy a nie piraty jakieś z Bliskiego Wschodu.

ależ rusza mnie. Rusza mnie kupowanie torebek za ponad 20 tys. zł. podczas gdy innych nie stać na chleb i węgiel do ogrzania domu.

Data: 2010-03-01 12:38:20
Autor: Hans Kloss
Kolejny wielki
On 1 Mar, 21:06, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

ależ rusza mnie. Rusza mnie kupowanie torebek za ponad 20 tys. zł.
podczas gdy innych nie stać na chleb i węgiel do ogrzania domu.

A nie rusza cię że gdy ty obżerasz się szynk± to w Somalii czy Etiopii
dzieci zdychaj± zgłodu? NATYCHMIAST przestań żreć szynkę- zamiast niej
salceson i kaszanka, a zaoszczędzon± w ten sposób kasę do Etiopii!!
Tak post±piłby prawdziwy komunista ;)

Naprawdę bardzo zabawne poczytać ludzi którzy uważaj± że od zabrania
luksusowych dóbr bogatym przybędzie czegokolwiek biednym ;).
A otóż pomy¶l sobie jadrysiu: skórę na ow± torebkę zdarto z węża które
sprzedał ubogiemu rzeĽnikowi ubogi hodowca węży. Następnie trafiła ona
do ubogiego garbarza który j± zmiękczył, a od niego do skromnego
kaletnika. Tenże za ostatnie swoje oszczędno¶ci kupił  również
brylanty oszlifowane przez niebogatego szlifierza z Amsterdamu, które
to brylanty powstały z surowych kamieni wydobytych przez ubogiego
górnika w RPA. Do tego kaletnik  pożyczył z banku kasę na złote
okucia, odlane przez niebogatego jubilera z samorodków  złota
znalezionych  przez całkiem biednego Rosjanina w syberyjskim potoku.
Na koniec z tego wszystkiego ów kaletnik w ci±gu dwóch tygodni
zmontował torebkę, któr± planował sprzedać ze skromnym zyskiem
pozwalaj±cym jego rodzinie przeżyć kolejny miesi±c.
A ty zamierzasz...nie wiem.. ZAKAZAĆ kupowania podobnych torebek?
Dlaczego chcesz takie mnóstwo biednych, ciężko pracuj±cych ludzi
pozbawić Ľródła dochodu? Co komukolwiek z nich (albo komukolwiek z
innych biedaków) przyjdzie z owego zakazu? Powiem ci w tajemnicy- NIC,
nic nikt nie zyska, nie przybędzie od tego ani gram m±ki, ani
plasterek szynki, ani kropelka benzyny. Za to strac± wszyscy ci ludzie
których wymieniłem powyżej zaangażowani w proces wytworzenia owej
drogocennej torebki.
J-23

Data: 2010-03-01 23:20:51
Autor: Jadrys
Kolejny wielki
W dniu 2010-03-01 21:38, Hans Kloss pisze:
[...]

Mam na szynkę ponieważ na ni± ciężko zapracowałem. Nikogo nie okradłem nikomu nie wydarłem ani grosza.

[...]

Ale powiedz sk±d ta paniusia ma pieni±dze na t± torebkę?? Otóż wiedz Hans że ci wszyscy biedni ludzie musieli i j± jej  zafundować, po¶rednio   albo bezpo¶rednio . To oni utrzymuj± t± larwę.  Gdyby ona była prostytutk± , albo chłopk± pracuj±c± na roli, czy wreszcie jak±¶ robotnic± pracuj±c± w fabryce, jednym słowem gdyby pracowała uczciwie, to nie robiłbym jej wyrzutów, może za zapracowane pieni±dze kupować co chce. Niech sobie za roczne wynagrodzenie kupuje torebkę.

Wiedz Hans że w przyrodzie nie ma nic za darmo, - żeby larwa obrastała w tłuszcz to kto¶ ja musi tuczyć. Żeby milioner dopisał sobie kolejne zero do stanu konta to musi je wydrzeć innym.

Data: 2010-03-01 14:50:27
Autor: Hans Kloss
Kolejny wielki
On 1 Mar, 23:20, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Ale powiedz sk±d ta paniusia ma pieni±dze na t± torebkę??
ZAROBIŁA!!!!!!!!!!!!! Ona albo jej m±ż czy kochanek. Które¶ z nich
miało jak±¶ unikaln± w społeczeństwie zdolno¶ć, za któr± członkowie
owego społeczeństwa gotowi byli jemu/jej płacic dużo pieniędzy.
Otóż wiedz Hans że ci wszyscy biedni ludzie musieli i j± jej  zafundować,
To nieprawda. Kochanek tej paniusi z czterema kolegami napisali grę
komputerow± która się rozeszła w ¶wiecie w 5 milionach kopii, na
każdej zarobili 10 dolarów, a dla kogo¶ kto zarobił wła¶nie milion
dolarów torebka za 7 tysięcy dolców to piku¶.

po¶rednio   albo bezpo¶rednio . To oni utrzymuj± t± larwę.
To nieprawda. Ona utrzymuje się sama, siebie i kilka setek innych
ludzi żyj±cych z jej talentu. Ona jest popularn± piosenkark±, na jej
koncerty ludzie wala całe tłumy płac±c po 20 dolców za bilet. Torebka
za 7 tysięcy dolców to dla niej drobiazg bez znaczenia.

Wiedz Hans że w przyrodzie nie ma nic za darmo, - żeby larwa obrastała w
tłuszcz to kto¶ ja musi tuczyć. Żeby milioner dopisał sobie kolejne zero
do stanu konta to musi je wydrzeć innym.

Gówno prawda. Nadal bredzisz za swoimi komuszymi idolami że ekonomia
jest gr± o sumie zerowej A TO NIERAWDA. Jak ty s±siadowi pomalujesz
płot a s±siad tobie naprawi auto to OBAJ ZYSKACIE, a nikt nie stracił..
Jak kochanek tej pani napisał popularn± grę komputerow±  to kaletnik
czę¶ć zarobionej na torebce gotówki wyda na t± grę, podobnie uczyni
hodowca węża z którego skóry jest ta torebka oraz  ów szlifierz
diamentów z Amsterdamu. A górnik z kopalni diamentów, poszukiwacz
złota i jubiler kupi± płytę tej pani bo lubi± jak ¶piewa- kupi± j± za
zarobione po¶rednio na torebce pieni±dze. Ona zyskała torebkę, cała
reszta TEŻ CO¦ ZYSKAŁA, czy to tak trudno poj±ć?  Zanotuj sobie raz na
zawsze że w gospodarce wolnorynkowa to nie ruletka gdzie zysk jednego
jest strat± innego- tu wszyscy mog± wygrać.
J-23

Data: 2010-03-05 20:01:44
Autor: Jadrys
Kolejny wielki
W dniu 2010-03-01 23:50, Hans Kloss pisze:

[...]

Piszesz Hans dobrze i prawidłowo rozumujesz. - wzajemna pomoc sobie, wymienianie się korzy¶ciami ze swojej pracy, wszystko do tego momentu jest ok.

Tylko żeby było uczciwie i sprawiedliwie to trzeba by się pozbyć tego pasożyta żeruj±cego na tych uczciwie pracuj±cych ludziach. Nie może praca jednego osobnika być wyceniana na poziom pracy setek uczciwie pracuj±cych ludzi.

Data: 2010-03-06 09:19:43
Autor: =he®sk=
.Re: Kolejny wielki
On Fri, 05 Mar 2010 20:01:44 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

 [...]

[...]

 tak,tak. wszyscy mamy jednakowe zoladki.  wg ciebie konstruktor/projektant mostu powinien zarabiac  tyle samo co gosciu wbijajacy nity ?

--

 HeSk

Data: 2010-03-07 00:12:01
Autor: Jadrys
.Re: Kolejny wielki
W dniu 2010-03-06 09:19, =he®sk= pisze:
On Fri, 05 Mar 2010 20:01:44 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

  [...]

Tylko żeby było uczciwie i sprawiedliwie to trzeba by się pozbyć tego
pasoĹĽyta ĹĽerujÄ…cego na tych uczciwie pracujÄ…cych ludziach. Nie moĹĽe
praca jednego osobnika być wyceniana na poziom pracy setek uczciwie
pracujÄ…cych ludzi.

  tak,tak. wszyscy mamy jednakowe zoladki.
  wg ciebie konstruktor/projektant mostu powinien zarabiac
  tyle samo co gosciu wbijajacy nity ?

Naturalnie.. Z tym że ten niter powinien dostawać dodatek za szkodliwe warunki pracy.

Data: 2010-03-07 08:56:11
Autor: .he®sk.
.Re: Kolejny wielki
On Sun, 07 Mar 2010 00:12:01 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   tak,tak. wszyscy mamy jednakowe zoladki.
>   wg ciebie konstruktor/projektant mostu powinien zarabiac
>   tyle samo co gosciu wbijajacy nity ?

Naturalnie..

 co? ;o)))))

Z tym że ten niter powinien dostawać dodatek za szkodliwe warunki pracy.

 I CO JESZCZE ?!!  moze projektant powinien mu parzyc kawe ?

--

 HeSk

Data: 2010-03-07 19:14:38
Autor: Jadrys
.Re: Kolejny wielki
W dniu 2010-03-07 08:56, .he®sk. pisze:
[...]

To co słyszałeś, - nie ma absolutnie żadnych powodów żeby konstruktor zarabiał więcej od nitera.

Z tym że ten niter powinien dostawać dodatek za szkodliwe warunki pracy.

  I CO JESZCZE ?!!  moze projektant powinien mu parzyc kawe ?

Niekoniecznie.

Data: 2010-03-01 21:17:20
Autor: Jadrys
Kolejny wielki
W dniu 2010-03-01 21:09, Patric Pattersson pisze:
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hmh6ot$hau$1news.onet.pl...
ależ rusza mnie. Rusza mnie kupowanie torebek za ponad 20 tys. zł. podczas gdy innych nie stać na chleb i węgiel do ogrzania domu.

ale to że mnie kurwy komunistyczne okradły i nie miałem nieraz na chleb jakoś ciebie nie rusza.

Komunista nie kradnie.. Prawdziwy komunista oddaje ostatniÄ… koszule potrzebujÄ…cym.  To musiaĹ‚y być ku..y kapitalistyczne co ciebie okradĹ‚y.

Data: 2010-03-02 08:52:39
Autor: cirrus
Kolejny wielki
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hmh7ce$j81$1news.onet.pl...
W dniu 2010-03-01 21:09, Patric Pattersson pisze:
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hmh6ot$hau$1news.onet.pl...
ależ rusza mnie. Rusza mnie kupowanie torebek za ponad 20 tys. zł. podczas gdy innych nie stać na chleb i węgiel do ogrzania domu.
ale to że mnie kurwy komunistyczne okradły i nie miałem nieraz na chleb jako¶ ciebie nie rusza.
Komunista nie kradnie.. Prawdziwy komunista oddaje ostatni± koszule potrzebuj±cym.  To musiały być ku..y kapitalistyczne co ciebie okradły.

Nie kradnie tylko rabuje, dobrze jeszcze jak rabowany zachowa życie.

--
stevep

Data: 2010-03-05 19:48:05
Autor: Jadrys
Kolejny wielki
W dniu 2010-03-02 08:52, cirrus pisze:

Komunista nie kradnie.. Prawdziwy komunista oddaje ostatni± koszule
potrzebuj±cym.  To musiały być ku..y kapitalistyczne co ciebie okradły.

Nie kradnie tylko rabuje, dobrze jeszcze jak rabowany zachowa życie.

Rabuje rabu¶ a nie komunista. Ja piszę o komunistach a nie o rabusiach.

Data: 2010-03-06 10:09:52
Autor: cirrus
Kolejny wielki
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hmrjl6$tmm$1news.onet.pl...
[...]

To dokladnie to samo, zapytaj kogo¶ kto pamieta czasy przedwojenne, dla większo¶ci ludzi komunista to kurwa i zlodziej.

--
stevep

Data: 2010-03-07 00:09:25
Autor: Jadrys
Kolejny wielki
W dniu 2010-03-06 10:09, cirrus pisze:

[...]

Mogę tylko posłuchać ogłupionego przez przedwojenn± propagande kretyna który nie my¶li samodzielnie.

Data: 2010-03-07 16:46:48
Autor: cirrus
Kolejny wielki
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hmunb0$gqi$2news.onet.pl...
[...]

Eee, pewnie zetkn±ł się przed wojn± z "ideowymi" komunistami.

--
stevep

Data: 2010-03-07 19:13:58
Autor: Jadrys
Kolejny wielki
W dniu 2010-03-07 16:46, cirrus pisze:
[...]

Tak! Masz rację, tylko taki kto¶ kto spotkał się z komunistami może mieć wyrobione zdanie o nich. Cała pozostała reszta to bezmy¶lni powtarzacze zasłyszanych propagandowych bredni.

Data: 2010-03-01 21:18:32
Autor: Jadrys
Kolejny wielki
W dniu 2010-03-01 21:08, Patric Pattersson pisze:
[...]

jakich torebek?
  A cholera jedna je wie co to za torebki... Pewnie z wężowej skĂłry i okuciami ze zĹ‚ota.. moĹĽliwe ze nawet wysadzane maĹ‚ymi brylantami.

Data: 2010-03-01 21:08:23
Autor: u2
Kolejny wielki

PS. Wg. ciebie: to oni maj± z głodu zdychać, a jaki¶ nienażarty wiecznie
kapitalistyczny ¶wiński ryj ma sobie kupować setnego  Ferrari czy
trzydziesty odrzutowiec?

Jaki¶ przykład Jadry¶ ? :)

Data: 2010-03-01 21:19:32
Autor: Jadrys
Kolejny wielki
W dniu 2010-03-01 21:08, u2 pisze:

PS. Wg. ciebie: to oni maj± z głodu zdychać, a jaki¶ nienażarty wiecznie
kapitalistyczny ¶wiński ryj ma sobie kupować setnego  Ferrari czy
trzydziesty odrzutowiec?

Jaki¶ przykład Jadry¶ ? :)

Na co przykłady? Na to że szejk kupuje sobie lotniskowiec tylko po to żeby urz±dzić na nim jednorazowe wy¶cigi wielbł±dów?

Data: 2010-03-01 22:39:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Kolejny wielki

[...]

Takie postępowanie w Polsce nazywa się "sprawiedliwością społeczną" - zabrać temu, co ma i dać temu, co nie ma.
SĹ‚yszÄ™ to od urodzenia (1946 r.)

Bogdan

Data: 2010-03-01 23:30:05
Autor: Jadrys
Kolejny wielki

[...]

No, o sprawiedliwoĹ›ci spoĹ‚ecznej to by moĹĽna mĂłwić gdyby zabierane byĹ‚y tylko majÄ…tki ktĂłre  powstaĹ‚y w nieuczciwy sposĂłb... Tj. - w  wyniku zĹ‚odziejstwa, lichwiarstwa czy w wyniku wykorzystywania innych.

Data: 2010-03-02 12:06:29
Autor: zbig
Kolejny wielki
On 1 Mar, 20:47, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2010-03-01 20:37, Patric Pattersson pisze:

> Użytkownik "Jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci

> Skoro nie zabili tylko okaleczyli, zniszczyli życie i okradli to s±
> dobrzy bo działaj± jak komuni¶ci?
> Kurwa super ¶wiatopogład.
> żeby¶ się nie zjebał w galoty kiedy kto¶ porówna ciebie do Wladimira
> Ilicza Lenina.

> A jeste¶ pewny, że nikogo nie zabili?
> Pewny na 100%?

Tak, jestem pewien... Niedawno słuchałem dyskusji w BBC poruszaj±cej
temat piractwa. Nie odnotowano nawet pobicia załóg zatrzymywanych statków.
Kpisz , czy o droge pytasz?
http://www.tvn24.pl/12691,1621053,0,1,somalijscy-piraci-zabili-kapitana,wiadomosc.html
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/8,80287,5963832.html

Data: 2010-03-02 08:50:43
Autor: cirrus
Kolejny wielki
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hmh46p$933$1news.onet.pl...
[...]

A to nie byli czasem komuni¶ci?

--
stevep

Data: 2010-03-05 20:07:52
Autor: Jadrys
Kolejny wielki
W dniu 2010-03-02 08:50, cirrus pisze:
[...]

Całkiem możliwe że ci "Janosicy" tak. Ale ten strzelaj±cy okręt to tylko pieski na posyłki kapitalistów.

Kolejny wielki