Kolejny worek.

Data: 2013-03-21 09:21:41
Autor: WW
Kolejny worek.
Witam

Kolejny żołnierz poległ broniąc granic i niepodległości swojej ojczyzny - Polski.

Wieczna chwała bojownikom o wolność i niepodległość, śmierć i hańba najeźdźcom.

Aż serce rośnie jak widzimy, na jak dalekich rubieżach obecnie nasi żołnierze bronią naszych granic.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2013-03-21 09:48:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Kolejny worek.

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:kiefur$fg5$2node1.news.atman.pl...
[...]

To graniczymy z Pakistaniem? Ja cię!!! Wielki nasz kraj!!!

zachwycony

Data: 2013-03-21 16:02:54
Autor: miś z okienka
Kolejny worek.

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:514ac94b$0$1252$65785112news.neostrada.pl...

[...]

 no widzisz Bogusiu? A pani w szkole mowila inaczej...

Data: 2013-03-21 19:41:55
Autor: the_foe
Kolejny worek.

[...]

znow nie załapałeś sarkazmu?

--
#foe_pl

Data: 2013-03-21 20:24:38
Autor: jr
Kolejny worek.

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:kifk9f$j0b$2news.dialog.net.pl...

[...]

A czego sie spodziewales?

Data: 2013-03-21 21:37:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Kolejny worek.

[...]

To raczej ty nie załapałeś!

rozbawony

Data: 2013-03-21 21:52:47
Autor: jr
Kolejny worek.

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:514b6f76$0$26690$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A co tu lapac Idzikowski? Wytlumacz nam 'zawilosci' twojego sarkazmu, posmiejemy sie razem.

Data: 2013-03-22 12:38:29
Autor: the_foe
Kolejny worek.

[...]

przyjąłem Twoja wypowiedz za ironię, inaczej musialbym uznac Cie za głupka.
Nie zmienia to faktu, że Twoja odpowiedz była ironią na ironię, która wg Ciebie nie była ironią. Twój problem jest taki, ze robisz to dosc czesto.

--
#foe_pl

Data: 2013-03-21 12:01:21
Autor: Trybun
Kolejny worek.
W dniu 2013-03-21 09:21, WW pisze:
[...]

Akurat interwencja w Afganistanie jest uzasadniona.. Nasza Armia niczym niczemu nie uchybiła - walczy o to samo co zawsze - "o wolność waszą i naszą".. Kto miałby obronić mieszkańców tego kraju przed hordami zagranicznych "bojowników" wieszających tubylców na latarniach?

Data: 2013-03-21 23:26:56
Autor: GoD is The best And Fuck The Rest.
Kolejny worek.
W dniu 2013-03-21 12:01, Trybun pisze:
[...]

Qrwa ta wojna juz tam trwa ponad 20 lat, najpierw ruskie teraz swołocz miedzynarodowa defloruja te piekna kraine.

Co tam jest takiego drogocennego ze walcza o te piaski i gory ?

Data: 2013-03-22 09:33:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Kolejny worek.

Użytkownik "GoD is The best And Fuck The Rest." <ksiazke@piszesz.com> napisał w wiadomości news:kig1f5$1ij$1speranza.aioe.org...
[...]

Piaski i góry?

rozbawiony

Data: 2013-03-22 15:20:55
Autor: Trybun
Kolejny worek.
W dniu 2013-03-21 23:26, GoD is The best And Fuck The Rest. pisze:

[...]

Dla porzadku, - ruscy zostali tam zaproszeni, do pomocy w rozbudowie i zaprowadzeniu porządku. Natomiast USA interweniowały bo stamtąd groziło im realne zagrozenie, no i w obliczu tego co tam wyprawiano z tubylcami..  Jak sam widzisz nie ma żadnych podstaw żeby te interwencje zarówno Ruskich jak i USA w tym kraju nazywać łupieżczymi.

Data: 2013-03-22 16:07:00
Autor: Przemysaw M
Kolejny worek.
Dnia Fri, 22 Mar 2013 15:20:55 +0100, Trybun napisa(a):

W dniu 2013-03-21 23:26, GoD is The best And Fuck The Rest. pisze:

Akurat interwencja w Afganistanie jest uzasadniona.. Nasza Armia niczym
niczemu nie uchybia - walczy o to samo co zawsze - "o wolno wasz i
nasz".. Kto miaby obroni mieszkacw tego kraju przed hordami
zagranicznych "bojownikw" wieszajcych tubylcw na latarniach?

Qrwa ta wojna juz tam trwa ponad 20 lat, najpierw ruskie teraz swoocz miedzynarodowa defloruja te piekna kraine.

Co tam jest takiego drogocennego ze walcza o te piaski i gory ?

Dla porzadku, - ruscy zostali tam zaproszeni, do pomocy w rozbudowie i zaprowadzeniu porzdku. Natomiast USA interwenioway bo stamtd grozio im realne zagrozenie, no i w obliczu tego co tam wyprawiano z tubylcami..  Jak sam widzisz nie ma adnych podstaw eby te interwencje zarwno Ruskich jak i USA w tym kraju nazywa upieczymi.

Gdzie i do czego zostali zaproszeni ruscy? Do pomocy w rozbudowie?!!
Jajcarz z ciebie. --
"Jedn z zalet demokracji jest to, e nikt kto zosta wybrany
nie jest gupszy ni ci co go wybrali. Im gupszy jest ten wybrany, tym gupsi s ci co go wybierali..."

Data: 2013-03-22 22:36:12
Autor: jr
Kolejny worek.

Uytkownik "Przemysaw M" <ObronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa w wiadomoci news:kihrun$usd$1dont-email.me...
[...]

No jak to gdzei? na przyklad do Czechoslowacji byli 'zaproszeni', by odbudowac komunizm nieszczony przez 'wroga agenture'.

Data: 2013-03-22 12:07:33
Autor: WW
Kolejny worek.
W dniu 2013-03-21 12:01, Trybun pisze:
> Kto miałby obronić mieszkańców tego kraju przed hordami
> zagranicznych "bojowników" wieszających tubylców na latarniach?

To się nazywa wypranie mózgu.
Dla Twojej informacji. Te "hordy", to taka sama prawda, jak broń masowego rażenia u Saddama.

Data: 2013-03-22 15:19:50
Autor: Trybun
Kolejny worek.
W dniu 2013-03-22 12:07, WW pisze:
> [...]

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem

Co przez to chcesz powiedzieć - taki Babrak Karmmal sam się powiesił na latarni? To że Talibowie uczestniczący w poskramianiu tubylców w Afganistasnie to nie cudzoziemska zbieranina z Pakistanu?

Data: 2013-03-22 16:06:43
Autor: WW
Kolejny worek.
W dniu 2013-03-22 15:19, Trybun pisze:

Co przez to chcesz powiedzieć - taki Babrak Karmmal sam się powiesił na
latarni? To że Talibowie uczestniczący w poskramianiu tubylców w
Afganistasnie to nie cudzoziemska zbieranina z Pakistanu?

Choćby to, że w Iraku więcej cywili zginęło w czasie okupacji amerykańskiej niż w czasach krwawego Saddama.
Raportu z Afganistanu jeszcze nie ma.

Data: 2013-03-22 18:02:47
Autor: Trybun
Kolejny worek.
W dniu 2013-03-22 16:06, WW pisze:
[...]

Irak to już zupełnie inna sprawa. W tym wypadku miała miejsce niczym nie uzasadniona napaść na suwerenny, nikomu nie zagrażający kraj.

Data: 2013-03-22 18:49:51
Autor: Slawek Kotynski
Kolejny worek.
W dniu 2013-03-22 18:02, Trybun pisze:
Irak to już zupełnie inna sprawa. W tym wypadku miała miejsce niczym nie
uzasadniona napaść na suwerenny, nikomu nie zagrażający kraj.

Poza tym, że Irakijczycy byli masowo mordowani przez własnego przywódcę.

--
Zasady bolszewizmu zagrażają bezpieczeństwu życia i mienia, i prowadzą
do popełniania zbrodni. http://dorzeczy.pl/ http://wiadomosci.wp.pl/

Data: 2013-03-22 19:02:39
Autor: Bogdan Idzikowski
Kolejny worek.

Użytkownik "Slawek Kotynski" <smieciarz@askar.com.pl> napisał w wiadomości news:17iu1a-qda.ln1tower.askar24.pl...
[...]

Ale skubaniec ociągał się. Dopiero Amerykanie i inna międzynarodowa społeczność (w tym Polska), pokazali jak trzeba obchodzić się bronionym narodem. Coś około jeden milion Irakijczyjów znalazło swoje bezpieczne miejsce na cmentarzu. A jak "obrońcy" wyszli, to pozostawili codzienne zamachy bombowe, w których dalej giną ludzie.

doświadczony

Data: 2013-03-22 22:39:44
Autor: jr
Kolejny worek.

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:514c9cc6$0$1253$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Aa... To pewnie ty tam byles Idzikowski, osobiscie poznales, Saddama, Chemicznego Alego i innych 'przywodcow irackiego narodu', czyli komuszkow, ktorych jak zwykle bronisz.

Data: 2013-03-23 21:09:45
Autor: Trybun
Kolejny worek.
W dniu 2013-03-22 18:49, Slawek Kotynski pisze:
[...]

Który był pupilkiem USA, które mu dostarczały broni i innego wyposażenia. Wypowiedział posłuszeństwo to usunęli i tyle w tym temacie, gdy mordował dla nich to był cacy, jak zaczął dla siebie to zaraz Saddamek  bee.

Data: 2013-03-23 23:59:23
Autor: jr
Kolejny worek.

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kil289$c0h$3node2.news.atman.pl...
[...]

Zebys wiedzial Trybunie!
Pupilkiem USA byl swego czasu Jozef Stalin, Kim Ir Sen, Cho Szi Min, Bin Laden... Dawali takim ludziom kase, zeby oszczedzac wlasnych zolnierzy, a potem ginelo ich coraz wiecej..

Data: 2013-03-24 09:33:17
Autor: Trybun
Kolejny worek.
W dniu 2013-03-23 23:59, jr pisze:

[...]

Akurat tych wymienionych przez ciebie to tylko sojusznicy USA, a nie ich pieski na łańcuchu, gotowe spełnić każde życzenie swojego pana, jak Saddam.

Data: 2013-03-24 14:38:07
Autor: jr
Kolejny worek.

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kimdoe$ki0$2node2.news.atman.pl...
[...]

No pewnie ze nie pieski... Wilcze szczenie tez slicznie wyglada, dokad mu zabki nie wyrosna.

, gotowe spełnić każde życzenie swojego pana, jak Saddam.

Jakie zyczenie USA wypelnil Saddam?

Data: 2013-03-22 16:11:04
Autor: Przemysaw M
Kolejny worek.
Dnia Fri, 22 Mar 2013 15:19:50 +0100, Trybun napisa(a):

W dniu 2013-03-22 12:07, WW pisze:
W dniu 2013-03-21 12:01, Trybun pisze:
Kto miaby obroni mieszkacw tego kraju przed hordami
zagranicznych "bojownikw" wieszajcych tubylcw na latarniach?

To si nazywa wypranie mzgu.
Dla Twojej informacji. Te "hordy", to taka sama prawda, jak bro masowego raenia u Saddama.

Pozdrawiam
WW
Tylko pod tym krzyem, tylko pod tym znakiem
 Polska bdzie wioch a Polak burakiem.

Co przez to chcesz powiedzie - taki Babrak Karmmal sam si powiesi na latarni? To e Talibowie uczestniczcy w poskramianiu tubylcw w Afganistasnie to nie cudzoziemska zbieranina z Pakistanu?

Wyobra sobie, e nie. Moi znajomi ktrzy byli tam widzieli wiecej ni ty
przez cae swoje zasrane ycie. Zapeniam ci, afgaskich wieniakw nie
wiesza na latarniach cudzoziemska zbieranina. Gwno wiesz chopie o tamtych
realiach.

Data: 2013-03-22 18:14:44
Autor: GoD is The best And Fuck The Rest.
Kolejny worek.
W dniu 2013-03-22 16:11, Przemysaw M pisze:
[...]

A co ci tqoi znajomi tam robili ? Niesli im szczytne idealy kapitalizmu ?

Chcieli zobaczyc pewnie co by tu jeszcze mozna bylo spierdolic i zdeflorowac.

Data: 2013-03-22 23:40:29
Autor: jr
Kolejny worek.

Uytkownik "Przemysaw M" <ObronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa w wiadomoci news:kihs6b$162$1dont-email.me...
[...]

Talibowie uciekli do Pakistanu, co nie znaczy,  ze  stamtad pochodza. Moga pochodzic z roznych czesci swiata, lecz Talibow wyszkolil wojskowy wywiad GRU.
W czasie sowieckiej okupacji Afganistanu glowne walki toczyly sie o 'krolestwo Masuda' - nigdy nie zdobyt doline Pandz Szir. I to na szachu Masudzie spoczywal glowny ciezar obrony kraju.  Talibowie nigdy nie mmieli takiego strategicznego miejsca i wszystko wskazuje na to, ze byli tam opozycja koncesjonowana. Stara sowiecka taktyka wyprobowana w innych krajach - wychodzimy, ale nasi pozostana i beda nadal macic.

Data: 2013-03-23 21:09:40
Autor: Trybun
Kolejny worek.
W dniu 2013-03-22 23:40, jr pisze:

Talibowie uciekli do Pakistanu, co nie znaczy,  ze  stamtad pochodza. Moga pochodzic z roznych czesci swiata,

I tak jest, s to uczniowie szk koranicznych z caego wiata, najwyej jaki odsetek ich pochodzi z Afganistanu.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy..
  Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-03-24 00:12:15
Autor: jr
Kolejny worek.

Uytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa w wiadomoci news:kil288$c0h$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2013-03-22 23:40, jr pisze:

Talibowie uciekli do Pakistanu, co nie znaczy,  ze  stamtad pochodza. Moga pochodzic z roznych czesci swiata,

I tak jest, s to uczniowie szk koranicznych z caego wiata

Jaka 'szkola', taki Koran.
A o teologii wyzwolenia towarzysz slyszal?

Data: 2013-03-24 09:32:55
Autor: Trybun
Kolejny worek.
W dniu 2013-03-24 00:12, jr pisze:

[...]

Nie, nie syszaem. Nie pomylie czego z Frontem Wyzwolenia Narodowego, suko?

Data: 2013-03-24 14:51:16
Autor: jr
Kolejny worek.

Uytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa w wiadomoci news:kimdoe$ki0$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie, nie syszaem.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Teologia_wyzwolenia

Teoria i praktyka rewolucji islamskiej jest muzulmanskim odpowiednikiem teologii wyzwolenia. Obie ideologie powstawaly w moskiewskim zaciszu gabinetow GRU.

Data: 2013-03-22 23:27:24
Autor: jr
Kolejny worek.

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:kihe1u$g38$4node1.news.atman.pl...
> [...]

To się nazywa wypranie mózgu.
Dla Twojej informacji. Te "hordy", to taka sama prawda, jak broń masowego rażenia u Saddama.

Kto wytrul tysiace Kurdow gazem bojowym?
Dla mnie nie wazne jest, czy ktos znalazl u Saddama jakies swinstwo, czy on sam je zniszczyl/wyslal do diabla. Wazne jest, ze ten komuch ziemie gryzie zamiast zalewac swiat gownem.

Kolejny worek.