Kolejny worek.

Data: 2013-03-21 09:48:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Kolejny worek.

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:kiefur$fg5$2node1.news.atman.pl...
Witam

Kolejny żołnierz poległ broniąc granic i niepodległości swojej ojczyzny - Polski.

Wieczna chwała bojownikom o wolność i niepodległość, śmierć i hańba najeźdźcom.

Aż serce rośnie jak widzimy, na jak dalekich rubieżach obecnie nasi żołnierze bronią naszych granic.

To graniczymy z Pakistaniem? Ja cię!!! Wielki nasz kraj!!!

zachwycony

Data: 2013-03-21 16:02:54
Autor: miś z okienka
Kolejny worek.

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:514ac94b$0$1252$65785112news.neostrada.pl...

[...]

 no widzisz Bogusiu? A pani w szkole mowila inaczej...

Data: 2013-03-21 19:41:55
Autor: the_foe
Kolejny worek.

[...]

znow nie załapałeś sarkazmu?

--
#foe_pl

Data: 2013-03-21 19:59:34
Autor: WW
Kolejny worek.
W dniu 2013-03-21 19:41, the_foe pisze:

znow nie załapałeś sarkazmu?

Ciebie to dziwi?

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2013-03-21 20:24:38
Autor: jr
Kolejny worek.

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:kifk9f$j0b$2news.dialog.net.pl...

[...]

A czego sie spodziewales?

Data: 2013-03-21 21:37:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Kolejny worek.

[...]

To raczej ty nie załapałeś!

rozbawony

Data: 2013-03-21 21:52:47
Autor: jr
Kolejny worek.

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:514b6f76$0$26690$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A co tu lapac Idzikowski? Wytlumacz nam 'zawilosci' twojego sarkazmu, posmiejemy sie razem.

Data: 2013-03-22 12:38:29
Autor: the_foe
Kolejny worek.

[...]

przyjąłem Twoja wypowiedz za ironię, inaczej musialbym uznac Cie za głupka.
Nie zmienia to faktu, że Twoja odpowiedz była ironią na ironię, która wg Ciebie nie była ironią. Twój problem jest taki, ze robisz to dosc czesto.

--
#foe_pl

Kolejny worek.