Kolejny wyłudzacz kasy?

Data: 2012-06-22 16:54:39
Autor: AL
Kolejny wyłudzacz kasy?
http://www.e-wykroczenia.pl/rejestracja.html

przeczytac ponizszy regulamin - §3.p 4

Definicje terminĂłw uĹźytych w niniejszym regulaminie:
1. Serwis – serwis internetowy służący świadczeniu usługi oraz dostarczeniu rozrywki.
2. Usługa – odpłatne udostępnianie Użytkownikowi kodu dostępu celem pobrania aktualnej mapy fotoradarów w Polsce
3. Użytkownik – osoba pełnoletnia lub niepełnoletnia, która uzyskała zgodę swoich przedstawiciel ustawowych lub opiekunów na korzystanie z usług serwisu.
§3
Zasady korzystania z serwisu:
1. Serwis polega na udostępnianiu jednorazowego kodu dostępu, który umożliwia pobranie aktualnej mapy fotoradarów w Polsce oraz na dostarczeniu Użytkownikom rozrywki.
2. Za wyjątkiem świadczenia usługi, o której mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, serwis internetowy ma charakter rozrywkowy. Organizator oświadcza, iż zdjęcia oraz komunikat (wyniki), które ukazują się na stronie serwisu po ukończeniu procesu wyszukiwania mają charakter przykładowy i nie są prawdziwe.
3. Celem zakupu kodu dostępu umożliwiającego pobranie programu należy wysłać dwie wiadomości sms o treści RADARY pod numer 92560 albo dokonać weryfikacji PayPal.
4. Koszt wysłania jednej wiadomości SMS to 25 zł netto (30,75 zł z VAT). Koszt wysłania wiadomości jest niezależny od planu taryfowego abonenta. Całkowita cena usługi to 50 zł netto (61,50 zł z VAT). Obydwa SMS-y należy wysłać z tego samego numeru telefonu. Koszt weryfikacji PayPal do pobrania programu wynosi 0,50 zł (0,62 zł z VAT).

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-06-22 18:37:34
Autor: Bydlę
Kolejny wyłudzacz kasy?
On 2012-06-22 16:54:39 +0200, AL <adam@skads.tam> said:

http://www.e-wykroczenia.pl/rejestracja.html

przeczytac ponizszy regulamin - §3.p 4
4. Koszt wysłania jednej wiadomości SMS to 25 zł netto (30,75 zł z VAT)

I dlaczego nazywasz wyłudzaczem kogoś, kto podaje w regulaminie koszt usługi?
Możesz go nazwać nieukiem, debilem czy giertychowskim maturzystą, ale skoro jawnie ostrzega ile bierze pieniędzy i za co, to co cię drażni?
....bo nie pokazało ci twojego auta?

--
Bydlę

Data: 2012-06-22 19:02:39
Autor: JK
Kolejny wyłudzacz kasy?
On 2012-06-22 16:54:39 +0200, AL
<adam@skads.tam> said:

http://www.e-wykroczenia.pl/rejestracja.html

I dlaczego....

Giertychowski maturzysta.

--
JK

Data: 2012-06-23 17:30:56
Autor: Bydlę
Kolejny wyłudzacz kasy?

On 2012-06-22 16:54:39 +0200, AL
<adam@skads.tam> said:

http://www.e-wykroczenia.pl/rejestracja.html

I dlaczego....

Giertychowski maturzysta.

Autor strony? Tak.

--
Bydlę

Data: 2012-06-22 19:15:28
Autor: z
Kolejny wyłudzacz kasy?
W dniu 2012-06-22 18:37, Bydlę pisze:
I dlaczego nazywasz wyłudzaczem kogoś, kto podaje w regulaminie koszt
usługi?

Nie pamiętam czy kiedyś ta strona tak wyglądała ale teraz na standardowym ekranie laptopa nawet nie widać tego drobnego druczku jakże fantastycznie zlewajacego się z tłem strony.

Nie chce mi się rozpisywać o ludziach broniących naciągaczy.
Napiszę tylko że nie dość starannie potencjalny klient został poinformowany o towarze jaki ma otrzymać a za takie postępowanie w polskim prawie nakładane są przynajmniej kary. Patrz loterie smsowe.

Data: 2012-06-22 20:06:22
Autor: Lort
Kolejny wyłudzacz kasy?
Kto: z Gdzie:  pl.misc.samochody Kiedy: 22.06.2012, 19:15:28
[...]

To prawda, ale:

<cytat>
Wykup dostęp

Aby zobaczyć szczegóły skorzystaj z promocyjnej opłaty. Po wprowadzeniu
kodu otrzymasz aktualną mapę fotoradarów, dzięki której będziesz mógł
skuteczniej i bezpieczniej podróżować po Polskich drogach.

    * 1. Wyślij SMS na numer 92560 o treści RADARY(koszt 30,75 zł z VAT)
</cytat>

[...]

Cóż, powiedzmy, że kwestia sporna.

--
Llort

Data: 2012-06-22 20:18:29
Autor: z
Kolejny wyłudzacz kasy?
W dniu 2012-06-22 20:06, Lort pisze:

[...]

Nie zaprzeczysz że wyszukane przekroczenie = kłamstwo (cofniesz i wyświetla co innego)
Nie zaprzeczysz że nie ma mowy że tego zdjęcia nie dostaniesz (wielki przycisk zobacz zdjęcie)
Jest mowa że dostaniesz mapę radarów (taka promocyjna oferta = bonus)

Krótko mówiąc przynajmniej niestaranne poinformowanie o towarze.

Data: 2012-06-22 20:35:40
Autor: Lort
Kolejny wyłudzacz kasy?
Kto: z Gdzie:  pl.misc.samochody Kiedy: 22.06.2012, 20:18:29
 Cóż, powiedzmy, że kwestia sporna.
Nie zaprzeczysz że wyszukane przekroczenie = kłamstwo (cofniesz i wyświetla co innego)

No dobra, poświęcę chwilę na tę - pożal się Boże - stronę.

Na dzień dobry dostaje się dość debilny, ale w jakiś tam sposób
przemyślany tekst; tak wyrywkowo:

"W związku z nie upublicznieniem dostępu do bazy danych"

Dojrzałeś to "nie" jak czytałeś powyższe zdanie? Tak z ciekawości pytam.

"serwis, który umożliwi sprawdzenie czy fotoradar mógł zrobić zdjęcie!"

Mapa fotoradarów spełnia tę zapowiedź.

Dalsza część jest równie głupia, za to bardziej wątpliwa. Ale
najbardziej dali ciała z tym, że nie zaptaszyli domyślnie akceptacji
regulaminu, ew. nie wymusili tejże przy przechodzeniu do dalszej części.
Tyle że to akurat mogą planować zmienić przy pierwszym pozwie...

Nie zaprzeczysz że nie ma mowy że tego zdjęcia nie dostaniesz (wielki przycisk zobacz zdjęcie)

E tam, dostaniesz zdjęcie mapy fotoradarów i cio?
Jest mowa że dostaniesz mapę radarów (taka promocyjna oferta = bonus)

Promocyjna opłata, nie oferta. Po prostu taniej liczą.

Krótko mówiąc przynajmniej niestaranne poinformowanie o towarze.

Toteż napisałem, że kwestia sporna. Z uczciwością nie ma nic wspólnego,
ale widać, że sie starali o odwłokochrony.

--
Llort

Data: 2012-06-23 08:26:08
Autor: z
Kolejny wyłudzacz kasy?
W dniu 2012-06-22 20:35, Lort pisze:
[...]

Szkoda czasu. Wszystko jest jasne.
Klient ma zrozumieć że dostanie zdjęcie. Pisze się to niejasno, dodaje jakąś mapę za kasę ale chodzi o to żeby zrozumiał że dostanie zdjęcie tego jego przewinienia.
Ja to nazywam WYŁUDZENIEM a przynajmniej niestarannością w informowaniu klienta. Takie działanie nie jest tylko nie moralne i można sobie pobiadolić. Takie działanie jest karane przez polskie prawo.

PS. Takich drobnych "cfaniaczków" trzeba doprowadzać do porządku za młodu bo w przyszłości pozwolą sobie na więcej.

Data: 2012-06-23 17:42:06
Autor: Bydlę
Kolejny wyłudzacz kasy?
On 2012-06-23 08:26:08 +0200, z <zch280672@gazeta.pl> said:

[...]

Nie, w regulaminie wyraźnie napisano co kupujesz.
Może przeczytasz w końcu?

 Takich drobnych "cfaniaczków"

Za to powinni do pierdla wsadzać. CWANIAKÓW!
;>>>

 trzeba doprowadzać do porządku za młodu bo w przyszłości pozwolą sobie na więcej.

Żówno, za przeproszeniem, prawda.
Im takich będzie więcej, tym bardziej będziemy mieli myślące społeczeństwo.
Twoja metoda wygeneruje bandę bezmózgich debilów.

--
Bydlę

Data: 2012-06-23 20:15:35
Autor: z
Kolejny wyłudzacz kasy?
W dniu 2012-06-23 17:42, Bydlę pisze:
Nie, w regulaminie wyraźnie napisano co kupujesz.
Może przeczytasz w końcu?

Pogódź się w końcu z tym że żyjesz w przeżartej socjalizmem UE a tu konsument jest chroniony w sposób taki że drobny druczek w regulaminie nie wystarcza.

Trzeba było zasięgnąć języka i pomyśleć przed referendum akcesyjnym a nie teraz wylewać żale

Za to powinni do pierdla wsadzać. CWANIAKÓW!
;>>>
cfaniaczek to ten co chciałby być cwaniakiem. Nie stać go na coś ambitniejszego i potrafi tylko spłodzić żenującą stronę internetową
:-)

Im takich będzie więcej, tym bardziej będziemy mieli myślące społeczeństwo.
Twoja metoda wygeneruje bandę bezmózgich debilów.

To nie jest moja metoda. To jest metoda ustroju w którym żyję, muszę znać jego zasady i jakoś dawać sobie radę.
Wiem. Mogę się wyprowadzić. Wskaż kierunek bo przecież Tobie też to nie pasuje.

Data: 2012-06-25 17:17:12
Autor: Bydlę
Kolejny wyłudzacz kasy?
On 2012-06-23 20:15:35 +0200, z <zch280672@gazeta.pl> said:

[...]

Ja?! Ja przeczytałem regulamin i wiem, czym handlują na tej stronie i za ile.
Poza tym kłamiesz; "druczek w regulaminie".
W regulaminie jest to napisane wyraźnie i normalnym stopniem pisma.
;>>>

Trzeba było zasięgnąć języka i pomyśleć przed referendum akcesyjnym a nie teraz wylewać żale

Ja wylewam?!
Kto tu broni (siebie?) idiotów, którzy :kupują: bez przeczytania dostępnego regulaminu?
Bo ja stoję murem za osobnikami myślącymi (tyle, że oni nie wysłali tam żandego SMSa, bo...
....tak! bo czytali regulamin!).

Za to powinni do pierdla wsadzać. CWANIAKÓW!
;>>>
cfaniaczek

Żółta kartka.
Serio.

Im takich będzie więcej, tym bardziej będziemy mieli myślące społeczeństwo.
Twoja metoda wygeneruje bandę bezmózgich debilów.

To nie jest moja metoda.

To dlaczego jej tak bronisz?

 To jest metoda ustroju w którym żyję, muszę znać jego zasady
                                        ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

I tu cię mam - żeby znać zasady, trzeba PRZECZYTAĆ REGULAMIN.
To nie boli...
;>

Wiem. Mogę się wyprowadzić.

A co mnie obchodzi gdzie chcesz mieszkać?
To twoja sprawa, nie moja.

Wskaż kierunek bo przecież Tobie też to nie pasuje.

???
Zacytuj, proszę, że mi nie pasuje fakt wysyłania przez idiotów pieniądzy komu chcą.

--
Bydlę

Data: 2012-06-25 18:20:16
Autor: z
Kolejny wyłudzacz kasy?
W dniu 2012-06-25 17:17, Bydlę pisze:
W regulaminie jest to napisane wyraźnie i normalnym stopniem pisma.
;>>>

Uśmiałem się po pachy :-)

Kto tu broni (siebie?) idiotów, którzy :kupują: bez przeczytania
dostępnego regulaminu?

Kto tu broni przestępców i neguje obowiązujące prawo :-)

To dlaczego jej tak bronisz?

Bo nie lubię "cfaniaczków"

[...]

Żeby coś podkreślić i napisać wielkimi literami trzeba jeszcze zrozumieć co się przeczytało :-)
(patrz niedozwolone klauzule)

Zacytuj, proszę, że mi nie pasuje fakt wysyłania przez idiotów pieniądzy
komu chcą.

Nie podoba Ci się sankcja za przewinienie o jakim tu mówimy.
Znowu nie czytasz ze zrozumieniem.

Data: 2012-06-23 17:35:49
Autor: Bydlę
Kolejny wyłudzacz kasy?
On 2012-06-22 20:18:29 +0200, z <zch280672@gazeta.pl> said:

Krótko mówiąc przynajmniej niestaranne poinformowanie o towarze

Ekhem, mijasz się z prawdą.
W regulaminie wyraĹşnie jest napisane:

"2. Usługa – odpłatne udostępnianie Użytkownikowi kodu dostępu celem pobrania aktualnej mapy fotoradarów w Polsce"

Więc wiesz, że kupujesz mapę.
;>

"4. Koszt wysłania jednej wiadomości SMS to 25 zł netto (30,75 zł z VAT). "

I wiesz za ile.
;>>>

--
Bydlę

Data: 2012-06-23 17:33:41
Autor: Bydlę
Kolejny wyłudzacz kasy?
On 2012-06-22 19:15:28 +0200, z <zch280672@gazeta.pl> said:

[...]

I tu robimy STOP.
Jeśli nie znasz regulaminu świadczenia usługi, TO NIE JESTEŚ W STANIE Z NIEJ SKORZYSTAĆ!
;>>>

Napiszę tylko że nie dość starannie potencjalny klient został poinformowany o towarze jaki ma otrzymać

Bardzo starannie - regulamin jest czytelny i pisany czarnym na białym.
Tyle, że trzeba myśleć PRZED działaniem, a nie po...
;>>>

--
Bydlę

Data: 2012-06-23 10:41:20
Autor: AL
Kolejny wyłudzacz kasy?
On 2012-06-22 16:54:39 +0200, AL <adam@skads.tam> said:

[...]

bo jak wpiszesz numer to zobaczysz info: wyslij sms'a za 60gr (a nie 25pln)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-06-23 17:43:35
Autor: Bydlę
Kolejny wyłudzacz kasy?

On 2012-06-22 16:54:39 +0200, AL <adam@skads.tam> said:

[...]

1. nie wpiszę numeru, bo na głónej stronie są informacje w sposób jawny ostrzegające przed tym
2. zgodnie z regulaminem zapłaciłbym stosownie do wybranej metody.
(ale na cholerę mi mapa fotoradarów?!)

;>>>

--
Bydlę

Data: 2012-06-23 18:49:53
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Kolejny wyłudzacz kasy?

On 2012-06-22 16:54:39 +0200, AL <adam@skads.tam> said:

[...]

A ja, dla jaj, wpisałem nr auta, które posiadałem w latach 2006-2009. Po sprzedaży, wiem, że zostało przerejestrowane na inne tablice (z DW na DWR). A tu jeszcze przed wpisaniem kodu z smsa (oczywiście go nie wysłałem), strona pokazuje wykroczenie z maja br.
OIDW nie ma w Polsce rotacji tablic rejestracyjnych.
Zresztą - wpisanie nieistniejącego jeszcze nr-u rej. skutkuje również wskazaniem "wykroczeń". Nr DW999ZZ (który jeszcze długo nie będzie wydany we Wrocławiu), ma ponoć 3 wykroczenia w ostatnich 3 miesiącach. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-06-23 19:32:13
Autor: Shrek
Kolejny wyłudzacz kasy?
On 2012-06-23 18:49, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

[...]

Za bardzo się napinasz z tymi numerami. Możesz wpisać cokolwiek.

Shrek.

Data: 2012-06-23 19:49:37
Autor: marcin
Kolejny wyłudzacz kasy?
Za bardzo się napinasz z tymi numerami. Możesz wpisać cokolwiek.

Shrek.

bystrzak z niego :>

Data: 2012-06-24 11:44:58
Autor: nazgul
Kolejny wyłudzacz kasy?
W dniu 2012-06-23 19:32, Shrek pisze:
On 2012-06-23 18:49, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

[...]

we wcześniejszej odsłonie tak
np "dupa" działała
ale teraz juĹź nie.

Data: 2012-06-24 11:54:49
Autor: Shrek
Kolejny wyłudzacz kasy?
On 2012-06-23 18:49, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

[...]

Jak nie, jak tak?

Shrek

Data: 2012-06-24 12:28:21
Autor: nazgul
Kolejny wyłudzacz kasy?
On 2012-06-23 18:49, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

[...]

aaa fakt, pomyliło mi się
ale "huj" nie działa
a juĹź "chuj" tak. ;-)
nie wysilili się.

Data: 2012-06-24 13:10:09
Autor: Shrek
Kolejny wyłudzacz kasy?
On 2012-06-24 12:28, nazgul wrote:

[...]

Prawdę mówiąc po dupie właśnie chuja sprawdziłem;) Widać inteligent - wie jak się poprawnie pisze;)

Shrek.

Data: 2012-06-26 00:50:05
Autor: Marek Kowalczyk (chess_m)
Kolejny wyłudzacz kasy?
On 2012-06-24 12:28, nazgul wrote:

> [...]
> nie wysilili się.

Prawdę mówiąc po dupie właśnie chuja sprawdziłem;) Widać inteligent - wie jak się poprawnie pisze;)

E tam :) sprawdzaja tylko czy tekst ma ponad 3 znaki

$(function() {
$('input#carSearch').click(function() {
if($('input#carNumber').val().trim().length < 4) {
alert('Wprowadź numer rejestracyjny pojazdu.');
return false;
}
});
});

--
BR MArek

Data: 2012-06-23 20:18:47
Autor: z
Kolejny wyłudzacz kasy?

A ja, dla jaj, wpisałem nr auta, które posiadałem w latach 2006-2009.

No nie mogę :-) Przecież po wpisaniu 12345 też wyskakuje wykroczenie a po cofnięciu inne za każdym razem. Co tu sprawdzać?

Data: 2012-06-23 20:44:51
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Kolejny wyłudzacz kasy?
W dniu 2012-06-23 20:18, z pisze:

A ja, dla jaj, wpisałem nr auta, które posiadałem w latach 2006-2009.

No nie mogę :-) Przecież po wpisaniu 12345 też wyskakuje wykroczenie a
po cofnięciu inne za każdym razem. Co tu sprawdzać?

Nic. Bo to, że nie ma żadnej bazy, to wiadome. Durny skrypt. Pytanie: kto jest debilem - autor strony, czy ci, którzy wyślą jednak smsa za równowartość średnio dobrej półlitrówki?

Data: 2012-06-23 22:59:05
Autor: z
Kolejny wyłudzacz kasy?

Nic. Bo to, że nie ma żadnej bazy, to wiadome. Durny skrypt. Pytanie:
kto jest debilem - autor strony, czy ci, którzy wyślą jednak smsa za
równowartość średnio dobrej półlitrówki?

Moim zdaniem ważniejsze jest pytanie dlaczego ta strona jeszcze funkcjonuje.

Data: 2012-06-23 23:50:31
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Kolejny wyłudzacz kasy?
W dniu 2012-06-23 22:59, z pisze:

[...]

Tu akurat odpowiedź jest prosta: bo za mało wokół niej szumu.

Data: 2012-06-25 17:19:59
Autor: Bydlę
Kolejny wyłudzacz kasy?
On 2012-06-23 22:59:05 +0200, z <zch280672@gazeta.pl> said:

Moim zdaniem ważniejsze jest pytanie dlaczego ta strona jeszcze funkcjonuje

Bo nie ma w RP zakazu sprzedaży mapy fotoradarów.
I niech sobie jest - przecież NIKT normalny nie wyśle pieniędzy...
;>>>

--
Bydlę

Data: 2012-06-25 14:42:32
Autor: to
Kolejny wyłudzacz kasy?
begin Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Pytanie: kto
jest debilem - autor strony, czy ci, którzy wyślą jednak smsa za
równowartość średnio dobrej półlitrówki?

Debilami są oczywiście ci, którzy wysyłają sms-y. Autor jest po prostu oszustem.

Kolejny wyłudzacz kasy?