Kolejny wypadek...

Data: 2016-06-15 02:47:20
Autor: Bolko
Kolejny wypadek...
Jest obok mojego rodzinnego domu powyższy odcinek.
http://www.gazetakrakowska.pl/wiadomosci/nowy-sacz/a/lososina-dolna-tragiczny-wypadek-zginely-dwie-osoby-zdjecia-wideo,10103280/

To jest kolejny wypadek na tym odcinku.

Teraz małżeństwo z tirem
Na wiosnę pani z Autobusem.
A i były inne historie.
W żadnym z tych przypadków nie było dużej prędkości a jednak się wydarzyły.
Wiec może tak jest że tylko albo siedzenie na tyłku albo odcięcie ludzi od kierownicy sprawi że takie historie się nie wydarzą.

Data: 2016-06-15 04:27:02
Autor: garus.krzysztof
Kolejny wypadek...
W dniu środa, 15 czerwca 2016 11:47:21 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
[...]

Orientujesz się jaka jest przyczyna że "Osoba, która kierowała osobowym fiatem zjechała na przeciwległy pas" ?

Może da się coś tam poprawić?

--
bajcik

Data: 2016-06-15 05:00:41
Autor: Bolko
Kolejny wypadek...
W dniu środa, 15 czerwca 2016 13:27:04 UTC+2 użytkownik garus.k....@gmail.com napisał:
> [...]

Orientujesz się jaka jest przyczyna że "Osoba, która kierowała osobowym fiatem zjechała na przeciwległy pas" ?

Na wiosnę 40 letnia kobieta jadąc po dzieci wjechała autobusowi pod koła wyjeżdżając z podporządkowanej.
Teraz to samo tylko facet.
Ludzie na wsi różne rzeczy mówią.
Po lewej kilometr prostej po prawej to samo.
Ani TIR ani Autobus nie mogli >90 km/h.

Chyba tylko skrzyżowania bezkolizyjne

a tu inne:
już nawet tag ma gazeta http://www.gazetakrakowska.pl/tag/wypadek-lososina-dolna/

WTF?

Data: 2016-06-17 11:14:35
Autor: cyklista
Kolejny wypadek...
garus.krzysztof@gmail.com pisze:
[...]

Chciała wyprzedzać ale nie zauważyła ciężarówki?

ale najlepiej to dorobić historie o polach magnetycznych, żyle wodnej, kosmitach oślepiających itd...

Potem zrobić ograniczenie do 50 bo szybciej jest niebezpiecznie i każdy będzie zadowolony oprócz normalnych kierowców.

Data: 2016-06-15 10:46:33
Autor: masti
Kolejny wypadek...
Bolko wrote:

[...]

każdy wypadek ma przyczynę. Poza zupełnie losowymi przypadkami awarii
większość zaczyna się od olania podstawowych zasad bezpieczeństwa przez
kogoś. Jakigoś miszcza kierownicy co jak Cavallino musi zapieprzać bo
jazda nie jest dla leszczy, albo kogoś kto oleje wymianę opon bo
przecież 10letnie są dobre itd. --

Data: 2016-06-15 12:30:56
Autor: elmer radi radisson
Kolejny wypadek...
On 2016-06-15 11:47, Bolko wrote:

[...]

Mnie droga Brzesko-NS, jako skladowa w drodze do Krynicy, wryla sie na
stale w pamiec jako: duzy ruch, sznur ciezarowek, sporo kretych
zawijasow, do tego tu i owdzie piesi na skraju jezdni. Razem = duzo
emocjonujacych sytuacji w szczegolnosci zwiazanych z wyprzedzaniem
tychze ciezarowek, jak tylko nadarzy sie komus okazja i widzi
ze powinien zmiescic sie w tych 2-3 metrach przed kims z przeciwka.

Notabene jechalem tamtedy w zyciu tylko z 5-6 razy, ale to wystarczylo
zeby gdzies w polowie drogi miedzy Lososina a NS zaliczyc wjazd w tyl
mojego pojazdu w wykonaniu jakiegos lokalnego mistrza kierownicy.

Czy przypadkiem nie bylo akcji ze m.in. wlasciciel Fakro pisal
jakis list odnosnie budowy lepszej drogi w kierunku autostrady?

--

memento lorem ipsum

Kolejny wypadek...