Kolejny wypadek...

Data: 2016-06-15 10:46:33
Autor: masti
Kolejny wypadek...
Bolko wrote:

Jest obok mojego rodzinnego domu powyższy odcinek.
http://www.gazetakrakowska.pl/wiadomosci/nowy-sacz/a/lososina-dolna-tragiczny-wypadek-zginely-dwie-osoby-zdjecia-wideo,10103280/

To jest kolejny wypadek na tym odcinku.

Teraz małżeństwo z tirem
Na wiosnę pani z Autobusem.
A i były inne historie.
W żadnym z tych przypadków nie było dużej prędkości a jednak się wydarzyły.
Wiec może tak jest że tylko albo siedzenie na tyłku albo odcięcie ludzi od kierownicy sprawi że takie historie się nie wydarzą.

każdy wypadek ma przyczynę. Poza zupełnie losowymi przypadkami awarii
większość zaczyna się od olania podstawowych zasad bezpieczeństwa przez
kogoś. Jakigoś miszcza kierownicy co jak Cavallino musi zapieprzać bo
jazda nie jest dla leszczy, albo kogoś kto oleje wymianę opon bo
przecież 10letnie są dobre itd. --

Kolejny wypadek...