Kolejny wypadek...

Data: 2016-06-15 04:27:02
Autor: garus.krzysztof
Kolejny wypadek...
W dniu środa, 15 czerwca 2016 11:47:21 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
Jest obok mojego rodzinnego domu powyższy odcinek.
http://www.gazetakrakowska.pl/wiadomosci/nowy-sacz/a/lososina-dolna-tragiczny-wypadek-zginely-dwie-osoby-zdjecia-wideo,10103280/

To jest kolejny wypadek na tym odcinku.

Teraz małżeństwo z tirem
Na wiosnę pani z Autobusem.
A i były inne historie.
W żadnym z tych przypadków nie było dużej prędkości a jednak się wydarzyły.
Wiec może tak jest że tylko albo siedzenie na tyłku albo odcięcie ludzi od kierownicy sprawi że takie historie się nie wydarzą.

Orientujesz się jaka jest przyczyna że "Osoba, która kierowała osobowym fiatem zjechała na przeciwległy pas" ?

Może da się coś tam poprawić?

--
bajcik

Data: 2016-06-15 05:00:41
Autor: Bolko
Kolejny wypadek...
W dniu środa, 15 czerwca 2016 13:27:04 UTC+2 użytkownik garus.k....@gmail.com napisał:
> [...]

Orientujesz się jaka jest przyczyna że "Osoba, która kierowała osobowym fiatem zjechała na przeciwległy pas" ?

Na wiosnę 40 letnia kobieta jadąc po dzieci wjechała autobusowi pod koła wyjeżdżając z podporządkowanej.
Teraz to samo tylko facet.
Ludzie na wsi różne rzeczy mówią.
Po lewej kilometr prostej po prawej to samo.
Ani TIR ani Autobus nie mogli >90 km/h.

Chyba tylko skrzyżowania bezkolizyjne

a tu inne:
już nawet tag ma gazeta http://www.gazetakrakowska.pl/tag/wypadek-lososina-dolna/

WTF?

Data: 2016-06-17 11:14:35
Autor: cyklista
Kolejny wypadek...
garus.krzysztof@gmail.com pisze:
[...]

Chciała wyprzedzać ale nie zauważyła ciężarówki?

ale najlepiej to dorobić historie o polach magnetycznych, żyle wodnej, kosmitach oślepiających itd...

Potem zrobić ograniczenie do 50 bo szybciej jest niebezpiecznie i każdy będzie zadowolony oprócz normalnych kierowców.

Kolejny wypadek...