Kolejny wypadek motocyklisty

Data: 2010-08-26 17:07:18
Autor: to
Kolejny wypadek motocyklisty
"Do zdarzenia doszło na ul. Karczunkowskiej w pobliżu skrzyżowania z Nawłocką. Kierowca ciężarówki skręcał w lewo, kiedy nagle z łuku wyjechał motocyklista. Kierowca jednośladu nie wyhamował i uderzył w szoferkę ciężarówki."

http://42.pl/u/2r36

Wygląda na to, że prawdopodobnie nie dał szans kierowcy ciężarówki.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-26 19:09:03
Autor: marjan
W dniu 26.08.2010 19:07, to pisze:
[...]

Nie znasz się. To na pewno wina kierowcy ciężarówki. Powinien wiedzieć, że motocykle są wszędzie.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2010-08-26 19:18:27
Autor: P_ablo
Kolejny wypadek motocyklisty
U¿ytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c769f46$0$20988$65785112news.neostrada.pl...

Wygl±da na to, ¿e prawdopodobnie nie da³ szans kierowcy ciê¿arówki.

A jaka mial niby dac ta szanse?
Jedyna sznasa na to zeby zyl a kierowca nie poszedl siedziec to nie wsiadac na motocykl...

--
Picasso

Data: 2010-08-26 17:21:43
Autor: to
Kolejny wypadek motocyklisty
begin P_ablo
Wygl±da na to, ¿e prawdopodobnie nie da³ szans kierowcy ciê¿arówki.

A jaka mial niby dac ta szanse?
Jedyna sznasa na to zeby zyl a kierowca nie poszedl siedziec to nie
wsiadac na motocykl...

Albo nie zapieprzać na zakręcie bez widoczności?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-26 19:51:05
Autor: Gryngol
Kolejny wypadek motocyklisty
Albo nie zapieprzać na zakręcie bez widoczności?

nie po to chłopaki kupują motocykle, żeby nie zapieprzać!!

Data: 2010-08-26 19:53:01
Autor: bratPit
Kolejny wypadek motocyklisty
Albo nie zapieprzać na zakręcie bez widoczności?

nie po to chłopaki kupują motocykle, żeby nie zapieprzać!!

o przepraszam Cię bardzo, ja się ostatnio dowiedziałem że motocykle kupuje się po to by w mieście omijać korki,

brat

Data: 2010-08-26 20:20:33
Autor: Gryngol
Kolejny wypadek motocyklisty
o przepraszam Cię bardzo, ja się ostatnio dowiedziałem że motocykle kupuje się po to by w mieście omijać korki,

brat

i to czysta na przednim kole, czy jakoÅ› tak ;)

Data: 2010-08-26 20:42:41
Autor: 'Tom N'
Kolejny wypadek motocyklisty
bratPit w <news:i569ls$762$1inews.gazeta.pl>:

Albo nie zapieprzaæ na zakrêcie bez widoczno¶ci?
nie po to ch³opaki kupuj± motocykle, ¿eby nie zapieprzaæ!!

o przepraszam Ciê bardzo, ja siê ostatnio dowiedzia³em ¿e motocykle kupuje siê po to by w mie¶cie omijaæ korki,

Nie w mie¶cie, tylko przed bramkami A4

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-08-27 08:29:19
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 26.08.2010 19:53, bratPit pisze:

nie po to chłopaki kupują motocykle, żeby nie zapieprzać!!

o przepraszam Cię bardzo, ja się ostatnio dowiedziałem że motocykle
kupuje się po to by w mieście omijać korki,

Z własnego doświadczenia, że najlepsze będą do tego nieduże motocykle z
automatycznym sprzęgłem i przekładnią - ciągłe "pompowanie" sprzęgłem w
klasycznym motocyklu jest na dłuższą metę męczące.

Data: 2010-08-27 16:23:44
Autor: Arek (G)
W dniu 2010-08-26 19:53, bratPit pisze:
Albo nie zapieprzać na zakręcie bez widoczności?

nie po to chłopaki kupują motocykle, żeby nie zapieprzać!!

o przepraszam Cię bardzo, ja się ostatnio dowiedziałem że motocykle
kupuje się po to by w mieście omijać korki,

A nie kolejki do bramek na autostradzie?:)

A.

Data: 2010-08-26 20:04:29
Autor: nalesnik
to wrote:
[...]

Można też inaczej użyć czasowników dokonanych/niedokonanych:

"Motocyklista *jechał* łukiem, kiedy *nagle* kierowca ciężarówki *skręcił* w lewo. Kierowca jednośladu nie wyhamował i uderzył w szoferkę ciężarówki."

--
pozdr
nalesnik

Data: 2010-08-26 18:17:49
Autor: to
Kolejny wypadek motocyklisty
begin nalesnik
"Motocyklista *jechał* łukiem, kiedy *nagle* kierowca ciężarówki
*skręcił* w lewo. Kierowca jednośladu nie wyhamował i uderzył w szoferkę
ciężarówki."

To nie jest łuk tylko stosunkowo ostry zakręt bez widoczności co się dzieje tuż za nim.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-26 20:29:13
Autor: jerzu
Kolejny wypadek motocyklisty
On 26 Aug 2010 18:17:49 GMT, to <to@abc.xyz> wrote:

To nie jest ³uk tylko stosunkowo ostry zakrêt bez widoczno¶ci co siê dzieje tu¿ za nim.

Ostrym zakrêtem bym tego nie nazwa³, ale fakt, widoczno¶æ jest tam
do¶æ kiepska.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-08-26 18:30:22
Autor: to
Kolejny wypadek motocyklisty
begin jerzu
Ostrym zakrętem bym tego nie nazwał, ale fakt, widoczność jest tam dość
kiepska.

Dlatego napisałem stosunkowo. ;) A co do widoczności to zimą jeszcze ujdzie, ale latem niestety, za przeproszeniem, gówno widać. A da się pojechać tam dość szybko.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-27 01:54:48
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-08-26 20:29, jerzu pisze:

To nie jest łuk tylko stosunkowo ostry zakręt bez widoczności co się
dzieje tuż za nim.
Ostrym zakrętem bym tego nie nazwał, ale fakt, widoczność jest tam
dość kiepska.

Ostry NIE. Niebezpieczny: TAK.

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-08-26 20:58:20
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-08-26 20:04, nalesnik pisze:
"Motocyklista *jechał* łukiem, kiedy *nagle* kierowca ciężarówki
*skręcił* w lewo. Kierowca jednośladu nie wyhamował i uderzył w szoferkę
ciężarówki."

Nie zmienia to faktu motocyklista jadac przepisowe 50km/h nie zdazyl wyhamowac, polozyc motocykla whatever i wpier***l sie na ciezarowke odnoszac ciezkie obrazenia. No ale moze akurat omijał korek...

Data: 2010-08-26 21:21:17
Autor: nalesnik
spammtrapp wrote:
Nie zmienia to faktu motocyklista jadac przepisowe 50km/h nie zdazyl wyhamowac, polozyc motocykla whatever i wpier***l sie na ciezarowke odnoszac ciezkie obrazenia. No ale moze akurat omijał korek...

Napewno tak robił.
Autor przytoczonego tu artykułu, też nie wspomniał w nim o (nie?)sygnalizowaniu manewru przez kierowcę ciężarówki. No ale może ten fakt akurat niepasował do ogólnego przekazu, który miał być w publikacji zawarty...

--
pozdr
nalesnik

Data: 2010-08-26 22:55:27
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
W dniu 2010-08-26 21:21, nalesnik pisze:
spammtrapp wrote:
[...]

Raczej nikt nie ma co do tego wątpliwości. Najmniejszej...

Autor przytoczonego tu artykułu, też nie wspomniał w nim o
(nie?)sygnalizowaniu manewru przez kierowcę ciężarówki.

Też nie wspomniał, czy jednak fakty były inne niż je próbujesz
kreować?

No ale może ten
fakt akurat niepasował do ogólnego przekazu, który miał być w publikacji
zawarty...

Oczywiście, przecież nie mogło być inaczej.

Data: 2010-08-27 16:26:24
Autor: Arek (G)
spammtrapp wrote:
[...]

Ewentualnie trafił na jakiś buraków w kolejce do bramki na autostradzie, którzy go nie przepuścili. Więc musiał nadrabiać, w końcu nie po to się motory kupuje aby się wlec na zakrętach.

A.

Data: 2010-08-27 06:23:20
Autor: Massai
nalesnik wrote:

spammtrapp wrote:
> [...]

(nie?)sygnalizowaniu manewru przez kierowcę ciężarówki. No ale
może ten fakt akurat niepasował do ogólnego przekazu, który miał

Autor nie wspomniał także że motocyklista był(?) pijany...

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-08-27 01:52:56
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-08-26 19:07, to pisze:
[...]

Przejeżdżałem tamtędy po wypadku ... motor mocno zmasakrowany .... Zastanawiał mnie tylko worek - w sensie, nie było czarnego, a był koc termo ...

Byłem przekonany, że motocyklista zginął, bo jezdnia naznaczona była "rozmazańcem" ...
Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-08-27 02:32:56
Autor: amos
Kolejny wypadek motocyklisty
On 26 Sie, 19:07, to <t...@abc.xyz> wrote:
"Do zdarzenia dosz³o na ul. Karczunkowskiej w pobli¿u skrzy¿owania z
[ciach]
Nie bardzo rozumiem, co chcesz przekazac swiatu tym postem.

Ze jezdzac po ulicach czymkolwiek i nie robiac tego z glowa, mozemy
zginac lub stracic zdrowie w wypadku?

--
amos

Data: 2010-08-27 08:36:21
Autor: Andrzej Lawa
[...]

Masz mapkę z planem sytuacyjnym całego zdarzenia, czy szklaną kulę?

Data: 2010-08-30 09:16:01
Autor: Chris
Kolejny wypadek motocyklisty
to nabazgrał:
[...]

Witam
Motocyklista żyje choć sytuacja jest ciężka, pluco przedziurawione + bardzo dużo obrażeń wewnętrznych.

ps. Kierowca motoru to znajomy z firmy ....

--
www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach.
www.just4fun.pl - wyszperane w sieci.

Data: 2010-08-30 18:35:06
Autor: to
Kolejny wypadek motocyklisty
begin Chris
Motocyklista żyje choć sytuacja jest ciężka, pluco przedziurawione +
bardzo dużo obrażeń wewnętrznych.

ps. Kierowca motoru to znajomy z firmy ....

Miejmy nadzieję, że z tego wyjdzie...

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-11 17:57:31
Autor: Chris
[...]

Mała prośba

"W zwiąku z wypadkiem Pawła Wertela i koniecznością przeprowadzenia operacji zwracamy się z ogromną prośbą o pomoc w oddaniu krwi.
Każdego chętnego prosimy o zgłoszenie się do Stacji Krwiodawstwa w szpitalu przy ul. Lindleya wejście od ul. Nowogrodzkiej
i wskazanie Pawła Wertela jako odbiorcy.
Krew musi byc oddana najpóźniej do wtorku (14 września).
Grupa krwi nie ma znaczenia."

Ja już oddałem po raz pierwszy w życiu ..

--
www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem

Data: 2010-09-11 12:18:30
Autor: amos
Kolejny wypadek motocyklisty

Chris napisa³(a):

Ja ju¿ odda³em po raz pierwszy w ¿yciu ..

To bardzo w porzadku z Twojej strony. Pamietaj tez, ze mozna tez
oddawac bez konkretnego celu I nie tylko po tym, jak ktos znajomy
czeka na pomoc.
Do czego naprawde zachecam.

--
amos

Data: 2010-09-11 21:36:50
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2010-09-11 21:18, amos pisze:

Chris napisa³(a):

Ja ju¿ odda³em po raz pierwszy w ¿yciu ..

To bardzo w porzadku z Twojej strony. Pamietaj tez, ze mozna tez
oddawac bez konkretnego celu

Ekhem - zawsze mi siê wydawa³o, ¿e oddanie krwi ma bardzo konkretny
cel.

I nie tylko po tym, jak ktos znajomy czeka na pomoc.

Nieistotne - akcje w stylu 'oddaj krew na' zawsze s± mile widziane,
poniewa¿ dziêki nim wzrasta ilo¶æ krwi oddanej przez dawców. Zyskuj±
na tym wszyscy.

Do czego naprawde zachecam.

Ja te¿, ale nie ma znaczenia, czy kto¶ to robi z racji przekonañ,
czy z okazji wypadku 'znajomego'.

Data: 2010-09-12 00:01:34
Autor: amos
Kolejny wypadek motocyklisty

Artur Ma¶l±g napisa³(a):
> To bardzo w porzadku z Twojej strony. Pamietaj tez, ze mozna tez
> oddawac bez konkretnego celu

Ekhem - zawsze mi si� wydawa�o, �e oddanie krwi ma bardzo konkretny
cel.

Artur, masz zwyczaj czepiania sie slowek, ale mimo to uwazam, ze
dobrze wiesz, ze chodzi o oddawanie bez specjalnego 'wezwania'.

Data: 2010-09-12 19:16:47
Autor: Artur Ma¶l±g
Kolejny wypadek motocyklisty
W dniu 2010-09-12 09:01, amos pisze:
(...)
Artur, masz zwyczaj czepiania sie slowek,

Bynajmniej, tu nie o s³ówka chodzi³o, wyja¶ni³em to zreszt±
w postingu na który odpowiedzia³e¶.

Data: 2010-09-11 19:31:15
Autor: BydlÄ™
Chris wrote:
> Każdego chętnego prosimy o zgłoszenie się do Stacji Krwiodawstwa w szpitalu przy ul. Lindleya wejście od ul. Nowogrodzkiej
i wskazanie Pawła Wertela jako odbiorcy.

Od kiedy jakiś idiota decyduje o tym, komu dać krew nieznanej grupy debilowi o nieznanej grupie??

Bo do tej pory robi to lekarz.
;>>>

--
BydlÄ™

Data: 2010-09-11 20:53:22
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-09-11 19:31, BydlÄ™ pisze:
Chris wrote:
> [...]
i wskazanie Pawła Wertela jako odbiorcy.

Od kiedy jakiś idiota decyduje o tym, komu dać krew nieznanej grupy

Pięknie się Pan przedstawił przed milionami słuchaczy. Pomijając
kwestie nieuzasadnionych inwektyw - poczytaj może trochę o zasadach
oddawania krwi i jakie sÄ… konsekwencje deklaracji 'przypisania'
konkretnego aktu pomocy.

Bo do tej pory robi to lekarz.

Nadal to robi...

Data: 2010-09-11 22:23:31
Autor: J.F.
Kolejny wypadek motocyklisty
On Sat, 11 Sep 2010 20:53:22 +0200,  Artur Ma¶l±g wrote:
W dniu 2010-09-11 19:31, Bydlê pisze:
Od kiedy jaki¶ idiota decyduje o tym, komu daæ krew nieznanej grupy
debilowi o nieznanej grupie??

Piêknie siê Pan przedstawi³ przed milionami s³uchaczy. Pomijaj±c
kwestie nieuzasadnionych inwektyw - poczytaj mo¿e trochê o zasadach
oddawania krwi i jakie s± konsekwencje deklaracji 'przypisania'
konkretnego aktu pomocy.

Kiedy celnie pisze. Jaki to ma sens zeby wataha gonila oddac krew ? Beda mieli nadmiar i wyleja.

Ot, kolejne oszustwo spoleczne. Potrzebna krew dla rannego w wypadu
.... akurat. Potrzebne pare zlotych do szpitalnej kasy tak naprawde.
Ot takie ¿erowanie na rodzinie i przyjaciolach rannego - moze maja
dojscia, moze zalatwia troche darmowej reklamy, bo do tego sie to w
sumie sprowadza.

J.

Data: 2010-09-11 22:43:05
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2010-09-11 22:23, J.F. pisze:
[...]

Ka¿dy mililitr oddanej krwi siê przek³ada ma ludzkie ¿ycie. Motywacja
jest nieistotna.

Beda mieli nadmiar i wyleja.

Ale¿ Wa¶æ pieprzysz. Proszê podaj choæ jeden przyk³ad, ¿e kiedykolwiek
oddan± krew wylewano.

[...]

Wiesz, nie chce mi siê tego nawet komentowaæ.

Data: 2010-09-12 00:05:24
Autor: amos
Kolejny wypadek motocyklisty

J. F. napisa³(a):

[...]

Wylewac nie wylewaja, niemniej nadmiar krwi danej grupy moze byc
problemem. Jej przechowywanie przeciez ksztuje.
Sa jednak grupy grwi, ktorych nigdy dosc.

--
amos

Data: 2010-09-12 11:19:10
Autor: J.F.
Kolejny wypadek motocyklisty
On Sun, 12 Sep 2010 00:05:24 -0700 (PDT),  amos wrote:
J. F. napisa³(a):
[...]

I tak sie przechowuje, zeby byl zapas. A jak sie przeterminuje to do
kanalu.

Sa jednak grupy grwi, ktorych nigdy dosc.

No to niech stacja krwiodawstwa sie glosi "Niedziela Wampirow,
zapraszamy wszystkich chetnych do spelnienia obywatelskiego obowiazku,
a szczegolnie posiadaczy grupy zero Rh-"

A nie "ranny motocyklista czeka na krew, prosze sie zglosic i oddawac
na nazwisko XXX".. O, prosze bardzo - niech sie dodagaja z
motocyklistami i podjada swoim autobusem na jakis zlot.
"Oddaj krew - jutro mozesz potrzebowac" A jak czasem na to patrze, to odnosze wrazenie ze oni wcale krwi nie
potrzebuja.

J.

Data: 2010-09-12 19:47:15
Autor: Artur Ma¶l±g
Kolejny wypadek motocyklisty
W dniu 2010-09-12 11:19, J.F. pisze:
(...)
I tak sie przechowuje, zeby byl zapas. A jak sie przeterminuje to do
kanalu.

Krew nigdy nie trafia do kana³u - je¶li ju¿, to jest stosownie
utylizowana. ¦miem twierdziæ, ¿e czê¶ciej do utylizacji trafia
krew z przyczyn formalnych ni¿ z racji zwyk³ego przeterminowania
zwi±zanego z nadwy¿k± konkretnej grupy (najmniejsze jest
zapotrzebowanie na AB+). Wystarczy zerkn±æ na tabelê zgodno¶ci.

Data: 2010-09-13 00:40:51
Autor: kogutek
> [...]

"Oddaj krew - jutro mozesz potrzebowac" A jak czasem na to patrze, to odnosze wrazenie ze oni wcale krwi nie

To wszystko to taki bajer dla naiwniaków. Krew taka jak zosta³a pobrana
przetaczana jest bardzo rzadko. I z regu³y nie przy operacjach. Przy operacjach
u¿ywa siê preparatów uzyskanych z krwi. Na przyk³ad musz± mieæ zapas preparatu z
p³ytkami krwi. Bo one odpowiadaj± za krzepniêcie. A czy potrzebuj± krwi. Jasne
¿e potrzebuj± bo to ¶wietny interes. Surowiec darmo a cena rynkowa. Przed ka¿d±
planowan± operacj± dostaje siê informacjê ze krew bêdzie potrzebna. I rodzina i
znajomi oddaj± du¿o wiêcej ni¿ zu¿yj±. Bo jak nie ma ¿adnych komplikacji to
kropli mog± nie zu¿yæ. Jak siê idzie z psem albo kotem na operacjê to jako¶
weterynarz o krew nie wo³a. Ze zlotu siê nie nadaje. Za du¿e stê¿enie gorza³y. --

Data: 2010-09-11 21:10:16
Autor: Hinek
Kolejny wypadek motocyklisty

Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał

Od kiedy jakiś idiota decyduje o tym, komu dać krew nieznanej grupy debilowi o nieznanej grupie??

Masz trafnego nicka

--
Hinek

Data: 2010-09-12 20:32:21
Autor: BydlÄ™
Hinek wrote:

Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał

Od kiedy jakiś idiota decyduje o tym, komu dać krew nieznanej grupy debilowi o nieznanej grupie??

Masz trafnego nicka

Tak i idioci bez wyjątku czepiają się tego pseudonimu, gdy wkurwiają się, że mam rację, a im brak argumentów.

To jaka to grupa krwi?
;>>>

--
BydlÄ™

Data: 2010-09-12 23:37:33
Autor: Hinek
Kolejny wypadek motocyklisty

Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał

 Tak i idioci bez wyjÄ…tku czepiajÄ… siÄ™ tego pseudonimu, gdy wkurwiajÄ… siÄ™, że mam racjÄ™, a im brak argumentów.
To jaka to grupa krwi?

Drogie  BydlÄ™, ty powaznie myslisz ze krew oddana po takim apelu trafia
dla konkretnej ofiary??  Zielonego pojecia nie masz o gospodarce krwia,
skad sie bierze w szpitalach, co z niej powstaje, o jej deficycie, problemach
z pozyskaniem itd :(

"Oddając własną krew, dobrowolnie i bezinteresownie, to gest o wysokiej
 należy siÄ™  wdziÄ™czność wszystkich, bÄ™dÄ… coraz liczniejsi we wszystkich
częściach świata."
To powiedział Jan Paweł II

Ty nazywasz "debilem" potrzebujacego  krwi...

Dlatego twierdze ze nick pasuje do ciebie jak ulal.
EOT
--
Hinek

Data: 2010-09-13 03:03:50
Autor: kogutek
Kolejny wypadek motocyklisty

Użytkownik "BydlÄ&#65533;" <bydle@bydle.com> napisaÅ&#65533;

>  Tak i idioci bez wyjÄ&#65533;tku czepiajÄ&#65533; siÄ&#65533; tego pseudonimu, gdy , że > mam racjÄ&#65533;, a im brak argumentów.
> To jaka to grupa krwi?

Drogie  BydlÄ&#65533;, ty powaznie myslisz ze krew oddana po takim apelu trafia
dla konkretnej ofiary??  Zielonego pojecia nie masz o gospodarce krwia,
skad sie bierze w szpitalach, co z niej powstaje, o jej deficycie, problemach
z pozyskaniem itd :(

"OddajÄ&#65533;c wÅ&#65533;asnÄ&#65533; krew, dobrowolnie i bezinteresownie, to gest o wysokiej
 wartoÅ&#65533;ci moralnej i obywatelskiej. To DAR Å»YCIA ... Niech dawcy krwi, którym
 należy siÄ&#65533;  wdziÄ&#65533;cznoÅ&#65533;Ä&#65533; wszystkich, bÄ&#65533;dÄ&#65533; coraz liczniejsi we wszystkich
czÄ&#65533;Å&#65533;ciach Å&#65533;wiata."
To powiedziaÅ&#65533; Jan PaweÅ&#65533; II

Ty nazywasz "debilem" potrzebujacego  krwi...

Dlatego twierdze ze nick pasuje do ciebie jak ulal.
EOT
-- Hinek

To jak co¶ powie facet na co dzieñ chodz±cy w sukience i z torb± od cukru na
g³owie to ma byæ od razu przes³aniem dla ca³ego ¦wiata? Ja te¿ takich co
uprawiaj± sporty ekstremalne a nie zabezpieczaj± siê przed wypadkami nazywam
debilami. Dajê sobie fiuta w talarki poci±æ ¿e motocyklista jecha³ du¿o szybciej
ni¿ mu by³o wolno. Kto¶ pisa³ ze motocykl mocno zmasakrowany i ¿e zakrêt
niebezpieczny. Dlaczego 30 tam nie jecha³. I to by³ jego pierwszy b³±d. Drugi
polega na tym ze jak ju¿ chcia³ zostaæ kalek± na w³asne ¿yczenie to powinien to
robiæ w sposób nie obci±¿aj±cy normalnych. Jak by mia³ na koncie w Stacji
Krwiodawstwa zapisane ¿e odda³ honorowo 10 litrów to nikt by nie ¶mia³
powiedzieæ w takiej sytuacji ze jeszcze ma kto¶ dla niego krew oddaæ. Kiedy¶
oddawa³em krew. Nie zastanawia³em siê czy to dobrze czy ¼le. To by³o
spontaniczne. Ch³opaki idziemy oddaæ jutro krew, mo¿e komu¶ siê przyda. Idziemy.
Tak sam z siebie oddawa³em. Dostawa³em za to 2 czekolady i co¶ tam jeszcze.
Jaki¶ czas temu te¿ kto¶ rzuci³ temat oddawania. A inny mówi ze niedawno by³.
Dosta³ dwie chiñskie czekolady po 50 groszy za tabliczkê i nikt nawet dziêkujê
nie powiedzia³. I ¿e sprawdzi³ a potem jego krew kosztuje 170 z³otych. To
stwierdzili¶my ¿e niech spier. Dala, j±.   --

Data: 2010-09-13 19:48:49
Autor: BydlÄ™
Hinek wrote:

[...]

Nie, napisałem wyraźnie, że trzeba być idiotą, by apelować o oddawanie nieznanej grupy krwi.

Niczym się nie różni taki "apel" od kretyńskiego powielania wiadomości o potrzebnej grupie rwi w nieznanym mieśice dla nieznaego dziecka.
jedno tylko wiadomo, że ono gaśnie.
;>>>

> Ty nazywasz "debilem" potrzebujacego  krwi...

Debil jechał 35 km/h i dlatego potrzebuje krwi?

Nazywam rzeczy po imieniu.
To boli tych, którzy woleliby dalej myśleć, że są mądrzy jaj jasna cholera, choć ich czyny i słowa przeczą temu.

A ludzie wychowani w rynsztoku czepiają się mego pseudonimu, bo nie mają innych argumentów.

(ciach, bo by cię zabolało)
--
BydlÄ™

Data: 2010-09-14 11:45:54
Autor: Adam Wysocki
Bydlê <bydle@bydle.com> wrote:

> Ty nazywasz "debilem" potrzebujacego  krwi...

Debil jecha³ 35 km/h i dlatego potrzebuje krwi?

Nie wiesz ile jecha³, móg³ jechaæ i 20.

--
Siena 1.6 HL & GSX 750F
PMS+ PJ- S+ p++ M- W+ P++:++ X++ L++ B+ M+ Z++ T W- CB+++ D

Data: 2010-09-14 14:33:30
Autor: kogutek
Bydlê <bydle@bydle.com> wrote:

Nie wiesz ile jecha³, móg³ jechaæ i 20.

-- Siena 1.6 HL & GSX 750F
PMS+ PJ- S+ p++ M- W+ P++:++ X++ L++ B+ M+ Z++ T W- CB+++ D
On ten motocykl pcha³. Tylko go czo³g rozjecha³. Jak to nie chory na ³eb to
dlaczego sam krwi nie oddawa³ na wszelki wypadek. Pewno nie musia³. To miszcz
kierownicy by³. --

Data: 2010-09-14 19:10:25
Autor: Bydlê
Adam Wysocki wrote:

> Nie wiesz ile jecha³, móg³ jechaæ i 20.

Tak, pewnie cofa³ trójko³owcem 0,275 km/h,
Chcesz siê za³o¿yæ?
;>

--
Bydlê