Kolejny wypadek motocyklisty

Data: 2010-08-26 20:04:29
Autor: nalesnik
Kolejny wypadek motocyklisty
to wrote:
"Do zdarzenia doszło na ul. Karczunkowskiej w pobliżu skrzyżowania z Nawłocką. Kierowca ciężarówki skręcał w lewo, kiedy nagle z łuku wyjechał motocyklista. Kierowca jednośladu nie wyhamował i uderzył w szoferkę ciężarówki."

Można też inaczej użyć czasowników dokonanych/niedokonanych:

"Motocyklista *jechał* łukiem, kiedy *nagle* kierowca ciężarówki *skręcił* w lewo. Kierowca jednośladu nie wyhamował i uderzył w szoferkę ciężarówki."

--
pozdr
nalesnik

Data: 2010-08-26 18:17:49
Autor: to
Kolejny wypadek motocyklisty
begin nalesnik
"Motocyklista *jechał* łukiem, kiedy *nagle* kierowca ciężarówki
*skręcił* w lewo. Kierowca jednośladu nie wyhamował i uderzył w szoferkę
ciężarówki."

To nie jest łuk tylko stosunkowo ostry zakręt bez widoczności co się dzieje tuż za nim.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-26 20:29:13
Autor: jerzu
Kolejny wypadek motocyklisty
On 26 Aug 2010 18:17:49 GMT, to <to@abc.xyz> wrote:

To nie jest ³uk tylko stosunkowo ostry zakrêt bez widoczno¶ci co siê dzieje tu¿ za nim.

Ostrym zakrêtem bym tego nie nazwa³, ale fakt, widoczno¶æ jest tam
do¶æ kiepska.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-08-26 18:30:22
Autor: to
Kolejny wypadek motocyklisty
begin jerzu
Ostrym zakrętem bym tego nie nazwał, ale fakt, widoczność jest tam dość
kiepska.

Dlatego napisałem stosunkowo. ;) A co do widoczności to zimą jeszcze ujdzie, ale latem niestety, za przeproszeniem, gówno widać. A da się pojechać tam dość szybko.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-27 01:54:48
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-08-26 20:29, jerzu pisze:

To nie jest łuk tylko stosunkowo ostry zakręt bez widoczności co się
dzieje tuż za nim.
Ostrym zakrętem bym tego nie nazwał, ale fakt, widoczność jest tam
dość kiepska.

Ostry NIE. Niebezpieczny: TAK.

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-08-26 20:58:20
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-08-26 20:04, nalesnik pisze:
"Motocyklista *jechał* łukiem, kiedy *nagle* kierowca ciężarówki
*skręcił* w lewo. Kierowca jednośladu nie wyhamował i uderzył w szoferkę
ciężarówki."

Nie zmienia to faktu motocyklista jadac przepisowe 50km/h nie zdazyl wyhamowac, polozyc motocykla whatever i wpier***l sie na ciezarowke odnoszac ciezkie obrazenia. No ale moze akurat omijał korek...

Data: 2010-08-26 21:21:17
Autor: nalesnik
spammtrapp wrote:
Nie zmienia to faktu motocyklista jadac przepisowe 50km/h nie zdazyl wyhamowac, polozyc motocykla whatever i wpier***l sie na ciezarowke odnoszac ciezkie obrazenia. No ale moze akurat omijał korek...

Napewno tak robił.
Autor przytoczonego tu artykułu, też nie wspomniał w nim o (nie?)sygnalizowaniu manewru przez kierowcę ciężarówki. No ale może ten fakt akurat niepasował do ogólnego przekazu, który miał być w publikacji zawarty...

--
pozdr
nalesnik

Data: 2010-08-26 22:55:27
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
W dniu 2010-08-26 21:21, nalesnik pisze:
spammtrapp wrote:
[...]

Raczej nikt nie ma co do tego wątpliwości. Najmniejszej...

Autor przytoczonego tu artykułu, też nie wspomniał w nim o
(nie?)sygnalizowaniu manewru przez kierowcę ciężarówki.

Też nie wspomniał, czy jednak fakty były inne niż je próbujesz
kreować?

No ale może ten
fakt akurat niepasował do ogólnego przekazu, który miał być w publikacji
zawarty...

Oczywiście, przecież nie mogło być inaczej.

Data: 2010-08-27 16:26:24
Autor: Arek (G)
spammtrapp wrote:
[...]

Ewentualnie trafił na jakiś buraków w kolejce do bramki na autostradzie, którzy go nie przepuścili. Więc musiał nadrabiać, w końcu nie po to się motory kupuje aby się wlec na zakrętach.

A.

Data: 2010-08-27 06:23:20
Autor: Massai
nalesnik wrote:

spammtrapp wrote:
> [...]

(nie?)sygnalizowaniu manewru przez kierowcę ciężarówki. No ale
może ten fakt akurat niepasował do ogólnego przekazu, który miał

Autor nie wspomniał także że motocyklista był(?) pijany...

--
Pozdro
Massai

Kolejny wypadek motocyklisty